Luotettavia selvänäkijöitä?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minulle romaninainen ihan välttämättä halusi povata niin ikään 80-luvulla. Heti meni pieleen kun puhui jotain ryyppyporukoista, joista pitäisi muka hankkiutua eroon, kun en sellaisissa ollut. Lapsilukukin meni pieleen kolmella :P

En silti usko, että kaikki on lahjattomia huijareita. En ole kyllä koskaan käynyt millään ennustajalla.
Nothing is quite what it seems
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

http://www.bedette.fi/?gclid=CMf69tT3ypICFQOB1AodUSyDcQ

Siinäpä teille "luotettavia" selvännäkijöitä..
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Olisihan tuo ihan vitun lohdullista tietää, notta kuoletko syöpään jäätkö rekan alle, vai tuleeko hivuttava keuhkoahtauma.Tuntemattomasta tänne tullaan ja samaan osoitteeseen lähdetään. Sinä, minä ja Tarja Halonen. Kukaan ei ole tiettävästi jäänyt tänne.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

pekkaeric kirjoitti:Olisihan tuo ihan vitun lohdullista tietää, notta kuoletko syöpään jäätkö rekan alle, vai tuleeko hivuttava keuhkoahtauma.Tuntemattomasta tänne tullaan ja samaan osoitteeseen lähdetään. Sinä, minä ja Tarja Halonen. Kukaan ei ole tiettävästi jäänyt tänne.
Kuka on puhunut haluavansa tietää oman kuolemansyynsä?
Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan mihin kuolen ja milloin kuolen.
seireeni
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja seireeni »

Minäkin haluaisin selvyyden yhteen mieltäni kaihertavaan asiaan. Sitä ei voi mitenkään selvittää jälkikäteen, koska väitetystä tapahtumasta on kymmeniä vuosia. Sana vastaan sana. Toinen esittää syytöksiä "käsi raamatulla" ja toinen on järkyttynyt syytöksistä, kuten koko lähipiiri. Mikään ei puhu syytösten puolesta, paremminkin päinvastoin. Haluaisin tietää, miksi moisia syytöksiä ladellaan ja onko kenties syyttelijä jonkin pahan riivaama. Johanna Bromaniin olen ajatellut ottaa yhteyttä, mutta en ole tullut tehneeksi niin. Olen kuitenkin epäileväinen. Eikä se oikeastaan auta edes mitään, koska totuudella ei tunnu olevan syyttelijälle mitään arvoa. Voiko Johannalle kirjoittaa tyyliin, "mitä mieltä olet lähipiirissäni esitetyistä syytöksistä", sen kummemmin erittelemättä niitä? Jos hän näkee, niin ei varmasti tarvitse selittää tarkemmin?
"I think it was sick and weird."
Lydia07
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

seireeni kirjoitti:Voiko Johannalle kirjoittaa tyyliin, "mitä mieltä olet lähipiirissäni esitetyistä syytöksistä", sen kummemmin erittelemättä niitä? Jos hän näkee, niin ei varmasti tarvitse selittää tarkemmin?
Luulenpa ettei hän katso muiden asioita sinulle. Jokainen voi kysyä vain omia asioitaan.

Tuntuu siltä että saat asian selville itsekin. Yllätä syyttelijä tarjoamalla apuasi, selaile puhelinluetteloa ja kysy miten pitkälle hän on valmis asian kanssa menemään, oikeuteenko?
Luulen, että syytösten todenperäisyys näkyy syyttelijän kasvoilta.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Lydia07
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Tarkoituksenani oli laittaa tänne juttu Claudia Evestä

http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema ... 8878.shtml
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Tapiiri
Alokas

Viesti Kirjoittaja Tapiiri »

Sain opiskelukaverilta kerran erään ennustajan numeron. Se on ihan kotinumero johon soitetaan ja sit lähetetään 5 euroa postissa vaivanpalkkaa.
Tuota naista kehuttiin älyttömästi, kuulemma tiesi monien elämistä kaikenlaista ja yllättävän paljon.

Soitin sitten itsekin hänelle, kun olin kerännyt pari vuotta rohkeutta (ajattelin, että saan jonkun kuolemaan liittyvän ennustuksen ja lasken alleni :D ), ja ihan mukava nainen se oli. Ainut vaan, että kaikki mukavat jutuit joita mulle ennusti, meni metsään.
Ei oo lasta tulossa, mieskin osaa olla paska. Vaikka piti mennä ihan toisin. :lol:
Napsu
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Napsu »

Tapiiri kirjoitti:Sain opiskelukaverilta kerran erään ennustajan numeron. Se on ihan kotinumero johon soitetaan ja sit lähetetään 5 euroa postissa vaivanpalkkaa.
Tuota naista kehuttiin älyttömästi, kuulemma tiesi monien elämistä kaikenlaista ja yllättävän paljon.

Soitin sitten itsekin hänelle, kun olin kerännyt pari vuotta rohkeutta (ajattelin, että saan jonkun kuolemaan liittyvän ennustuksen ja lasken alleni :D ), ja ihan mukava nainen se oli. Ainut vaan, että kaikki mukavat jutuit joita mulle ennusti, meni metsään.
Ei oo lasta tulossa, mieskin osaa olla paska. Vaikka piti mennä ihan toisin. :lol:
Ehkä ne "mukavat"jutut ei ole VIELÄ tapahtuneet.. :roll:
TooToo
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Tapiiri kirjoitti: Ainut vaan, että kaikki mukavat jutuit joita mulle ennusti, meni metsään.
Monta vuotta odotit niitä mukavia juttuja? Ei ne tapahdukaan ihan seuraavien viikkojen aikana, joten malttia nyt vielä :o
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Mites tämä Hymy-lehden Sonja?
En tiedä millainen on mutta olen kuullut että osaa asiansa...
Hänellehän voi lähettää kysymyksiä muutenkin kuin vain lehden palstalle... :)
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
H.P.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja H.P. »

Onko kellään kokemusta Vilho Raatikaisesta, Helsingissä asustelee?
Netissä on ollut aika ristiriitaista tietoa herrasta (on kuulemma ahdistellut naisasiakkaita, toiset kehuu), itselläni on muutama lähisukulainen käynyt hänen luonaan ja saanut häneltä kuulla ihan pelottavankin tarkkaa tietoa menneisyydestä/tulevaisuudesta..

Itse olen kerran paikallisella ennustajalla käynyt; puoskari peri 20€ ja meni kyllä satuilut niin päin peetä kun vaan voi.

Niin tuosta Vilhosta vielä: kohtuu hintava mies kuulemma, ja omien sanojensa mukaan on ihan virkavaltaakin auttanut kyvyillään (uskoo ken tahtoo).
Derrick
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Derrick »

Kaikille ennustuksista vastaavasta kiinnostuneille suosittelen lämpimästi Hannu Lauerman kirjaa Usko, toivo ja huijaus (Duodecim Oy, 2006).

Kirjoittaja on psykiatrian professori ja vankimielisairaalan ylilääkäri ja käsittelee kirjassaan perusteellisella ja jämäkällä otteella sitä, kuinka moninaisin keinoin ihmisiä huijataan "yliluonnollisella" humpuukilla, vaihtoehtohoidolla, ideologioilla ja lukuisilla muilla tavoin.
Nanne
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Aikoinaan eräs opiskelupaikan ohjaaja ennusti minulle kädestä... Paljoa ei sanonut, mutta niin vain on käynyt.. :shock:
Itseäni "himottaisi" kovasti mennä mennä ennustajan luokse.. !
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

Ei ihminen kyllä kykene näkemään ennen tapahtuneita asioita, tai niinkuin sanotaan selvännäkijä, huijausta ja rahat pois tyyliin,

( Minulta on hävinnyt yksi koru, tiedätkö Bruuman missä se on?, vastaus: hae se sieltä minne olet jättänytkin sen. muistele missä se on)
Vastaa Viestiin