Meidän kuvat/avattaret :)
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Oli silmä alussaMother_North kirjoitti:Minä pidin suunnattomasti Kyllin Marplesta ja oliko muistin mukan Aarielilla se silmä ? Nyt ajan pääst ku tulin katteleen niin en ollut tunnistaa kun avat vaihtunee osalla
Se on muuten jännä, kun oppii "tuntemaan" porukkaa kuvien perusteella ja sitten ollaankin ihan hukassa, kun kuvat vaihtuu. Varsinkin jos on mennyt aikaa viime käynnistä.
Ohhoh, kiitosta yllättävästä palautteesta Mother! Yleensä ottaen minusta tuntui että sille vähän hymyiltiinMother_North kirjoitti:Minä pidin suunnattomasti Kyllin Marplesta
Sitä Aarielin valuvasilmäistä tyttöä kaipailen pikkuisen...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Primavera ja Tampesterin tyttö
Elkää nyt hyvät ihmiset säikkykö vaikka olenkin aika raakan näköinen täti
Joo eikun jotenkin meni silloin maku kun kaikki alkoi skitsoilemaan siellä sätissäkin, että kuka on kuka ja mikä. Piti joku nimenhuuto tehdä ja muuta.
Myöskin palstan puolella juttuset meni iha raiteiltaa väliin, niin päätimpä sitten olla poijes ja on ollut vähän muitakin kiireitä..
Ajatella voiko olla muutakin kuin info
Jahka tässä intoudun taas niin saatampa olla enemmänkin täällä. Nyt vain tämmöisiä pika käyntejä ettei koukutu liikaa taas
Eli voinen sanoa, että vieroitushoito toimii
Aariel se on ihan totta, että minä oon hukassa kun en tunnista enää avattarien perusteella teitä
ja anteeksi meni OT
Elkää nyt hyvät ihmiset säikkykö vaikka olenkin aika raakan näköinen täti
Joo eikun jotenkin meni silloin maku kun kaikki alkoi skitsoilemaan siellä sätissäkin, että kuka on kuka ja mikä. Piti joku nimenhuuto tehdä ja muuta.
Myöskin palstan puolella juttuset meni iha raiteiltaa väliin, niin päätimpä sitten olla poijes ja on ollut vähän muitakin kiireitä..
Ajatella voiko olla muutakin kuin info
Aariel se on ihan totta, että minä oon hukassa kun en tunnista enää avattarien perusteella teitä
ja anteeksi meni OT
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
No höh. Kuvittelin, että tähän on helppo tottua, sen verran samaa luokkaa kuin ennenkin. Nyt vain vähän pilkettä silmäkulmassa enempi kuin edellisissä.Tiina kirjoitti:^Et ala nyt sähläämään sen avan kanssa, kun juuri tottunut tuohonkin.
Nii...
Kiitos muuten Maija, kun laitoit vanhasi takaisin. Huokaisen helpotuksesta syvään ja pitkään