Meidän kuvat/avattaret :)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Huomasin. Ihan hieno tuo on, yksinkertaisen simppelin nätti :) Itse en osaisi tyyliin avata koko photshoppia :oops: :lol:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Minä pidin suunnattomasti Kyllin Marplesta ja oliko muistin mukan Aarielilla se silmä ? Nyt ajan pääst ku tulin katteleen niin en ollut tunnistaa kun avat vaihtunee osalla :lol:
Aariel
Vic Mackey

Mother_North kirjoitti:Minä pidin suunnattomasti Kyllin Marplesta ja oliko muistin mukan Aarielilla se silmä ? Nyt ajan pääst ku tulin katteleen niin en ollut tunnistaa kun avat vaihtunee osalla :lol:
Oli silmä alussa :)
Se on muuten jännä, kun oppii "tuntemaan" porukkaa kuvien perusteella ja sitten ollaankin ihan hukassa, kun kuvat vaihtuu. Varsinkin jos on mennyt aikaa viime käynnistä.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Mother_North kirjoitti:Minä pidin suunnattomasti Kyllin Marplesta
Ohhoh, kiitosta yllättävästä palautteesta Mother! Yleensä ottaen minusta tuntui että sille vähän hymyiltiin 8) . Noh, totuus kuitenkin on, että tämä nykyinen on se ihan eka jolla tänne tulin -ja samalla se kaikkein omimman oloinen.

Sitä Aarielin valuvasilmäistä tyttöä kaipailen pikkuisen...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Panhead
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Toi ava nyt aika hyvin kuvaa ulkonäköä/harrastusta.. :roll:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Mother_North kirjoitti:Minä pidin suunnattomasti Kyllin Marplesta ja oliko muistin mukan Aarielilla se silmä ? Nyt ajan pääst ku tulin katteleen niin en ollut tunnistaa kun avat vaihtunee osalla :lol:
Minähän pelästyin, kun näin sinut taas täällä! Oletkos talviunilta heräillyt?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Komppaan!
Olitkos lusimassa, vai missä luuhasit...? 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Minäkin osasin... JEI!
What's up, fuckers?
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Primavera ja Tampesterin tyttö
Elkää nyt hyvät ihmiset säikkykö vaikka olenkin aika raakan näköinen täti :lol:
Joo eikun jotenkin meni silloin maku kun kaikki alkoi skitsoilemaan siellä sätissäkin, että kuka on kuka ja mikä. Piti joku nimenhuuto tehdä ja muuta.
Myöskin palstan puolella juttuset meni iha raiteiltaa väliin, niin päätimpä sitten olla poijes ja on ollut vähän muitakin kiireitä..
Ajatella voiko olla muutakin kuin info :lol: Jahka tässä intoudun taas niin saatampa olla enemmänkin täällä. Nyt vain tämmöisiä pika käyntejä ettei koukutu liikaa taas :D Eli voinen sanoa, että vieroitushoito toimii
Aariel se on ihan totta, että minä oon hukassa kun en tunnista enää avattarien perusteella teitä :roll:

ja anteeksi meni OT :oops:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Nappasinpa taas vaihtelun vuoksi itselleni uuden avan.... ei ole kyllä yhtään mun oikean itseni näköinen, mutta laitoin silti, ihan meidän kaikkien blondien ja alkavan keväänkin kunniaksi :D 8)

(enkä kyllä kerro, mistä itse tuon kuvan sain)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ja minä kun olin aivan warma, että oman kuvansahan tuo on siihen lätkässyt. :lol:
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

maija turjukka kirjoitti:Nappasinpa taas vaihtelun vuoksi itselleni uuden avan.... ei ole kyllä yhtään mun oikean itseni näköinen, mutta laitoin silti, ihan meidän kaikkien blondien ja alkavan keväänkin kunniaksi :D 8)

(enkä kyllä kerro, mistä itse tuon kuvan sain)
Tommosiahan me blondit ollaan. :lol:
Aariel
Vic Mackey

No huhhuh Maija :lol: Ei sua enää voi tunnistaa. Samoin Rimman uusi ava hämää mua suunnattomasti, en enää tunnista kuvasta. Aina ihmettelen, että kukamitähäh. Pitäskö munkin kevään kunniaksi taas vaihtaa.. :roll:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Et ala nyt sähläämään sen avan kanssa, kun juuri tottunut tuohonkin.
:P Nii...
Aariel
Vic Mackey

Tiina kirjoitti:^Et ala nyt sähläämään sen avan kanssa, kun juuri tottunut tuohonkin.
:P Nii...
No höh. Kuvittelin, että tähän on helppo tottua, sen verran samaa luokkaa kuin ennenkin. Nyt vain vähän pilkettä silmäkulmassa enempi kuin edellisissä.

Kiitos muuten Maija, kun laitoit vanhasi takaisin. Huokaisen helpotuksesta syvään ja pitkään :P
Vastaa Viestiin