TAPASIN JULKKIKSEN
Tosiaan hyvin kysytty tuo että liikkuuko J.af Grann lentokoneella, kun luulisi ufopaikkojakin löytyvän. Mutta - sillä kertaa hän oli menossa Amerikkaan tekemään taas jotain dokumenttia, ja mukana oli muuta porukkaa, kuvausryhmää ym. Ehkä kuljetettavia oli liikaa keskikokoiselle ufolle...
Kyllä se on tosiaan ihan jonkun muualta tipahtaneen näköinen, mutta jutut oli ihan normaalit, ei edes puhunut teorioistaan, mutta kaikkihan niistä tietää
Kyllä se on tosiaan ihan jonkun muualta tipahtaneen näköinen, mutta jutut oli ihan normaalit, ei edes puhunut teorioistaan, mutta kaikkihan niistä tietää
Nothing is quite what it seems
totti karpela on joskus sata vuotta sitten kuulustellut minua eräässä koulukiusaamistapauksessa, en ollut kyllä itse kiusaaja tai kiusattu..huomasin vain myöhemmin kun löysin ne paperit isän jäämistöstä tallesta...en kylläosaa sitä pitää julkkiksena vaikka onkin ollut tanjan kanssa naimisissa 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Minäpäs olen istunut samassa baarissa sen "homoviisikon" Gekon kanssa (en kylläkään tajunnut sitä ennenkuin serkkuni valaisi minua asiasta) ja olen seissyt Cristal Snown vieressä ja puhunut tuolle ja saanut jopa vastauksen
Niin ja samalla kertaa kaksi seurassani ollutta suukottivat Cristalia poskelle.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Hahah, kerro ihmeessä koko tarina. Kuulostaa hauskalta.Bombay kirjoitti:Oon pakottanut Hymyn päätoimittajan ostamaan mulle viinaa.
Itelläkin oli tossa pari vuotta sitten erikoinen kohtaaminen erään lehden päätoimittajan kanssa. Oltiin frendien kanssa eräässä baarissa jossa sitten yks frendi huomas tän päätoimittajan, selitti jotain siitä kuin mulkku tyyppi se on ja mitä se oli niistä kirjoittanut. Kelasin sit hyvissä nousuissa käydä vähän läpällä vittuilemassa sille. Ei oo mun tapaista, mut olotilat salli sen sillä kertaa. Joka tapauksessa heitin sille jotain tyhmää perusläppää selvitellen sitä mikä mies se oikein oli. Se ilmeisesti tunsi olonsa epämukavaksi, ja rupesi ylistämään mun kotiseutua ideoiden siitä jotain lehtijuttua ja lopulta hehkutti sen jatkoja johon se oli porukalla suuntaamassa. Ja kutsui mut mukaan!
Sinne sit porukalla puhtaasti hyötymismielessä (pari frendiä messissä) johonkin ihme keskustan hienostokämppään jossa touhu oli aikalailla suoraan leffoista, mallimuijia ja muuta asiaan kuuluvaa. Ei siinä mitään, ihan hauska ilta, yö ja aamu, mut nykyään toi läppä lähinnä naurattaa ja heikkoina hetkinä jopa snadisti hävettää. Ei pitäs vittuilla läpällä, se ei oo kohteliasta. Mut hauska miten tossa kävikin noin, kun ottaa huomioon mikä oli alunperin vaatimattomana tarkoituksena.
Niin, ja lehti ei ollut Alibi jos sitä joku kelaa, haha.
Viimeksi muokannut katupoika, Su Maalis 23, 2008 1:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
chrissy666
- Jack Taylor
......
Viimeksi muokannut chrissy666, Ke Marras 19, 2008 2:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]
http://pelkotilat.org/?Jutut_Muut+tarin ... a+laivalla Toiseen näistä seikkailuista liittyy, en tarkemmin enää itsekkään muista.katupoika kirjoitti:Hahah, kerro ihmeessä koko tarina. Kuulostaa hauskalta.Bombay kirjoitti:Oon pakottanut Hymyn päätoimittajan ostamaan mulle viinaa.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Jopas on ollu jäbällä laivareissuBombay kirjoitti:http://pelkotilat.org/?Jutut_Muut+tarin ... a+laivalla Toiseen näistä seikkailuista liittyy, en tarkemmin enää itsekkään muista.katupoika kirjoitti:Hahah, kerro ihmeessä koko tarina. Kuulostaa hauskalta.Bombay kirjoitti:Oon pakottanut Hymyn päätoimittajan ostamaan mulle viinaa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Jep, voin kertoa että noiden jälkeen en ole edes kussut merelle päin, ei enää ikinä laivallejamppa kirjoitti:Jopas on ollu jäbällä laivareissuBombay kirjoitti:http://pelkotilat.org/?Jutut_Muut+tarin ... a+laivalla Toiseen näistä seikkailuista liittyy, en tarkemmin enää itsekkään muista.katupoika kirjoitti: Hahah, kerro ihmeessä koko tarina. Kuulostaa hauskalta.