Pharaoh vs. supernova

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti: Mutta kuten asia on jo aikaisemmin tullut todettua että urho ei ainoastaan vastannut kielteisesti vaan suorastaan otti minuun yhteyttä jossa kertoi ettei ole ollut sinuun yhteydessä. Antoi jopa luvan minulle lainata suoraan yhteydenottoaan.
Tämä koko pitkään kestänyt, ja jo Suomi24äänkin levinnyt "puhelujupakka" on sinun aikaansaamasi. Sinun siis myös pitäisi pyytää anteeksi asianosaisilta sitä, että olet tuottanut heille mielipahaa. Nyt kun sinulle ja Urholle valkenee, että olette olleet väärässä alusta asti, niin sen myöntäminen vaatii tietenkin miestä, mutta on hyvien käytöstapojen mukaista.

Mainitsin Urhon puhelusta sivulauseessa. En kirjoittanut "Urho soitti Phraohille", vaan "Urho soitti minulle".
Sinä teit asiasta ison kohun ja harhautit Urhoa ottamaan kärkevästi kantaa väärin perustein.

Luultavasti kysyit Urholta "oletko soittanut Pharaohille?" ikäänkuin Fonecta Finderista löytyisi rivi: Pharaoh 050-123456.
Urho soitti minulle ja se, että hän kieltää asian kertoo vain siitä, ettei hän tiedä kuka minä oikeasti olen.

Tässä tämä nyt rautalangasta väännettynä. Toivottavasti menee perille. :wink:
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh: Jos Urho olisi sinulle soittanut, olisit selvillä myös urhon henkilöllisyydestä eikä olisi tarvetta sinun ja mazan sitä koittaa kaivaa esiin.

En ole kenellekään teistä nimimerkeistä velkaa anteeksipyyntöä.

Oletan sinun olevan sama henkilö joka oli nimimerkkisi takana muuralassa. Etkä muuten voi tietää kenellä kaikilla oli moderaattorioikeudet sinne...

Maza: Luin viestisi siihen asti kunnes väitit että henkilöllisyyteni on tiedossa ip-osoitteeni kautta. Sen jälkeen olen yksinkertaisesti hävittänyt viestisi edes niitä avaamatta. Voisitko lopettaa turhan spämmäämisen.

Tästä lähtien julkaisen kaikki viestisi tässä ketjussa.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Pharaoh: Jos Urho olisi sinulle soittanut, olisit selvillä myös urhon henkilöllisyydestä eikä olisi tarvetta sinun ja mazan sitä koittaa kaivaa esiin.

En ole kenellekään teistä nimimerkeistä velkaa anteeksipyyntöä.
Selvillä on tietenkin, kun hän itse itsensä esitteli.

Kyllä aiheetonta valehtelija-syytöstä pyydetään anteeksi jos on käytöstapoja.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Mitä minä muka olen spämmännyt? Sinä levitätä täällä ihmisistä väärää tietoa ja pilaat palstan maineen Suomi24-kirjoituksillasi. Älä käy jeesustelemaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

yksityisviestissä maza kirjoitti:
Maza kirjoitti:Miksi kirjoitat joka päivä Murhainfon asioista Suomi24-palstalle?
Niinkuin monasti olen kertonut sinullekin, en lue enkä kirjoita suomi24:ään.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Niinkuin monasti olen kertonut sinullekin, en lue enkä kirjoita suomi24:ään.
Et varmaan enää kirjoitakaan, koska ip-osoiitteesi sinne on tukittu.

Miksi levität chatissa tietoa palstalaisten henkilöllisyydestä? Siis olettamastasi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Niinkuin monasti olen kertonut sinullekin, en lue enkä kirjoita suomi24:ään.
Et varmaan enää kirjoitakaan, koska ip-osoiitteesi sinne on tukittu.

Miksi levität chatissa tietoa palstalaisten henkilöllisyydestä? Siis olettamastasi.
Johan pomppas. Miten mun ip-osoite voi olla tukittu jonnekin suomi24:ään koska en ole sinne mitään kirjoittanut? Valaisepas hiukan tätä asiaa!

Edit: ja mun ip vaihtuu joka kerta kun modeemi on pitempään poissa päältä.
Maza
Jane Marple

Tärkykirjoituksesi erottuvat kyllä amis-tason kirjoitustyylistäsi.
supernova
Martin Beck

mikäs helvetin profiloija sä luulet olevas? ainakin menet lepikkoon tossa jutussas koska mä en sille palstalle kirjoita.

ainakin olisi julkisen anteeksipyynnön paikka.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:ainakin olisi julkisen anteeksipyynnön paikka.
Milloin ajattelit sen tehdä?
Vastaa Viestiin