Oon tosi huono näissä unitulkinnoissa, mutta veikkaisin että juuri se kun et saanut sitä koskaan, ns. harmittaa sua vieläkin, sillai alitajuntasesti. Sit vielä kun olisit voinut "pelastaa" sen sydämen jos olisit ollut itse sen kanssa ystäväsi sijasta. Mutta älä huoli, olisit säkin sen sydämen kuitenkin särkenyt, eli +-0, turha murehtia

Tai sit sua vaan vituttaa ku se on rikas? ammattiurheilija jolla vientiä riittää ja muut naiset pyörii kainalossa, mut sä haluisit paistatella sen kanssa valokeiloissa, ei aidalla
Entäs sit tällänen, aika usein nähny aseunia jollakin muotoa, nyt lähiaikoina ollu muutaman kerran sillain että että en ole vaan saanut asetta toimimaan silloin kuin pitäisi. Yks kerta oli sillain että olimme menossa ryöstämään jotain esinettä (liikaa ilmeisesti minfoa

), kaverilla oli maski, itsellä ei ollut, mutta tajusin sen vasta siinä kohdassa kun omistaja oli pihalla, jotenkin hätäännyin kun se näki mun naaman ja halusin vaan piiloutua, oli joku kaapu mihin koitin piiloutua, ei onnistunut. Sit sieltä tuli jotain vartijoita, joilla oli aseet, tähtäsin omalla aseella niitä ja yritin ampua, mutta liipasin oli liian jäykkä. Sitten sain "ammuttua", mutta aseesta lensi vain vettä. Paniikki ja äkkiä karkuun.
Toinen kerta sitten oli että makasin pusikossa ja piiritin asuntoa, olin sillai talon seinänmyötäsesti siinä, siinä sit eka tyyppi kurkkas ikkunasta ja niitti päähän, se tippu. Sit vaihtu ase, en muista että kummin päin mutta luultavasti niin että eka oli mp5 jolla tiputin, sit vaihtu suomen armeijan rynkky, tuttu ase mutta kaveri ikkunasta ampu mua vähän osuen kylkeen. Siinä sit koitin saada hyvää makuuasentoa et pystyis ampumaan sitä. Asento onnistu mutta jotenki käsi ei vaan mennyt kahvalle, sillai oudosti, en vaan saanut kättä kahvalle ja pelotti pirusti. Sit sain laitettua kauheen väännön jälkeen käden kahvalle ja heräsin.
Ja vielä kolmannen kerran lähiaikoina tapahtu että en saanut painettua liipaisinta kun piti.. Todella outoa..
Onkohan toi joku merkki epäonnistumisen pelosta tai jostai vastaavasta