Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Maza kirjoitti:Älä saivartele. Minulla on jo Urhosta mielipide. Asiasta tietämättömät voivat peesata sitä.

En suinkaan saivartele. Sinulla on mielipiteesi, mutta täytyyhän rimman saada tietoonsa tosiseikat muodostaakseen oma näkemyksensä.

Minullakin on Urhosta oma mielipiteeni. Jokin outo klikki minfossa ylläpitää Urhon vastaista toimintaa ja syksyllä Urhon poistumisen jälkeen kun tuskailin yhden parhaimman kirjoittajan lähtöä, niin groot oli ensimmäisenä ilkkumassa mielipidettäni - hännystelijänsä hänelläkin.

Urho oli nähnyt minfon aiheiden - niin Bodomin, kuin monen muunkin aiheen eteen enemmän vaivaa kuin monet muut. Hän oli minfon aihepiiristä aidosti kiinnostunut, ei hakenut täältä ystäviä eikä rekkautunut hetken huumassa "kun tääl oli niin kiva meininki, et liityin nyt siihenkin porukkaan" -tyyliin, kuten suurin osa on tehnyt.

Onneksi konsta on vielä mukana.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

DonHessu kirjoitti:Olete kaiki ihan pellejkä, menkää muualle, en halua nähsdä teitä' ikinä, elkää nauraka typo, en tykkää kukaan.

Teki hyvää, kiitän.
Ootko kännissä vai muuten vaan sekosit? :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

No hei, tämähän vittuilupalsta. Don kävi vain purkamssa itseään.
rimma
Christopher Lorenzo

Doctor Lecter kirjoitti:
rimma kirjoitti:Kiitos kohteliaasta vastauksesta :? Tuskin kuitenkaan tässä on kyse siitä että en osaisi lukea tai en ymmärtäisi lukemaani. Vai veikkaatko todella niin? En usko että tuollasesta on mitään hyötyä. Kysyin kohteliaasti kuka on Urho kun en tästä ketjusta sellaista tietoa ole löytänyt.
Eipä kestä. Kyse olikin siitä, että luettuasi (?) Urhon kirjoitushistorian, et näemmä vieläkään käsittänyt kuka hän oli. Urholla oli hyvin laaja kokemus ja näkemys sivuston pääaiheista, (ei, rimma ei, se ei ole vapaan keskustelun osasto). Siksi kysyinkin oliko sinulla vaikeuksia vanhojen kirjoitusten lukemisessa ja niiden ymmärtämisessä.

Hieman samaan tapaan kuin monella tänne kirjoittavalla on ongelmia oikeinkirjoittamisen ja yhdyssanojen kanssa. Syinä mm. paha aivovaurio, luki- ja kirjoitushäiriö, hahmottamiskyvyn puute ja se oma korostunut persoona, joka ilmenee omanlaisena sillai niiku kivana tyylinä. Outoa on se, että juuri he ovat rekkautuneet minfoon, vaikka täällä aktiivina oleminen perustuu kirjoittamalla tehtyyn vuorovaikutukseen, ei pelkästään kuvien katseluun tai valmiin mössön pureskeluun.
En ole tällä palstalla törmännyt koskaa Urhon kirjoituksiin ja siksi kysyin että kuka hän on. Mielestäni on ihan asiallista kysyä mielummin kun alkaa vetämää hatusta joitakin asioita. Jopa suotavaa. Miksipä olisin alkanut selaamaan koko murha.infon vanhoja keskusteluja vaan siksi että saattaisin joskus ehkä hyvällä tuurilla löytää Urhon tekstejä ja tehdä johtopäätöksen kuka hän on. Oliko siinä joku ongelma että kysyin? En ymmärrä. Minulla tosin on tuo mainitsemasi aivovamma ilmeisesti.

Niin ja jos aletaan tehdä johtopäätöksiä ihmisestä sen mukaan kuinka hän kirjoittaa ja montako virhettä niin se on tyhmää. En väitä että sinä näin teet aina mutta vihjasit siihen suuntaan. Voisiko siis ylläpitäjät laittaa kriteerit palstalle kirjoitteluun niin kenenkään (vain) kirjoittajan ei tairtteisi siitä alkaa valittamaan. Olen huomannut että jotkut ottavat lähes henkilökohtaisesti kun joku kirjoittaja tekee virheen. Tämä on hyvin outoa. Myös sitä, että tekee muun virheen palstalla kun kirjoitusvirheen, kytätään kovasti ja hyökätään kimppuun nopeasti.

Ärsyttää suuresti myös tuo että kirjoittajia luokitellaan sen osaston mukaan joissa kirjoittelee. Alimpana on nämä jotka "vaan" kirjoittaa yleiseen keskusteluun mutta jos taas kirjoitat bodomissa niin sanoitpa siellä mitä tahansa tyhmää olet heti korkeammalla kun toiset. Tämä ärsyttää suunnattomasti :roll:
век живи, век учись.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

rimma kirjoitti:
En ole tällä palstalla törmännyt koskaa Urhon kirjoituksiin ja siksi kysyin että kuka hän on.

Ärsyttää suuresti myös tuo että kirjoittajia luokitellaan sen osaston mukaan joissa kirjoittelee. Alimpana on nämä jotka "vaan" kirjoittaa yleiseen keskusteluun mutta jos taas kirjoitat bodomissa niin sanoitpa siellä mitä tahansa tyhmää olet heti korkeammalla kun toiset. Tämä ärsyttää suunnattomasti :roll:
Et varmasti ole törmännyt koska Urho ei juurikaan kirjoittanut vapaaseen keskusteluun ja sinä roikut useimmin juuri siellä. Minfossa on mm. hakutoiminto, jolla Urhon kirjoituksia voi löytää tai suoraan käyttäjätietojen kautta. Mutta jo se, että ei vaivautunut niitä etsimään vaan mieluummin kyselet kuin jokin jurpo, kertoo sinun henkisestä tilasta ja muka-kiireisestä ihmisestä josta on vaan hauska kysellä kaikenlaista.

En ole luokitellut Bodomiin kirjoittaneita ylemmäksi kuin muita. Siellä on paljon asiantuntevaa porukkaa, joilla on hyviä kirjoituksia, kuin myös kaikenkarvaisia pörrääjiäkin. Itse olen siellä avannut vain yhden aiheen enkä pärjäisi Bodom.-tietovisassa (jos sellainen joskus järjestetään) kovinkaan kummoisesti.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Urhon pääsavustaja oli nimimerkki Awa, joka silloin sai vain bannia, valitettavasti.

Urhosta on oma ketju tämän otsikon alla, josta saat lisätietoja.
Hillitseppä hieman hevosiasi, konsta - Musikant ja Wilmakin hieman päätään pudistaa tuonkaltaisia kirjoituksiasi lukiessaan.

Luulen niin, että Urho joka oli käyttänyt mielettömästi voimiaan tiettyyn tutkimuslinjaan - ottikin yllättäen tai jostain syystä uuden suunnan ja sen surauksena ymmärsi jotain sellaista, jota ei enää viitsinyt kommentoida(tietysti arvailua) .. mutta...ei olisi ensimmäinen Bodom-aktivisti - kenelle noin kävisi.

Suunnaton työmäärä oli valunut hukkaan - tai ei hukkaan, koska kiintoisaa tietoahan tutkimukset tuotti. Ja tuosta työstä ja noista tiedoista sekä kertomuksista, kiitän vilpittömästi nimimerkki Urhoa.

Konsta - ei täältä ketään savusteta ulos - vaan täällä keskustellaan asioista - liittyen näihin BJ3S iin. Ja sinulle konsta vielä se tiedoksi - täällä ei ketään syyllistetä.

Joku lähtee - toiset jää.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
supernova
Martin Beck

Mazalle & muillekin

Viesti Kirjoittaja supernova »

Minulla ei ole tiedossa että Urho olisi koskaan tehnyt mitään sponsoroituna. Urho ei saanut banneja ja sitten poistellut tekstejään. Ei bannattu voi poistaa tekstejään. Tietääkseni.

Urholla ei ollut mitään suuntaa mitä hän olisi sulkenut pois ennenkuin se suunta osittautui mahdottomaksi. En ole koskaan lukenut Urhon kirjoittamana mitään missä hän nimeäisi yhtä ehdokasta syylliseksi. Ja voin kertoa että olen lukenut urhon postituksia ehkä satakunta konekirjoitusliuskallista enemmän kun edes muuralan väki, lukuunottamatta pientä, hyvin pientä porukkaa.

Urho vittuuntui palstaan, ja ennenkaikkea muutamiin palstalla vaikuttaneisiin. Sen jälkeen Urho toimi tavalla jonka tiesi koko ajan johtavan banneihin. Urho siis jätti palstan polttaen samalla sillat tietoisesti takanaan. Näin hän minulle kertoi yksityisviestillä ennen kun banni kilahti - kuten hän olettikin.

Tämä oli suuri sääli palstaa kohtaan koska Urholla oli melkoinen yleistieto Suomen kriminaalihistoriaan ja tapa käsitellä sitä joka ei perustunut tunteisiin vaan kylmiin faktoihin.

Vuosien myötä (eli alkaen kauan ennen Nissen pidätystä) olen urhon kanssa vaihatnut mielipiteitä ja en ole kertaakaan saanut häntä kiinni valehtelusta tai totuuden vääristelystä.

EDIT: Poisttu Bannatun tekstia - RAID

Edit: Tässä oli teksti jonka olin saanut Urholta.

Hän kertoi tekstissä että on jo kauan sitten tehnyt selväksi että hän ei ole missään nimessä ollut yhteydessä Pharaohiin.

Hän myös ihmetteli mikä motiivi nimimerkeillä maza ja pharaoh on valehdella asiasta. Kertoi myös että tietää että nimimerkki pharaoh on lähetellyt muutamillekin käyttäjille yksityisviestejä joissa on kertonut urhon nimen nimikirjaimet. (Itse tiedän että hän on ehdotellut ihan koko nimeäkin) mutta pieleenhän se meni tietenkin.

Lisäksi urho ihmetteli sitä että onko mazan/pharaohin tarkoituksena kaivaa jollain tasolla urhoa ja hänen henkilöllisyyttään esille. Totesi myös että mazaa ja pharaota harmittaa vietävästi se että äärimmäisen monella vanhalla muuraralaisella on henkilöllisyytensä tiedossa.

No niin... Jos nyt haluttiin poistaa bannatun henkilön kirjoituksia niin en ollenkaan ymmärrä millä tasolla sitten voisi poistaa minun kirjoittamani referaatin asiasta.

Tyystin omana mielipiteenä tuon esille sen että historia muistaa muutamiakin tapauksia kun kirjoja ollaan poltettu roviolla koska niiden kirjoittajan ajatukset ei ole miellyttäneet johtoa. Näen tässä jo "hiukan" samankaltaisuutta.
Viimeksi muokannut supernova, Ma Huhti 21, 2008 9:56 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Rimma, pane hakuun "urho" niin sieltä löytyy. Jopa opiskelija voi tajuta. :D
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Varmasti arvon Urho olisi voinut kysyä konstalta kuinka tiedot muutetaan ja palstalle palataan toisilla tiedoilla.

Konsta palasi - aikoinaan - bannin saatuaan viidessätoistaminuutissa taas takaisin - osaaja kun oli ja on. Ponnahti aina takaisin kuin veetuillakseen, että häntä ei voi bannata - niinkuin ei varmasti voikaan. Onhan noita nikkejä nähty tälläkin palstalla runsaasti - ja muutamia ilmaantui juuri silloin kun herra konsta sai bannia. No mutta se lienee vai jäävuoren nikkihuippu.

Siitä kai johtuu, että kysyle gallupeja - taas pukkaa :D Hukkaanhan ne nikit muuten menee, kun niillä ei uskalla kirjoittaa mutta äänestää voi vapaasti . :D

Jotkuthan osaa lähettä viruksia ja kaiken maailman paskaa koneelesi jos et ole varuillasi. Tästä Q kin varoitteli aikoinaan. Tätäkin tapahtuu - joidenkin osaajien toimesta.

- raukkoja hymm -

papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Olet osittain oikeassa awa, nimittäin esimerkiksi sinä suollat paskaa toisten näytöille palstan kautta minkä kerkiät. Taito se on sekin. :lol:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Luulen niin, että Urho joka oli käyttänyt mielettömästi voimiaan tiettyyn tutkimuslinjaan - ottikin yllättäen tai jostain syystä uuden suunnan ja sen surauksena ymmärsi jotain sellaista, jota ei enää viitsinyt kommentoida(tietysti arvailua) .. mutta...ei olisi ensimmäinen Bodom-aktivisti - kenelle noin kävisi.
Oliko jo koulussa kiusaaja? Urho otti herneet nenäänsä, kun lällätit 11 niskapistosta, udestaan ja uudestaan, vielä seurasit Urhoa kaikille muillekkin palstoille. Oletko unohtanut, että sait tästä bannia? Olet selvästi tyyppi, joka etsii toisten heikkoja kohtia, päästäkseen iskemään, iskee julmasti ja armottomasti, nautii hermostumisesta. Koko Bodom-historiikkisi on tätä, olet päääsääntöisesti vain sotkemssa keskustelua. Tietoisesti ja tahallaan.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Oliko jo koulussa kiusaaja?
Oliko siis niin, että Urho arveli, että " tikit " ja niskapistot meni ruotsinkielisellä sekaisin ??"

Tämä tapahtui varmasti juuri sitä ennen kuin - ruotsinkielinen - tunnusteli niskaansa.

- hymm -

p.s. En hae kenenkään heikkoja kohtia - totuus on faktojen tunnustamista.

awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Oliko jo koulussa kiusaaja.
Sitä sinun pitää kysyä Urholta.

rimma
Christopher Lorenzo

Doctor Lecter kirjoitti:
rimma kirjoitti:
En ole tällä palstalla törmännyt koskaa Urhon kirjoituksiin ja siksi kysyin että kuka hän on.

Et varmasti ole törmännyt koska Urho ei juurikaan kirjoittanut vapaaseen keskusteluun ja sinä roikut useimmin juuri siellä. Minfossa on mm. hakutoiminto, jolla Urhon kirjoituksia voi löytää tai suoraan käyttäjätietojen kautta. Mutta jo se, että ei vaivautunut niitä etsimään vaan mieluummin kyselet kuin jokin jurpo, kertoo sinun henkisestä tilasta ja muka-kiireisestä ihmisestä josta on vaan hauska kysellä kaikenlaista.

En ole luokitellut Bodomiin kirjoittaneita ylemmäksi kuin muita. Siellä on paljon asiantuntevaa porukkaa, joilla on hyviä kirjoituksia, kuin myös kaikenkarvaisia pörrääjiäkin. Itse olen siellä avannut vain yhden aiheen enkä pärjäisi Bodom.-tietovisassa (jos sellainen joskus järjestetään) kovinkaan kummoisesti.
No nyt meni vähän yli vaikka useasti puhut asiaa. Nyt vaan olet päästänyt sisälläsi elävän pienen pojan räyhäämään ja tärkeilemään vähän turhan takia :P Mielestäni aika heikko esitys kun alat vetoamaan mun henkiseen tilaan. Niin ja minkä takia vielä. Jotenkin raukkamaistakin. Sinusta nyt olisin viimeiseksi uskonut. Onko vähän huono päivä? Onko se minun vika jos pipo kiristää? Tuskin. Tiedät itsekin.
Ei sinun tartte sanoa että joku on arvokkaampi palstalainen kun joku, se huokuu kyllä sinun käytöksestä ja kirjoituksistasi.
Oliko nyt sen väärti alkaa valittamaan kun kysyy yhden kysymyksen. Halusin katsos lähinnä tietää mitä nämä itse kirjoittajat haluavat Urhosta sanoa enkä lukea hänen vääntämiään kommentteja. Sainkin asiallista vastausta muilta jotenka kiitos, nyt tiedän.
Suosittelen muuten sulle vaikka vihanhallinta-kurssia tai jotain samantyylistä. Voisit myös miettiä että mikä on se raja josta kannattaa alkaa vääntämään isompaa juttua kun on. Oliko tämäkään nyt oikeesti niin kauheeta? Ilmeisesti :wink:
Voi sua raukkaa kun joudut lapsia paimentamaan täällä netissä, se on varmasti myös haastavaa olla palstan viisain ja kunnioitetuin henkilö. Raskasta kerrassaan ja nousee nopeasti hattuun.
век живи, век учись.
rimma
Christopher Lorenzo

rapier kirjoitti:Rimma, pane hakuun "urho" niin sieltä löytyy. Jopa opiskelija voi tajuta. :D
Ei ollut tajuamisesta kiinni, kuten jo sanoin. Halusin lähinnä kuulla itse asianomaisilta että mikä on "homman nimi". Luin kyllä myös noita viestejä. Turha alkaa arvuutella kun voi suoraan kysyä. Jos ei kestä kysymystä, ei se ole minun vikani :wink:
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin