Ei mulla ole susta henkilönä mielipidettä, voi olla että tykkäisinkin jos tuntisin. Mutta tiedostat varmaan itsekin, että kovin paljoa lisäarvoa et ole vielä yhteenkään ketjuun osannut tuoda. Jostain syystä on kuitenkin kova tarve päivittäin tuutata ketjut täyteen näitä puolen minuutin sylkäisyjä, joiden arvo on niin lähellä nollaa, että viestien kokonaismäärällä jaettuna ja pyöristettynä se on tasan nolla.jepulis82 kirjoitti: To Helmi 04, 2021 7:57 pm Vittu mikä itkupilli. Yhyy, mä en tykkää jepuliksesta. Äiti tuu pyyhkiin.
Aikuinen mies (?). Tätä se sossuyhteiskunta teettää. Luusereita.![]()
Etkä toki ole ainoa tällä palstalla, että ei siitä kannata itseensä ottaa. Eihän kaikki voi osata, mutta silti on kiva yrittää osallistua jotenkin. Enemmänkin harmitus kohdistuu oikeasti laadukkaisiin postauksiin joita on viimeaikoina poistettu, tai siirretty palstan syrjäseuduille, useita.
Mutta jotta tämä ei jää ihan vain abstraktiksi pyörittelyksi, vaikka toki vastauksesi tähänkin ketjuun antoi osviittaa kirjallisesta ulosannistasi olemalla vähintäänkin köykäinen, niin otetaan tähän nyt vaikka viisi tuoreinta hengentuotostasi:
jepulis82 kirjoitti: To Helmi 04, 2021 6:06 pm Äärioikeisto![]()
Natseja siellä, natseja täällä, natseja joka säällä.![]()
jepulis82 kirjoitti: To Helmi 04, 2021 5:50 pm Naiset itse hakeutuu juuri tällaisten psykojen seuraan ja sitten onkin kova ullatus kun se ei paijaamalla muutukaan. Sitten voi 10 vuoden päästä itkeä lehtien palstoilla karua elämäänsä.
Mites se menikään? Aim a stronk intepentent wuman.
jepulis82 kirjoitti: To Helmi 04, 2021 5:44 pm Ottakaamme me juntit suomalaiset opiksi kun rikkaamman kulttuurin omaavat esittelevät meille sitä kuuluisaa "parempaa ongelmanratkaisutaitoa". Jonkun naama ärsyttää, niin lyö sitä saksilla. Helppoa kuin heinänteko.![]()
jepulis82 kirjoitti: To Helmi 04, 2021 4:44 pm Todennäköisesti. Siitä saa sitten kakarakin oppia ja köyhyys senkun periytyy. Verot vaan tappiin niin hyvä tulee.
Kuinka arvokkaina ja hyödyllinisä itse pidät näitä viestejä 1) noille ketjuille ja 2) koko tälle palstalle?jepulis82 kirjoitti: To Helmi 04, 2021 4:31 pm Ja missä on kakaroiden vanhemmat? Varmaan vetämässä viinaa. Tuet toki kelpaa, muttei se itse kasvatustyö. Se ulkoistetaan yhteiskunnalle. Ja kaikilla oli niiiin muuuukaaaavaaa!![]()