MehtäUkko kirjoitti: Su Elo 23, 2020 8:05 am
OLIPA HYVIN LAINATTU.
EN USKO ETTÄ MOOTTORISAHAA OLISI KÄYTETTY. MISSÄÄN KOHTAA EN OLE OLLUT TRAKTORIN TAI KÄRRYN KANNALLAAKAAN! TULLUT VARMASTI SELVILLE JOS OLET LUKENUT TEKSTIT!
Nyt kirjoitit että lainaus on minun. Juu vain toi fakta osuus mitä sanoin poliisista.
Jos kommentti oli mulle tarkoitettu, niin juu, koko tuo lainaus, joka on laitettu näyttämään minun kirjoittamalta, on MehtäUkon kirjoittama, tällä hetkellä sivulta 508 (ei muut/muiden lainaukset samassa lainausketjussa).
En minäkään usko traktoriteoriaan, sen enempää kuin moottorisahaankaan. Vaikka varmaankin ovat sellaiseen paikkaan ruumiin kätkeneet, että rauhassa on saanut touhuta, eikä asutusta tms. ihan ääressä ole. Ellei sitten ole ollut hyvin nopea vesistöön upotus, olisihan siinäkin saanut itsensä likaiseksi, jos vesi ei ole kirkasta.
Todella rauhassa ovat saaneet kyllä touhuta, ja varsinkin jos polttamisteoria tai polttamisyritys pitää paikkansa. Kallistun kyllä sille kannalle kuten jotkut muutkin, että poltettu on enintään vaatteita ja mahdollisia ruumiin suojana olleita ja kuljetteluun käytettyjä pressuja/lakanoita tai muuta vastaavaa. Olikos siitä jo mainittu täällä onko siinä nyt viimeksi tutkitussa joessa (edit: Porasenjoki) kirkas vai minkälainen vesi?