Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:Lääkitys??? - Mistä ihmeestä nyt tuollaista kehitellään???? En ole ikinä edes ajatellut tehdä mitään tuollaista. Nimimerkkien henkilötiedot eivät todellakaan kiinnosta, ja kai minulla sen verran älliäkin on, että tiedän tietojen olevan salaisia. Toista suhtautumista edustaa käsittääkseni Maza, joka esim. Isojoen Kyllikki Saari -palstalla ilmoitti olevansa alan ylin guru, mutta kieltäytyvänsä keskustelemasta tuntemattomien kanssa :lol: Samoihin aikoihin sain Muuralan palstalla yksityisviestin kirjoittajalta, jota olin aina epäillyt Mazan sivunikiksi. Viestissä tarjottiin sisäpiirin tietoa "salaisesta teoriasta" ja vaadittiin vastapalvelukseksi minua paljastamaan henkilöllisyyteni. - Tuossa siis vähän faktatietoja tästä asiasta.

Mitäs jos groot vähän häpeäisit, kun tulit kirjoittaneeksi taas ihan höpöjä?
Tuo huomauttaminen oikeasta laakityksesta on jo niin vanhja juttu, etta olisin olettanut sinun pystyvan parempaan.

Mita tulee taas tuohon oikeiden henkilotietojen ja IP-tietojen pyytamiseen Muuralan yllapidolta, niin muista sen kuin eilisen paivan, koska niin poyristyva pyynto se oli. Mita ihmetta edes teet sellaisilla tiedoilla?

Onnekseni nimimerkki Mazakin kyseisen asian muisti.

No, koska en talleta keskustelupalstojen viesteja arkistoihini, en voi asiaa todentaa, mutta toivottavasti jossakin vaiheessa joku Miuuralan aktiivi sellaiseen arkistoistaan loytaa ja yllapidon luvalla sen tanne poustaa.

Etko edes hapea?
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

groot kirjoitti: jo niin vanhja juttu, etta olisin olettanut sinun pystyvan parempaan.

Mita tulee taas tuohon oikeiden henkilotietojen ja IP-tietojen pyytamiseen Muuralan yllapidolta, niin muista sen kuin eilisen paivan, koska niin poyristyva pyynto se oli. Mita ihmetta edes teet sellaisilla tiedoilla?

Ja mikä tämä juttu oikein on? Onko joku pyytänyt asiaa "julkisesti", kun kerran väität muistavasi asian kuin eilisen päivän, vai mitä siellä on kirjoiteltu?
Mutta vaikka olet kuinka rajallinen, niin usko nyt hyvä poju kerralla: EN OLE TUOLLAISIA TIETOJA KOSKAAN KYSYNYT SEN PAREMMIN YLLÄPIDOLTA KUIN KENELTÄKÄÄN MUULTA.
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti: Ja mikä tämä juttu oikein on? Onko joku pyytänyt asiaa "julkisesti", kun kerran väität muistavasi asian kuin eilisen päivän, vai mitä siellä on kirjoiteltu?
Mutta vaikka olet kuinka rajallinen, niin usko nyt hyvä poju kerralla: EN OLE TUOLLAISIA TIETOJA KOSKAAN KYSYNYT SEN PAREMMIN YLLÄPIDOLTA KUIN KENELTÄKÄÄN MUULTA.
Opettele lukemaan tai ainakin ymmartamaan lukemasi. Kopioin viela kerran sen mita sanoin:

"Mita tulee taas tuohon oikeiden henkilotietojen ja IP-tietojen pyytamiseen Muuralan yllapidolta, niin muista sen kuin eilisen paivan, koska niin poyristyva pyynto se oli. Mita ihmetta edes teet sellaisilla tiedoilla?

Onnekseni nimimerkki Mazakin kyseisen asian muisti.

No, koska en talleta keskustelupalstojen viesteja arkistoihini, en voi asiaa todentaa, mutta toivottavasti jossakin vaiheessa joku Miuuralan aktiivi sellaiseen arkistoistaan loytaa ja yllapidon luvalla sen tanne poustaa.
"

Nimimerkilla Kekkonen foorumissa Muurala pyysit yllapidolta tata henkilotieto- ja IP-asiaa julkisesti

Edelleen mina sanoin, etta kun en ole tallettanut Muuralan tai muunkaan keskustelufoorumin viesteja, toivon etta joku jolla niita on, kopioisi yllapidon luvalla ne tanne, jotta paastaisiin tasta Urholle tyypillisesta kiemurtelusta eli luikertelusta pois silloin kun puhutaan asiaa.

PS Minka takio joku kopioi toisille keskustelupalstoille taalla kaytavaa keskustelua jatkuvasti?
---------
Allekirjoitus.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Toista suhtautumista edustaa käsittääkseni Maza, joka esim. Isojoen Kyllikki Saari -palstalla ilmoitti olevansa alan ylin guru, mutta kieltäytyvänsä keskustelemasta tuntemattomien kanssa :lol: Samoihin aikoihin sain Muuralan palstalla yksityisviestin kirjoittajalta, jota olin aina epäillyt Mazan sivunikiksi. Viestissä tarjottiin sisäpiirin tietoa "salaisesta teoriasta" ja vaadittiin vastapalvelukseksi minua paljastamaan henkilöllisyyteni. - Tuossa siis vähän faktatietoja tästä asiasta.
Alkaa tulla jo vainoharhaista tekstiä. En tiedä mitään ko. Kyllikki Saari-palstasta. Enkä ole ikinä lähettänyt Urholle yksityisviestejä mistään aiheesta.

Ja en ole sinänsä kiinnostunut henkilöllisyydestäsi, vaikka sen sattumalta tiedänkin.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

groot kirjoitti:
PS Minka takio joku kopioi toisille keskustelupalstoille taalla kaytavaa keskustelua jatkuvasti?
What? Minne?
groot
Andy Sipowich NYPD

Suomi24 > Keskustelu > Laki & rikos > Henkirikokset
---------
Allekirjoitus.
Maza
Jane Marple

groot kirjoitti:Suomi24 > Keskustelu > Laki & rikos > Henkirikokset
Urho niitä sinne kopioi. Hän on muutenkin raivonnut samalla palstalla. Jos katsotte haku-toiminnolla Kekkonen nimimerkillä kirjoitettuja juttuja ko. osastolla niin muodostuu aika omituinen kuva tästä porvarispojasta. Ei ole mamman ja papan opit hyvästä käytöksestä menneet jakeluun.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Maza kirjoitti:

Urho niitä sinne kopioi.
Hän on muutenkin raivonnut samalla palstalla. Jos katsotte haku-toiminnolla Kekkonen nimimerkillä kirjoitettuja juttuja ko. osastolla niin muodostuu aika omituinen kuva tästä porvarispojasta. Ei ole mamman ja papan opit hyvästä käytöksestä menneet jakeluun.
Kai sä olet varma tästä tiedosta kun sen tänne kirjoitat? Oikeesti, alkaa mennä niin henkilökohtaisuuksiin että jonkunlainen ratkasu ois aikas jees vaihtoehto. Jumaliste aikuiset ihmiset kaivaa toisten viestejä netin sopukoista ja jauhaa ikivanhoja lausahduksia. :lol: Etsimällä etsitään pilkkua jota nusasta, tää ei enää edes liity bodomiin millään lailla. Mitä jos otatte ihan in real life matsin jossain ja lopetatte tän suoranaisen vittuilun siihen. Näin. Ei muuta.
Maza
Jane Marple

Urho on syyttänyt minua jo niin monesta asiasta, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, että otan vapauden syyttää häntä ihan mistä vaan. Tietenkään en voi olla varma, onko hän laittanut juttuja S24-palatlle, mutta koska hän on ko. palstan aktiivikäyttäjä, niin hän voi olla syyllinen. Vähän samaan tapaan kuin Hans voi olla syyllinen arvaa mihin. Urho on nähty paikalla.

Minun osaltani tämä kinaaminen loppuu tähän. Lähden kesälomalle ja voi hyvinkin olla, että en palaa tänne enää koskaan.
Urho

Maza kirjoitti:
Urho niitä sinne kopioi. Hän on muutenkin raivonnut samalla palstalla. Jos katsotte haku-toiminnolla Kekkonen nimimerkillä kirjoitettuja juttuja ko. osastolla niin muodostuu aika omituinen kuva tästä porvarispojasta. Ei ole mamman ja papan opit hyvästä käytöksestä menneet jakeluun.
Posketon väite, kun minä nimenomaan avasin tänne otsikon "tämä forumi riittää tälle leskustelulle" ja paheksuin keskustelun kopioimista. Toinen juttu on sitten se, että siellä on ilmeisesti useampi kirjoittaja kirjoittanut milloin Kekkonen, milloin Urho väännöksillä. Ehkä näin oli myös isojoki.fi keskustelupalstalla, jossa joku uhosi nimimerkillä Masa/Maza tutustuneensa kaikkeen materiaaliin, ja kieltäytyvänsä keskustelemasta tuntemattomien kanssa.

Nyt riittää minun osaltani lannan jauhaminen.

En ole:
1) Pyytänyt saada tietooni muiden henkilöiden ip-osoite tai muita tietoja
2) Kopioinut täällä käytävää keskustelua Suomi24:een

Sikäli tämä hedelmätön keskustelu on osaltani ollut kaksi jakoinen, että olen heittänyt "hivenen irtonaisesti" Mazan suuntaan ilman vedenpitävää näyttöä, koska Maza on kaikilla palstoilla ollut tason laskija milloin milläkin tavoin. Hänen ilmaantumisensa tänne on tuonut mukanaan juuri niitä asioita, joita ennakoinkin. Mutta pyydän anteeksi sitä, että olen omalta osaltani laskenut tasoa menemällä keskusteluun mukaan.

Toisaalta grootin osalta homma on mennyt siihen, ettei grootin yhdessäkään jutussa ole enää järjen hiventäkään, kun hän nyt keksi jo väittää muistavansa minun kirjoittaneen sellaista mitä en todellakaan ole tehnyt. Ja päälle vielä esittää arvauksiaan jostain vieraskielisistä haastatteluista. Kuvittelikohan grööt, että kolkuttelin n. 80-vuotiaan saksalaisrouvan ovea laput ja kynä kädessäni? - Ei hitto, kuinka joku voi kirjoittaa jotain niin typerää kuin groot tuota arviota tehdessään? :roll:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Urho

Lienee sanoittakin selvää, etten ole osallistunut tuohon. Olen nimenomaan kirjoittanut täällä tuollaista toimintaa vastaan. Minulla on kyllä tietty epäilys siitä, kuka tuolla kirjoittelee rei'istä ym. , mutta tyyppi kai on poistunut/poistettu täältä.
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti:Lienee sanoittakin selvää, etten ole osallistunut tuohon. Olen nimenomaan kirjoittanut täällä tuollaista toimintaa vastaan. Minulla on kyllä tietty epäilys siitä, kuka tuolla kirjoittelee rei'istä ym. , mutta tyyppi kai on poistunut/poistettu täältä.
It's an illusion.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti:
Urho kirjoitti:Lienee sanoittakin selvää, etten ole osallistunut tuohon. Olen nimenomaan kirjoittanut täällä tuollaista toimintaa vastaan. Minulla on kyllä tietty epäilys siitä, kuka tuolla kirjoittelee rei'istä ym. , mutta tyyppi kai on poistunut/poistettu täältä.
It's an illusion.
Mä kyllä tunnistan jo kirjoitustyylistä kuka taitaa olla kyseessä. Menee jo sairaan puolelle tälläinen vainoaminen ja mustamaalaus.
groot
Andy Sipowich NYPD

Loka kirjoitti:
groot kirjoitti:
It's an illusion.
Mä kyllä tunnistan jo kirjoitustyylistä kuka taitaa olla kyseessä. Menee jo sairaan puolelle tälläinen vainoaminen ja mustamaalaus.
Koita nyt sinakin rauhoittua,silla tama on vain ja ainoastaan mielipiteen vaihtoa ja vaittelya. Kenet nyt oikein tunnistat?

Jos asian mennaan, niin Bodom on erittain traaginen juttu ja en voi hyvaksya sita, etta puolustuskyvyttomia pikkutyttoja surmataan - oli se syy mika hyvansa, mutta koen etta tietty maara ihmisista jaksaa vatvoa asiaa mahdollisimman epatodennakoiselta kannalta. Kuka tekija olikaan, han teki sen raivolla ja mahdollisesti henkilokohtaisella motiivilla.Bodmissa ei ole mitaan varmaa tietoa eika mitaan oikeusta teolle.
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin