En silti usko, että kaikki on lahjattomia huijareita. En ole kyllä koskaan käynyt millään ennustajalla.
Luotettavia selvänäkijöitä?
Minulle romaninainen ihan välttämättä halusi povata niin ikään 80-luvulla. Heti meni pieleen kun puhui jotain ryyppyporukoista, joista pitäisi muka hankkiutua eroon, kun en sellaisissa ollut. Lapsilukukin meni pieleen kolmella
En silti usko, että kaikki on lahjattomia huijareita. En ole kyllä koskaan käynyt millään ennustajalla.
Nothing is quite what it seems
http://www.bedette.fi/?gclid=CMf69tT3ypICFQOB1AodUSyDcQ
Siinäpä teille "luotettavia" selvännäkijöitä..
Siinäpä teille "luotettavia" selvännäkijöitä..
Kuka on puhunut haluavansa tietää oman kuolemansyynsä?pekkaeric kirjoitti:Olisihan tuo ihan vitun lohdullista tietää, notta kuoletko syöpään jäätkö rekan alle, vai tuleeko hivuttava keuhkoahtauma.Tuntemattomasta tänne tullaan ja samaan osoitteeseen lähdetään. Sinä, minä ja Tarja Halonen. Kukaan ei ole tiettävästi jäänyt tänne.
Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan mihin kuolen ja milloin kuolen.
Minäkin haluaisin selvyyden yhteen mieltäni kaihertavaan asiaan. Sitä ei voi mitenkään selvittää jälkikäteen, koska väitetystä tapahtumasta on kymmeniä vuosia. Sana vastaan sana. Toinen esittää syytöksiä "käsi raamatulla" ja toinen on järkyttynyt syytöksistä, kuten koko lähipiiri. Mikään ei puhu syytösten puolesta, paremminkin päinvastoin. Haluaisin tietää, miksi moisia syytöksiä ladellaan ja onko kenties syyttelijä jonkin pahan riivaama. Johanna Bromaniin olen ajatellut ottaa yhteyttä, mutta en ole tullut tehneeksi niin. Olen kuitenkin epäileväinen. Eikä se oikeastaan auta edes mitään, koska totuudella ei tunnu olevan syyttelijälle mitään arvoa. Voiko Johannalle kirjoittaa tyyliin, "mitä mieltä olet lähipiirissäni esitetyistä syytöksistä", sen kummemmin erittelemättä niitä? Jos hän näkee, niin ei varmasti tarvitse selittää tarkemmin?
"I think it was sick and weird."
Luulenpa ettei hän katso muiden asioita sinulle. Jokainen voi kysyä vain omia asioitaan.seireeni kirjoitti:Voiko Johannalle kirjoittaa tyyliin, "mitä mieltä olet lähipiirissäni esitetyistä syytöksistä", sen kummemmin erittelemättä niitä? Jos hän näkee, niin ei varmasti tarvitse selittää tarkemmin?
Tuntuu siltä että saat asian selville itsekin. Yllätä syyttelijä tarjoamalla apuasi, selaile puhelinluetteloa ja kysy miten pitkälle hän on valmis asian kanssa menemään, oikeuteenko?
Luulen, että syytösten todenperäisyys näkyy syyttelijän kasvoilta.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
- Platon -
Tarkoituksenani oli laittaa tänne juttu Claudia Evestä
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema ... 8878.shtml
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema ... 8878.shtml
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
- Platon -
Sain opiskelukaverilta kerran erään ennustajan numeron. Se on ihan kotinumero johon soitetaan ja sit lähetetään 5 euroa postissa vaivanpalkkaa.
Tuota naista kehuttiin älyttömästi, kuulemma tiesi monien elämistä kaikenlaista ja yllättävän paljon.
Soitin sitten itsekin hänelle, kun olin kerännyt pari vuotta rohkeutta (ajattelin, että saan jonkun kuolemaan liittyvän ennustuksen ja lasken alleni
), ja ihan mukava nainen se oli. Ainut vaan, että kaikki mukavat jutuit joita mulle ennusti, meni metsään.
Ei oo lasta tulossa, mieskin osaa olla paska. Vaikka piti mennä ihan toisin.
Tuota naista kehuttiin älyttömästi, kuulemma tiesi monien elämistä kaikenlaista ja yllättävän paljon.
Soitin sitten itsekin hänelle, kun olin kerännyt pari vuotta rohkeutta (ajattelin, että saan jonkun kuolemaan liittyvän ennustuksen ja lasken alleni
-
Napsu
- Alibin satunnaislukija
Ehkä ne "mukavat"jutut ei ole VIELÄ tapahtuneet..Tapiiri kirjoitti:Sain opiskelukaverilta kerran erään ennustajan numeron. Se on ihan kotinumero johon soitetaan ja sit lähetetään 5 euroa postissa vaivanpalkkaa.
Soitin sitten itsekin hänelle, kun olin kerännyt pari vuotta rohkeutta (ajattelin, että saan jonkun kuolemaan liittyvän ennustuksen ja lasken alleni), ja ihan mukava nainen se oli. Ainut vaan, että kaikki mukavat jutuit joita mulle ennusti, meni metsään.
Onko kellään kokemusta Vilho Raatikaisesta, Helsingissä asustelee?
Netissä on ollut aika ristiriitaista tietoa herrasta (on kuulemma ahdistellut naisasiakkaita, toiset kehuu), itselläni on muutama lähisukulainen käynyt hänen luonaan ja saanut häneltä kuulla ihan pelottavankin tarkkaa tietoa menneisyydestä/tulevaisuudesta..
Itse olen kerran paikallisella ennustajalla käynyt; puoskari peri 20€ ja meni kyllä satuilut niin päin peetä kun vaan voi.
Niin tuosta Vilhosta vielä: kohtuu hintava mies kuulemma, ja omien sanojensa mukaan on ihan virkavaltaakin auttanut kyvyillään (uskoo ken tahtoo).
Netissä on ollut aika ristiriitaista tietoa herrasta (on kuulemma ahdistellut naisasiakkaita, toiset kehuu), itselläni on muutama lähisukulainen käynyt hänen luonaan ja saanut häneltä kuulla ihan pelottavankin tarkkaa tietoa menneisyydestä/tulevaisuudesta..
Itse olen kerran paikallisella ennustajalla käynyt; puoskari peri 20€ ja meni kyllä satuilut niin päin peetä kun vaan voi.
Niin tuosta Vilhosta vielä: kohtuu hintava mies kuulemma, ja omien sanojensa mukaan on ihan virkavaltaakin auttanut kyvyillään (uskoo ken tahtoo).
Kaikille ennustuksista vastaavasta kiinnostuneille suosittelen lämpimästi Hannu Lauerman kirjaa Usko, toivo ja huijaus (Duodecim Oy, 2006).
Kirjoittaja on psykiatrian professori ja vankimielisairaalan ylilääkäri ja käsittelee kirjassaan perusteellisella ja jämäkällä otteella sitä, kuinka moninaisin keinoin ihmisiä huijataan "yliluonnollisella" humpuukilla, vaihtoehtohoidolla, ideologioilla ja lukuisilla muilla tavoin.
Kirjoittaja on psykiatrian professori ja vankimielisairaalan ylilääkäri ja käsittelee kirjassaan perusteellisella ja jämäkällä otteella sitä, kuinka moninaisin keinoin ihmisiä huijataan "yliluonnollisella" humpuukilla, vaihtoehtohoidolla, ideologioilla ja lukuisilla muilla tavoin.
-
bluerein