Minä luulen, että Cicero tarkoittaa samaa kuin minäkin. Pariskunta on edelleen epäiltynä jutussa ja se status ei häviä, ellei sitä poisteta. Eli heitä ikään kuin vapauteta epäilyksestä.
Vai oletkos sinä nyt ymmärtänyt väärin, että sekin olisi ollut huuhaata?
Tästähän tulee ihan euroopanlaajuinen tienaus -operaatio. Missä on pikku Madeleine?
Onko häntä edes koskaan ollut, kun tässä nyt vaan keskitytään siihen kuka saa suurimmat fyffet. Voi kiesus.
Ei ehkä olisi ensimmäisenä minun milessäni, jos lapseni olisi kateissa.
Luin englantilaisen turistin jutun, jossa hän kertoili minkälaisilta McCannit vaikuttivat kun hänen perheensä oli Luzissa 5 viikkoa tytön katoamisen jälkeen: aivan kuin normaali lomaileva perhe. Ei paniikkia, ei kiirettä, ei itkua, ei ahdistusta. Toki tuo voi olla panettelua.
Niin ja by the way: minä edelleen uskon vanhempien syyllisyyteen. Ei se, että he ovat osanneet käyttää hyväkseen lain suomaa suojaa, joka jokaisella meistä onneksi on, tee heistä syyttömiä.
Ja kuten sanoin jo aiemmin. minun teoriani perustuu sille, ettei myöskään Mitchell + muut ympärillä olevat promoottorit tiedä todellisuutta. Siksi käänteet on tällaisia sanoisinko 'hassuja' välillä.
Joten jätän nöyrimmän anteeksipyyntöni odottamaan siihen asti, että juttu oikeasti viedään loppuun.
Mutta käsi sydämmellä lupaan sen tarvittaessa mailata sitten myös McCann pariskunnalle ja voin laiitaa jopa kopion teille tännekin luettavaksi, jotta voitte arvioida onko se sitten tarpeeksi nöyyrä.