Olen lukenut kommenttejasi ilman että minulla oli ollut tunnuksia tänne.Kalle-Ville kirjoitti: Pe Kesä 12, 2020 12:20 amportman kirjoitti: To Kesä 11, 2020 11:57 pm Tavasta kirjoittaa laista tuomioistuimen toiminnasta jneEn yleensä kirjoita näihin ns. oksennusketjuihin, joissa mistään mitään ymmärtämätön porukka kirjoittaa viestejä toinen toisensa perään pelkällä tunteella, minkä lisäksi olin vuosikausia täältä pois juuri sinunkaltaisten omasta mielestään kaikkitietävien takia. Useampi alkuaikojen koulutetummasta väestä täältä onkin turhautuneena jo aikoja sitten kokonaan poistunut, siis monet sellaiset, joiden kanssa oli kiva vääntää, kun he ymmärsivät sen mistä on kyse, vaikka erimielisiä usein oltiinkin.portman kirjoitti: To Kesä 11, 2020 11:57 pm Tavasta kirjoittaa laista tuomioistuimen toiminnasta jne
Sinä et todellakaan ymmärrä laista ja oikeudenkäynneistä juuri yhtään mitään, et vaikka sinulle asiaa yrittäisi vääntää hyvin yksinkertaisen tai yksinkertaistetun mallin kautta, se on kyllä tullut havaittua ja hyvin selvästi.
Kaikkein huvittavinta on se, että olen ollut täällä jo 17.1.2008 alkaen, mutta sinä muka olet kyennyt analysoimaan tapani kirjoittaa muutamaan päivään tänne vasta liittyneenä 6.6.2020 alkaen.![]()
Kerron asiat vain niinkuin ne menevät ensimmäisessä oikeusasteessa sen sijaan että menisin kenekään kommentoijan henkilökohtaisuuksiin.