TAPASIN JULKKIKSEN

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

^ Olisiko tullut ryppyjä rakkauteen... :wink:
Leila
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Leila »

Työni puolesta olen tavannut moniakin julkisuuden henkilöitä.

-Totti Karpela ex vaimonsa Tanja Karpelan (nyk.Saarela) kanssa
-Paavo Lipponen
-Presidentti Halosen
-Presidentti Koiviston vaimoineen
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tosiaan hyvin kysytty tuo että liikkuuko J.af Grann lentokoneella, kun luulisi ufopaikkojakin löytyvän. Mutta - sillä kertaa hän oli menossa Amerikkaan tekemään taas jotain dokumenttia, ja mukana oli muuta porukkaa, kuvausryhmää ym. Ehkä kuljetettavia oli liikaa keskikokoiselle ufolle...

Kyllä se on tosiaan ihan jonkun muualta tipahtaneen näköinen, mutta jutut oli ihan normaalit, ei edes puhunut teorioistaan, mutta kaikkihan niistä tietää
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

totti karpela on joskus sata vuotta sitten kuulustellut minua eräässä koulukiusaamistapauksessa, en ollut kyllä itse kiusaaja tai kiusattu..huomasin vain myöhemmin kun löysin ne paperit isän jäämistöstä tallesta...en kylläosaa sitä pitää julkkiksena vaikka onkin ollut tanjan kanssa naimisissa :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Oon pakottanut Hymyn päätoimittajan ostamaan mulle viinaa. Oon pelannu futista Pasi Rautiaista vastaan.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Minäpäs olen istunut samassa baarissa sen "homoviisikon" Gekon kanssa (en kylläkään tajunnut sitä ennenkuin serkkuni valaisi minua asiasta) ja olen seissyt Cristal Snown vieressä ja puhunut tuolle ja saanut jopa vastauksen :D Niin ja samalla kertaa kaksi seurassani ollutta suukottivat Cristalia poskelle.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Howler kirjoitti:Minäpäs olen istunut samassa baarissa sen "homoviisikon" Gekon kanssa....
Tuosta tuli mieleen, että minä olin töissä sen Mikon kanssa siitä.

Ihan käsittämättömän pieni jätkä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Olen tavannut ja jutellut Kari-Pekka Toivosen, hänen vaimonsa (näyttelijöitä nämä kaksi) ja yhden lapsensa kanssa. Mikäli Ville Valon isä lasketaan tähän, näin hänet ehkä puoli vuotta sitten autollansa pk-seudulla huristelemassa. Vuosia sitten tapasin myös Remun.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Bombay kirjoitti:Oon pakottanut Hymyn päätoimittajan ostamaan mulle viinaa.
Hahah, kerro ihmeessä koko tarina. Kuulostaa hauskalta.

Itelläkin oli tossa pari vuotta sitten erikoinen kohtaaminen erään lehden päätoimittajan kanssa. Oltiin frendien kanssa eräässä baarissa jossa sitten yks frendi huomas tän päätoimittajan, selitti jotain siitä kuin mulkku tyyppi se on ja mitä se oli niistä kirjoittanut. Kelasin sit hyvissä nousuissa käydä vähän läpällä vittuilemassa sille. Ei oo mun tapaista, mut olotilat salli sen sillä kertaa. Joka tapauksessa heitin sille jotain tyhmää perusläppää selvitellen sitä mikä mies se oikein oli. Se ilmeisesti tunsi olonsa epämukavaksi, ja rupesi ylistämään mun kotiseutua ideoiden siitä jotain lehtijuttua ja lopulta hehkutti sen jatkoja johon se oli porukalla suuntaamassa. Ja kutsui mut mukaan!

Sinne sit porukalla puhtaasti hyötymismielessä (pari frendiä messissä) johonkin ihme keskustan hienostokämppään jossa touhu oli aikalailla suoraan leffoista, mallimuijia ja muuta asiaan kuuluvaa. Ei siinä mitään, ihan hauska ilta, yö ja aamu, mut nykyään toi läppä lähinnä naurattaa ja heikkoina hetkinä jopa snadisti hävettää. Ei pitäs vittuilla läpällä, se ei oo kohteliasta. Mut hauska miten tossa kävikin noin, kun ottaa huomioon mikä oli alunperin vaatimattomana tarkoituksena.

Niin, ja lehti ei ollut Alibi jos sitä joku kelaa, haha.
Viimeksi muokannut katupoika, Su Maalis 23, 2008 1:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

...
Viimeksi muokannut Rattus, Ke Kesä 11, 2008 8:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isä Brown
Alokas

Viesti Kirjoittaja Isä Brown »

Minä olen opettanut Valon Villelle bändisoittoa 8) Onhan noita tuttuja, ja lisää tulee... , kokeillut Jean Piere Kuselan peruukkia, nukkunut Neumannin vieressä :shock: , soittanut Ruisrockissa, Provinssir... jne.
chrissy666
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja chrissy666 »

......
Viimeksi muokannut chrissy666, Ke Marras 19, 2008 2:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]
Bombay
Adrian Monk

katupoika kirjoitti:
http://pelkotilat.org/?Jutut_Muut+tarin ... a+laivalla Toiseen näistä seikkailuista liittyy, en tarkemmin enää itsekkään muista.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Bombay kirjoitti:
katupoika kirjoitti:
http://pelkotilat.org/?Jutut_Muut+tarin ... a+laivalla Toiseen näistä seikkailuista liittyy, en tarkemmin enää itsekkään muista.
Jopas on ollu jäbällä laivareissu :)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Bombay
Adrian Monk

jamppa kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
katupoika kirjoitti: Hahah, kerro ihmeessä koko tarina. Kuulostaa hauskalta.
Jopas on ollu jäbällä laivareissu :)
Jep, voin kertoa että noiden jälkeen en ole edes kussut merelle päin, ei enää ikinä laivalle :D
Vastaa Viestiin