Lapsi kuoli epäselvissä olosuhteissa Oulussa v. 2010
Lapsi kuoli epäselvissä olosuhteissa Oulussa v. 2010
Toistaiseksi vielä huhua että eilen Oulussa mies olisi tappanut tyttöystävänsä 1,5 vuotiaan pojan. Äiti on ollut tapahtuman aikaan poissa kotoa. Huhun mukaan poika olisi löytynyt naulakosta roikkumasta.
Ihmettelen ettei mediasta löydy vielä mitään... tuolta kyllä paljonkin tietoa: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... _va/sivu/1
Otsikkoa muutettu pyynnöstä.
-Dante
Ihmettelen ettei mediasta löydy vielä mitään... tuolta kyllä paljonkin tietoa: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... _va/sivu/1
Otsikkoa muutettu pyynnöstä.
-Dante
Re: Oulussa lapsen tappo?
Lainaus fb:

kiitos kaikille osaan otoisto ja kauniista sanoista.. ei tätä surua ja tuskaa yksin voi kantaa jouduin luopumaan pikku ukostani aivan liian aikaisin eikä tätä pysty sisäistää ja käsittää. Ikävä on suunnaton:( lepää rakas rauhassa äiti rakastaa sua ♥♥
Kiitos ja Anteeks, risa aita!
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -
Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -
Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, että on totta. Tapahtunut todettu kai jo viime maanantaina, eli 15.11.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Onpa tosiaan ihme kun ei keltainen lehdistö ole tästä mitään otsikoita repinyt.
Mutta kai se sitten uskottava on kun niin moni sitä tuolla vauvapalstalla pohtii ja on hyvinkin tietävinään asioista. Surullista...Lasten ei pitäisi tehdä lapsia.
Mutta kai se sitten uskottava on kun niin moni sitä tuolla vauvapalstalla pohtii ja on hyvinkin tietävinään asioista. Surullista...Lasten ei pitäisi tehdä lapsia.
Kun lehdistö ei ole asiasta mitään kirjoittanut niin voisiko olla että asiaa tutkitaan "vahinkona" joka johti lapsen kuolemaan, tuli vain mieleen. Kaikki tieto kuten naulakossa roikkuminen on tuolta vauva-foorumilta, mitään faktaa ei asiasta ole, esimerkiksi surmatapaa en muista mistään lukeneeni.
Oli miten oli, ikävä tapaus tietysti.
Oli miten oli, ikävä tapaus tietysti.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Sepä se. Eihän tästä kauan ole kun joku beibi kuristui rullaverhon naruihin sisarusten kanssa leikkiessä, joten kaikki se on kai mahdollista. Täytyyhän se ensin tutkia, ennen kuin hutkitaan.
Ikävä kyllä tää juttu on totta ja TODELLA surullinen! Taustoja en tiedä mutta Äiti on surun murtama ja kaikki läheiset on järkyttyneitä! Mä voin valaista että suhde on ihan uusi ja mies ei ole alkuperäinen suomalainen ilmeisesti vaan nimen mukaan venäjän suunnalle menisi. Ihan kamala homma kyllä!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Juurikin sitä tarkoitin että pitää aina muistaa miten helposti ja pienestä huhu lähtee liikkeelle, lapsi ollut hoidettavana (huhujen mukaan) huumeita kättäneen/käyttävän rikostaustan omaavan miehen kanssa kahden ja lapsi on kuollut, hetihän siitä tulee mieleen (jos nuo jutut miehen rikos -ja päihdetaustasta ovat totta) että mitähän se on aineissa lapselle tehnyt.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hmm...jenni82 kirjoitti:Ikävä kyllä tää juttu on totta ja TODELLA surullinen! Taustoja en tiedä mutta Äiti on surun murtama ja kaikki läheiset on järkyttyneitä! Mä voin valaista että suhde on ihan uusi ja mies ei ole alkuperäinen suomalainen ilmeisesti vaan nimen mukaan venäjän suunnalle menisi. Ihan kamala homma kyllä!
Mihail nimenä ei välttämättä tarkoita venäläistä, voihan tuo virolaiseenkin viitata. Ja joo, onhan se suhde varmaan aika tuore, jos marraskuussa on alettu hengailemaan. (ja kaikki nämäkin tiedot ja valaistumiset on mainittu toisella keskustelupalstalla nimeltä vauva.fi. Tai ainakin oli.)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
No voin valasita että meillä on yhteisiä tuttuja tän äidin kanssa. Helsingistä on lähtenyt ystäviä tueksi Ouluun äidille kun hän ei siis sieltä ole kotoisin. Ja taustoilla tarkoitin että en TIEDÄ KUKA tai onko KUKAAN edes lasta tappanut mutta se on facta että se pieni on kuollut. Ja sillä mammalla on ihan avoin profiili jokseenkin kehoitin sen salaamaan kun on monessa paikassa jo lähes verrattu itse aiheuttaneen lapsensa kuoleman yms yms.. Ja kun mulla on tuttuja joiden kanssa olen asiasta puhunut ni JOKAINEN on JÄRKYTTYNYT. Mä en ala utelemaan että mikä sille lapselle on tullut tai käynyt vaan uskon että se selviää kyllä ajan kanssa!!rosamarine kirjoitti:Hmm...jenni82 kirjoitti:Ikävä kyllä tää juttu on totta ja TODELLA surullinen! Taustoja en tiedä mutta Äiti on surun murtama ja kaikki läheiset on järkyttyneitä! Mä voin valaista että suhde on ihan uusi ja mies ei ole alkuperäinen suomalainen ilmeisesti vaan nimen mukaan venäjän suunnalle menisi. Ihan kamala homma kyllä!Taustoja et tiedä ja kuitenkin tiedät, että äiti on surunmurtama, Yeah sure right, voihan tuo vähän surun murtama kenties olla, mitä ehdin lukasta ketjua vauva.fi palstalta, koska sieltähän sä olet noi tärpit keränny. Nyt näytti ketju menneen kiinni.
Mihail nimenä ei välttämättä tarkoita venäläistä, voihan tuo virolaiseenkin viitata. Ja joo, onhan se suhde varmaan aika tuore, jos marraskuussa on alettu hengailemaan. (ja kaikki nämäkin tiedot ja valaistumiset on mainittu toisella keskustelupalstalla nimeltä vauva.fi. Tai ainakin oli.)
-
Dexter Morgan
- Hercule Poirotin viikset
Vauva-palstalle on avattu uusi ketju aiheesta (tai aiheen vierestä): http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... tu_fbseina
EDIT. Näköjään siellä on tehokas moderointi, äsken nimittäin oli linkki äidin fb-profiiliin.
EDIT. Näköjään siellä on tehokas moderointi, äsken nimittäin oli linkki äidin fb-profiiliin.
-
rosamarine
- Adrian Monk
No miten en taas yhtään yllättynyt, että seuraavaksi tulee tää...jenni82 kirjoitti:No voin valasita että meillä on yhteisiä tuttuja tän äidin kanssa.
Sillälaillajenni82 kirjoitti:Ja kun mulla on tuttuja joiden kanssa olen asiasta puhunut ni JOKAINEN on JÄRKYTTYNYT. Mä en ala utelemaan että mikä sille lapselle on tullut tai käynyt vaan uskon että se selviää kyllä ajan kanssa!!
Ette ole edes ystäviä ja kehotit T.S:ää salaamaan profiilin? Miksi kehotit? Että voisit sitten kopioida T.S:n seinältä "kamaa" tänne, kun oot sen tutuntutuntutunkaverinkaimanfrendi?jenni82 kirjoitti:Ja sillä mammalla on ihan avoin profiili jokseenkin kehoitin sen salaamaan kun on monessa paikassa jo lähes verrattu itse aiheuttaneen lapsensa kuoleman yms yms..
Enhän minäkään pääse sitten sen profiiliin ko en sen kaveri ole. Mulla ei ole tarvetta todellakaan kopioida sen juttuja tänne. Kehotin siksi ko sen nimi on julkastu ja ihan kuka tahansa voi mennä sen juttuja lukemaan, katsomaan kuvia yms. Jos mun lapseni olisi kuollut ja ennen kaikkea henkirikoksen uhrina ni en todellakaan tahtoisi että kuka tahansa voi kommentoida tms mun sivuille. Tää on sairas maa ja kun on tää TS jo lynkattu internetissä ni on vaan kysymys milloin se lynkataan omilla sivuilla. Ja todellakin kun on yhteisiä tuttuja ni kysyn asiasta kun se mua kiinnostaa mutta osaan olla myös hieno varainen enkä käy silmille että kertokaa ja heti...
Mä käsitin, et kesäkuussa...rosamarine kirjoitti:Ja joo, onhan se suhde varmaan aika tuore, jos marraskuussa on alettu hengailemaan.
-
rosamarine
- Adrian Monk
No, lehdistö on vielä hiljaa ja muutenkin henkirikoksesta ei ole 100 varmaa tietoa. Mua jotenkin kylmää ajatus siitä, että ystävät spekuloivat arkoja asioita netissä, mutta eivät ole tukena ja turvana siellä paikan päällä, missä todellista apua tarvitaan. (jokainen äiti ja isä voi miettiä mielessään, miltä tuntuisi, kun se oma piltti kuolisi, eikä siihen ajatukseen tarvita edes henkirikosta)jenni82 kirjoitti:Jos mun lapseni olisi kuollut ja ennen kaikkea henkirikoksen uhrina ni en todellakaan tahtoisi että kuka tahansa voi kommentoida tms mun sivuille. Tää on sairas maa ja kun on tää TS jo lynkattu internetissä ni on vaan kysymys milloin se lynkataan omilla sivuilla. Ja todellakin kun on yhteisiä tuttuja ni kysyn asiasta kun se mua kiinnostaa mutta osaan olla myös hieno varainen enkä käy silmille että kertokaa ja heti...
Jos kyseessä on henkirikos, niin sittenhän kriteerit täyttyvät palstan aihepiirin suhteen.
Cassandra, voi olla varmaan kesäkuukin kyseessä, vauva.fi palstalta luin, että marraskuussa. Luulen, että monta tietotoimistoa on liikenteessä ja paljon niitä tutuntutuntutunkaimanfrendejä. Mä en tiedä, koska ei ole mun tuttu eikä edes samassa kaupungissa.