Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

anneli1 kirjoitti:Maza voittaa, ei voi mitään!
6-0 menee. Vastus on köykänen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

supernova kirjoitti: Ja tietoiseen provosointiisi.Miksi muuten olet alkanut kirjoittamaan Urholle täällä ikään kuin hän olisi ollut paikalla pitkiin aikoihin? Tietänen koko ajan siis ettei hän tule sinulle vastaamaan.
Maza tyypillisesti kirjoittaa mielikuvitusolennoista tai mielikuvitusolennoille, se on ominaisuus, ei vika. Hän keskustelee Urhon kanssa, vaikka me muut emme näe sitä. Hän on kopla9:n hengellinen johtaja, joka kutsuu koplan koolle aika-ajoin, pitää kokouksia, joita sivullinen ei voi nähdä.
Maza
Jane Marple

Ei Urho ole mielikuvitusolento. Hänen soittonsa Pharaohille keeroo minule, että kyseessä on oikea henkilö.

Tuosta Kopla9:stä voitte jutella suoraan Urholle. Hän on sen termin lanseerannut ja keskustelun aiheesta Murhainfosta aloittanut.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti: Mitä ihmeen satua?

Urho vastailee minulle kyllä koko ajan.
Maza kirjoitti:Ei Urho ole mielikuvitusolento. Hänen soittonsa Pharaohille keeroo minule, että kyseessä on oikea henkilö.

Tuosta Kopla9:stä voitte jutella suoraan Urholle. Hän on sen termin lanseerannut ja keskustelun aiheesta Murhainfosta aloittanut.

WTF??? Yhdesä viestissä kerrot hyvinkin selvästi että Urho vastailee sulle jatkuvasti.

Toisessa viestissäsi kerrot että Urho ei ole mielikuvitushahmo, koska olet kuullut pharaohilta että Urho on hänelle soittanut.

Eikös tuossa nyt ole keskivertoristiriitaa pahempi ristiriita?

Ehkä tää nyt kertoo muillekin ketjun lukijoille millä tasolla juttusi ovat.

Kas kun paskaa puhuu niin ne puheet unohtaa niin helposti...

Ootko astunu masa korkin päälle vai mistä moinen huolimattomuutesi näin lyhyen aikavälin paskanpuhumisistasi johtuu.

Totta tuossa on sen verran ettei Urho ole mielikuvitushahmo mutta sen nyt voivat kaikki palstan vanhempia kirjoituksia lukeneet ja ylläpito vahvistaa.
Maza
Jane Marple

Vastauksesi oli niin sekopäinen, että suosittelen sinulle hermolomaa. Olet jäänyt alakynteen väittelyssä minun ja Pharaohin kanssa ja se sattuu sinuun. Eikä Urho-setäkään enää sinulle soita.
supernova
Martin Beck

Ei lainkaan sekopäinen vastaus.

Lukekaapa uudestaan te jotka tätä seuraatte.

masa kertoo viestivänsä urhon kanssa.

toisessa viestissä masa tietää että urho ei ole mielikuvitusta koska pharaoh on saanut muka urholta puhelun.

onko tässä jotain epäselvää taholtani?
Maza
Jane Marple

Lopeta jo. Ei kukaan jaksa lukea sinun sepustuksia.

Tunnusta tappiosi ja pyydä anteeksti Pharaohilta.
supernova
Martin Beck

Pyytäisin anteeksi? Kytllä minä pyydän anteeksi jos on aihettta.

Mistä minun nyt pitäisi pyytää anteeksi?

:mrgreen:
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Pyytäisin anteeksi? Kytllä minä pyydän anteeksi jos on aihettta.

Mistä minun nyt pitäisi pyytää anteeksi?

:mrgreen:
Tätä: En pyydä anteeksi sitä että nimeän sinut valehtelijaksi.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Minä jaksan lukea! Älkää lopettako missään nimessä. Oikeesti. Mulle saattas tulla tylsää kun en sais nauraa kokoajan hervottomasti.
Ihan normihomma että kuulee jonkun viestivän itselleen vaikkei muut tätä voi todistaa. Se on sitä että kuulee niitä ääniä. Niin tosin ei ole hajuakaan kuka on Urho? Joku tärkeäkin ihminen kun täytyy siitä kättä noin vääntää ja kääntää??
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

rimma kirjoitti:Niin tosin ei ole hajuakaan kuka on Urho? Joku tärkeäkin ihminen kun täytyy siitä kättä noin vääntää ja kääntää??
Etkö osaa lukea vanhoja viestiä vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Maza
Jane Marple

Doctor Lecter kirjoitti:Etkö osaa lukea vanhoja viestiä vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Mukavaa, että muutkin seuraavat tätä vääntöä. Ei niitä vanhoja viestejä kannata lukea. On parempi muodostaa ihan itse kuva tlanteesta.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Maza kirjoitti:Ei niitä vanhoja viestejä kannata lukea. On parempi muodostaa ihan itse kuva tlanteesta.
Mutta miten muodostaa Urhosta, jos ei lue hänen viestejään? Avattaren perusteella? Urholla ei sellaista ollut. Muiden mielipiteiden perusteella? :arrow: eipäs-juudas.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Maza
Jane Marple

Doctor Lecter kirjoitti:Mutta miten muodostaa Urhosta, jos ei lue hänen viestejään? Avattaren perusteella? Urholla ei sellaista ollut. Muiden mielipiteiden perusteella?
Älä saivartele. Minulla on jo Urhosta mielipide. Asiasta tietämättömät voivat peesata sitä.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:Mutta miten muodostaa Urhosta, jos ei lue hänen viestejään? Avattaren perusteella? Urholla ei sellaista ollut. Muiden mielipiteiden perusteella?
Älä saivartele. Minulla on jo Urhosta mielipide. Asiasta tietämättömät voivat peesata sitä.
Doctor ei saivartele.

niinhän sinä maza riehut kun väkäkeihäässä valas. :o
Vastaa Viestiin