Doctor Lecter kirjoitti:rimma kirjoitti:
En ole tällä palstalla törmännyt koskaa Urhon kirjoituksiin ja siksi kysyin että kuka hän on.
Ärsyttää suuresti myös tuo että kirjoittajia luokitellaan sen osaston mukaan joissa kirjoittelee. Alimpana on nämä jotka "vaan" kirjoittaa yleiseen keskusteluun mutta jos taas kirjoitat bodomissa niin sanoitpa siellä mitä tahansa tyhmää olet heti korkeammalla kun toiset. Tämä ärsyttää suunnattomasti

Et varmasti ole törmännyt koska Urho ei juurikaan kirjoittanut vapaaseen keskusteluun ja sinä roikut useimmin juuri siellä. Minfossa on mm. hakutoiminto, jolla Urhon kirjoituksia voi löytää tai suoraan käyttäjätietojen kautta. Mutta jo se, että ei vaivautunut niitä etsimään vaan mieluummin kyselet kuin jokin jurpo, kertoo sinun henkisestä tilasta ja muka-kiireisestä ihmisestä josta on vaan hauska kysellä kaikenlaista.
En ole luokitellut Bodomiin kirjoittaneita ylemmäksi kuin muita. Siellä on paljon asiantuntevaa porukkaa, joilla on hyviä kirjoituksia, kuin myös kaikenkarvaisia pörrääjiäkin. Itse olen siellä avannut vain yhden aiheen enkä pärjäisi Bodom.-tietovisassa (jos sellainen joskus järjestetään) kovinkaan kummoisesti.
No nyt meni vähän yli vaikka useasti puhut asiaa. Nyt vaan olet päästänyt sisälläsi elävän pienen pojan räyhäämään ja tärkeilemään vähän turhan takia

Mielestäni aika heikko esitys kun alat vetoamaan mun henkiseen tilaan. Niin ja minkä takia vielä. Jotenkin raukkamaistakin. Sinusta nyt olisin viimeiseksi uskonut. Onko vähän huono päivä? Onko se minun vika jos pipo kiristää? Tuskin. Tiedät itsekin.
Ei sinun tartte sanoa että joku on arvokkaampi palstalainen kun joku, se huokuu kyllä sinun käytöksestä ja kirjoituksistasi.
Oliko nyt sen väärti alkaa valittamaan kun kysyy yhden kysymyksen. Halusin katsos lähinnä tietää mitä nämä itse kirjoittajat haluavat Urhosta sanoa enkä lukea hänen vääntämiään kommentteja. Sainkin asiallista vastausta muilta jotenka kiitos, nyt tiedän.
Suosittelen muuten sulle vaikka vihanhallinta-kurssia tai jotain samantyylistä. Voisit myös miettiä että mikä on se raja josta kannattaa alkaa vääntämään isompaa juttua kun on. Oliko tämäkään nyt oikeesti niin kauheeta? Ilmeisesti
Voi sua raukkaa kun joudut lapsia paimentamaan täällä netissä, se on varmasti myös haastavaa olla palstan viisain ja kunnioitetuin henkilö. Raskasta kerrassaan ja nousee nopeasti hattuun.