Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Lizzie B. kirjoitti:Mikä on sellainen laillinen työ, josta saa niin hyvän toimeentulon, että voudin jälkeenkin jää käteen "hienot pyörät, pelit ja rensselit"?
Oon aivokirurgi tai sitten en. Älä vaivaa pientä päätäsi sillä mitä teen työkseni mutta ei siinä mitään laitonta ole :wink:

Btw, Mun mielestä hyvä toimeentulo on n.2000€/kk verojen jälkeen ja kaiken voi nykyään ostaa "velaksi" :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Lizzie B. kirjoitti:Mikä on sellainen laillinen työ, josta saa niin hyvän toimeentulon, että voudin jälkeenkin jää käteen "hienot pyörät, pelit ja rensselit"?
Jos yrittäjyyttä ei lasketa (eikä lasketa, koska yrittäjille ei ole määritelty tarkkaa kuukausipalkkaa), lentokoneen kapteenius ja Arkadianmäen muutamat virat ovat kaiketi Suomen korkeapalkkaisimmat.

Meikä veikkaa että Pitti on ministeri miehiään, vaikka se selvästi yrittää muuta väittää :D
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mä haluaisin tähän lisätä vielä sen, että kukaan yrittäjä ei ole täysin rehellinen :D Turha väittää että kaikki kuitit löytyisi verotukseen eikä mitään ravintolakeikkaa ole ujutettu messiin.. Täysin lainkuuliaista yrittäjää ei ole olemassa. Täysin rehellinen työ ei kyllä rikastuta ketään. Näin se vaan on. :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver

Mariella kirjoitti:Mä haluaisin tähän lisätä vielä sen, että kukaan yrittäjä ei ole täysin rehellinen :D Turha väittää että kaikki kuitit löytyisi verotukseen eikä mitään ravintolakeikkaa ole ujutettu messiin.. Täysin lainkuuliaista yrittäjää ei ole olemassa. Täysin rehellinen työ ei kyllä rikastuta ketään. Näin se vaan on. :)
Öhh.. tai sitten ei. Eivät kaikki yrittäjät varmastikaan ole rehellisiä. Mutta ei kuitenkaan ole aiheellista olettaa, etteikö suurin osa voisi olla. Kyllä täysin rehellinen työkin voi rikastuttaa. Jos et halua yrittäjyyttä rehelliseksi työksi laskea, laske sitten lentokoneen kapteenius ja ministeriys. Molemmilla pääsee rikastumaan. Ja molemmat näen täysin rehellisinä ammatteina.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Joo noilla kyllä varmasti pääsee rikastumaan, en epäile. Mä vähän peruuttelen tota mun heittoani takasinpäin.. Mä oon vaan skeptinen enkä luota yrittäjiin ;) Kai niissä hommissa saattaa joku rehellinenkin joskus pyörähtää, en väitä. Tää oli mun karkea ja yleistävä oma mielipide. Ja sitäpaitsi verottajaa jos joku vähän vedättää, niin ei se mun yöuniani vie :D Ei oo just lähellä sydäntä...

On vähän kiukkuaamu, tuntuu ettei just mikään oo lähellä sydäntä :D Paitsi oma sänky, joka on niin kaukana... niin kaukana.
Nerot hallitsevat kaaoksen
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

2000 euroa käteen on ihan ookoo alku jos ei ole lapsia...juu tiedän että pienemmälläkin toimeen tulee mutta jos käteen jää voudin jälkeen rahaa vielä 3000-4000 euroa niin voi jo sanoa että on hyväpalkkainen. silloin tietää että ansaitsee ihan ookoo kun ei velkaa tarvitse ottaa ja raha riittää normaalikustannuksiin kuukausittain sekä pystyy vielä elämäänkin ilman kiristelyä :wink:

lentokapteenit eivät kyllä oo ihan niin kovapalkkaisia kun ajatellaan....mun mielestä ministereillä o vakanssiin nähden kohtuullinen palkka mutta saisi se kyllä olla suurempikin.

Suomessa ihmiset ovat palkkakuopissa, meidänkin perheessä kumpikin tienaisi paljon enemmän jo heti lähdössä monessa muussa maassa. ja kulut olisi kuitenkin pienemmät, eläminen on suomessa ruuan ja muun suhteen aika kallista....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

kyllä aika harvoin yrittäjä oli sitten rehellinen tai ei niin pääsee rikastumaan....isot jutut, pienet rahat..lopussa hirveet velat....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver

cicero kirjoitti: lentokapteenit eivät kyllä oo ihan niin kovapalkkaisia kun ajatellaan...
En tiedä, mitä yleisesti ajatellaan mutta ihan tilastollisesti lentokoneiden kapteenit (lentokapteeneja on Suomessa viisi kappaletta, ei nyt sotketa niitä tähän. Kyseessä on arvonimi, ei virka. Ja lentokapteeniuden saavuttaneet ovat kyllä aina sieltä lentokoneiden kapteenien hyvätuloisimmasta päästä.) ovat palkkatyöläisistä kovapalkkaisimpia. Tietysti on kaikenmaailman höpöhöpöyhtiöitä jotka maksavat työläisilleen mitä sattuu. Siksi ottaisinkin esimerkiksi hyvämaineisen yhtiön; Finnairin alaisuudessa työskentelevät kapteenit (ja perämiehet, jotka myöskin tienaavat oikein kivasti), jotka eläkeiän lähestyessä voivat repiä parikin kymppitonnia kuukaudessa. Juju on siinä, että alalla arvostetaan yli kaiken kokemusta - siis lentotunteja. Palkka nousee sitä mukaa, koko ajan tasaisesti, mitä enemmän lentokokemusta kertyy. Jos aloitat parikymppisenä lentämisen ja jatkat eläkeiän kynnykselle saakka samassa yrityksessä (Finnairilta esimerkiksi olen kuullut alle viidestä tapauksesta, joissa joku olisi vaihtanut toiseen yritykseen), 50-60-vuotiaana (lentokoneiden kapteenit eläköityvät keskimäärin tuolla haarukalla) roposia ropisee tilille jo aika hyvin.
joey
Angus MacGyver

Mariella kirjoitti:a sitäpaitsi verottajaa jos joku vähän vedättää, niin ei se mun yöuniani vie :D Ei oo just lähellä sydäntä...
Nyt täytyy ottaa kyllä omiakin sanomisia sen verran takaisin, etten itsekään pidä verottajan vedättämistä aina rikollisena :D
Elias
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Elias »

Täällä on esitetty, että väkivaltaisiin ns. pahoihin poikiin rakastuvat naiset olisivat jotenkin alistuvia.
Olen myös usein lukenut/kuullut, että kysymyksessä olisi jonkinlainen hoivavietti.
Tällaiset naiset muka uskoisivat, että "oikeanlainen" nainen saa rikosten teille hairahtuneen miehen parantumaan.

Itse en usko tällaisiin selityksiiin.
Uskon että (esim Steen Christensenin kaltaisten) tappajien/väkivaltarikollisten seuraan hakeutuvat naiset ovat itsekin mieleltään erittäin väkivaltaisia ja väkivaltaa ihannoivia.
Siis eivät välttämättä teoiltaan, mutta mieleltään väkivaltaa/tappamista ihannoivia ja sillä hekumoivia. Eräänlaisia äärimmäisiä sadisteja ""Wannabe tappajia/murhaajia".

Tällaiset naiset haluaisivat itse tappaa jonkun ihmisen, mutta eivät uskalla tai kantti vaan ei yksinkertaisesti kestä, joten naisen ainoaksi mahdollisuudeksi jää hakeutua väen väkisin jonkun henkirikoksen tehneen kriminaalimiehen seuraan.
Näin toimien tällainen bööna voi(siis tuon murhaaja/tappaja-könsikkäänsä kautta) nautiskella ihmisen tappamisen ajatuksella, ja saada sairasta nautintoa/kiksejään ikäänkuin välillisesti.

Antamalla murhaajalle pesää kyseisenlainen nainen tuntee siis miltei itsekin olevansa osallisena ihmisen tappamiseen, ja siitähän se nautinto vaan kasvaa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

onko kukaan ottanut selvää kuinka paljon vientiä on naisvangeilla? ottavatko normi-tavis-miehet yhteyttä kun "ihannoivat" tällaisia kovia mimmejä? haluavat olla "wanna-be-murhaajia"? :roll:
vai miettiikö nää tavis-äijät että ne korjaa tän naisvangin elämän? että se hoivavietti vois mennä joskus näinkin päin? enpä tiedä, kunhan pähkäilen..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
joey
Angus MacGyver

Elias kirjoitti:Täällä on esitetty, että väkivaltaisiin ns. pahoihin poikiin rakastuvat naiset olisivat jotenkin alistuvia.
Olen myös usein lukenut/kuullut, että kysymyksessä olisi jonkinlainen hoivavietti.
Tällaiset naiset muka uskoisivat, että "oikeanlainen" nainen saa rikosten teille hairahtuneen miehen parantumaan.

Itse en usko tällaisiin selityksiiin.
Uskon että (esim Steen Christensenin kaltaisten) tappajien/väkivaltarikollisten seuraan hakeutuvat naiset ovat itsekin mieleltään erittäin väkivaltaisia ja väkivaltaa ihannoivia.
Siis eivät välttämättä teoiltaan, mutta mieleltään väkivaltaa/tappamista ihannoivia ja sillä hekumoivia. Eräänlaisia äärimmäisiä sadisteja ""Wannabe tappajia/murhaajia".

Tällaiset naiset haluaisivat itse tappaa jonkun ihmisen, mutta eivät uskalla tai kantti vaan ei yksinkertaisesti kestä, joten naisen ainoaksi mahdollisuudeksi jää hakeutua väen väkisin jonkun henkirikoksen tehneen kriminaalimiehen seuraan.
Näin toimien tällainen bööna voi(siis tuon murhaaja/tappaja-könsikkäänsä kautta) nautiskella ihmisen tappamisen ajatuksella, ja saada sairasta nautintoa/kiksejään ikäänkuin välillisesti.

Antamalla murhaajalle pesää kyseisenlainen nainen tuntee siis miltei itsekin olevansa osallisena ihmisen tappamiseen, ja siitähän se nautinto vaan kasvaa.
Onko tullut mieleesi, etteivät nämä väkivaltaisten miesten seurassa roikkuvat naiset välttämättä ihannoi väkivaltaa siten, että haluaisivat itse toteuttaa sitä jollakin tavalla? Kysehän voi olla siitäkin (ja näin on ainakin omalla kohdallani ollut), että nainen ihannoi miehen valtaa, joka näissä tapauksissa ilmenee väkivallan kautta - väkivaltainen käyttäytyminen on keino hallita ympäristöä, kun joku tiedetään väkivaltaiseksi tyypiksi, saa hän hiljaista kunnioitusta kanssaeläjiltään. Ei siksi, että muut ihailisivat väkivaltaista käyttäytymistä, vaan siksi, että sitä pelätään.
PitBull
Martin Beck

esmes- kirjoitti:onko kukaan ottanut selvää kuinka paljon vientiä on naisvangeilla? ottavatko normi-tavis-miehet yhteyttä kun "ihannoivat" tällaisia kovia mimmejä? haluavat olla "wanna-be-murhaajia"? :roll:
vai miettiikö nää tavis-äijät että ne korjaa tän naisvangin elämän? että se hoivavietti vois mennä joskus näinkin päin? enpä tiedä, kunhan pähkäilen..
jos on nätti naisvanki niin "vientiä" on, pari tuttuu kisuu hämeestä sanoi ku kävin viemässä rahaa sinne et niillä enemmän "vientiä" siellä. eli kirjettä pukkaa säännöllisesti

edit: lisätään sen verran et löysin jo sen "oikean" ja se löytyi lähempää kuin uskoinkaan. kiitokset mariellalle kun toimit amorin apulaisena :pusu:

Terveisin eilen sormustettu pitti :oops:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Terveisin eilen sormustettu pitti

Ihan tosi? Onnea tupaan molemmille! :)
Nothing is quite what it seems
PitBull
Martin Beck

Maybrick kirjoitti:
Terveisin eilen sormustettu pitti

Ihan tosi? Onnea tupaan molemmille! :)
tänks

Pitti & minde

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Vastaa Viestiin