Ja Ailarille: itse ainakin tajusin mitä tarkoitat
Kiitos molemmille
Mutta mites tämä seuraava uni. Näen tätäkin aika usein, pari kertaa kuukaudessa, ja joka kerralla se on yhtä kammottava; olen ajautunut seurustelemaan erään lukioluokallani aikoinani olleen pojan/miehen kanssa. En tunnusta koskaan inhonneeni, halveksuneeni ja vihanneeni ketään niin paljon, kun tuota kyseistä henkilöä. Hän sai paljon huomiota hameväeltä, lähinnä varmaankin johtuen siitä, että piti mielellään kovaa meteliä itsestään, oli ilman paitaa aina kun se oli mahdollista ja rehenteli vieläpä kaiken lisäksi naisseikkailuillaan (lopulta paljastui, ettei niitä seikkailuja sitten ollutkaan oikeastaan ollut...). Vielä abiturienttivuonna muistan hänen kiusanneen heikompiaan. Hän piti liian kireitä vaatteita ja oli liian väärässä joka asiassa, humalassa hän oli suoraan sanoen ällöttävä. Unessa olen ajautunut siis hänen syliinsä, jotenkin puoliväkisin. Havahdun tunteeseen, että olen vaihtanut puolisoni mokomaan limanuljaskaan ja hirveä pakokauhu iskee. Herään lähes poikkeuksetta joko hiestä märkänä täristen, tai sitten omaan huutooni