Tämä koko pitkään kestänyt, ja jo Suomi24äänkin levinnyt "puhelujupakka" on sinun aikaansaamasi. Sinun siis myös pitäisi pyytää anteeksi asianosaisilta sitä, että olet tuottanut heille mielipahaa. Nyt kun sinulle ja Urholle valkenee, että olette olleet väärässä alusta asti, niin sen myöntäminen vaatii tietenkin miestä, mutta on hyvien käytöstapojen mukaista.supernova kirjoitti: Mutta kuten asia on jo aikaisemmin tullut todettua että urho ei ainoastaan vastannut kielteisesti vaan suorastaan otti minuun yhteyttä jossa kertoi ettei ole ollut sinuun yhteydessä. Antoi jopa luvan minulle lainata suoraan yhteydenottoaan.
Mainitsin Urhon puhelusta sivulauseessa. En kirjoittanut "Urho soitti Phraohille", vaan "Urho soitti minulle".
Sinä teit asiasta ison kohun ja harhautit Urhoa ottamaan kärkevästi kantaa väärin perustein.
Luultavasti kysyit Urholta "oletko soittanut Pharaohille?" ikäänkuin Fonecta Finderista löytyisi rivi: Pharaoh 050-123456.
Urho soitti minulle ja se, että hän kieltää asian kertoo vain siitä, ettei hän tiedä kuka minä oikeasti olen.
Tässä tämä nyt rautalangasta väännettynä. Toivottavasti menee perille.