Elias kirjoitti:Täällä on esitetty, että väkivaltaisiin ns. pahoihin poikiin rakastuvat naiset olisivat jotenkin alistuvia.
Olen myös usein lukenut/kuullut, että kysymyksessä olisi jonkinlainen hoivavietti.
Tällaiset naiset muka uskoisivat, että "oikeanlainen" nainen saa rikosten teille hairahtuneen miehen parantumaan.
Itse en usko tällaisiin selityksiiin.
Uskon että (esim Steen Christensenin kaltaisten) tappajien/väkivaltarikollisten seuraan hakeutuvat naiset ovat itsekin mieleltään erittäin väkivaltaisia ja väkivaltaa ihannoivia.
Siis eivät välttämättä teoiltaan, mutta mieleltään väkivaltaa/tappamista ihannoivia ja sillä hekumoivia. Eräänlaisia äärimmäisiä sadisteja ""Wannabe tappajia/murhaajia".
Tällaiset naiset haluaisivat itse tappaa jonkun ihmisen, mutta eivät uskalla tai kantti vaan ei yksinkertaisesti kestä, joten naisen ainoaksi mahdollisuudeksi jää hakeutua väen väkisin jonkun henkirikoksen tehneen kriminaalimiehen seuraan.
Näin toimien tällainen bööna voi(siis tuon murhaaja/tappaja-könsikkäänsä kautta) nautiskella ihmisen tappamisen ajatuksella, ja saada sairasta nautintoa/kiksejään ikäänkuin välillisesti.
Antamalla murhaajalle pesää kyseisenlainen nainen tuntee siis miltei itsekin olevansa osallisena ihmisen tappamiseen, ja siitähän se nautinto vaan kasvaa.
Onko tullut mieleesi, etteivät nämä väkivaltaisten miesten seurassa roikkuvat naiset välttämättä ihannoi väkivaltaa siten, että haluaisivat itse toteuttaa sitä jollakin tavalla? Kysehän voi olla siitäkin (ja näin on ainakin omalla kohdallani ollut), että nainen ihannoi miehen
valtaa, joka näissä tapauksissa ilmenee väkivallan kautta - väkivaltainen käyttäytyminen on keino hallita ympäristöä, kun joku tiedetään väkivaltaiseksi tyypiksi, saa hän hiljaista kunnioitusta kanssaeläjiltään. Ei siksi, että muut ihailisivat väkivaltaista käyttäytymistä, vaan siksi, että sitä pelätään.