Kuvan perusteella kaikenpuolin normaali pariskunta.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =1811&ct=5
Fritzl on antanut haastattelun vankilasta lakimiehensä välityksellä.:
mm hän kertoo isäni oli luuseri ja petti äitiäni.Äitini teki oikein kun heitti hänet pihalle.
Äiti oli vahva persoona joka opetti minulle kuria ja työntekoa. Äitini oli paras ihminen maailmassa. Fritzl tunnustaa olleensa myös ihastunut äitiinsä.Vaikka naapurit kuvasivat JF tyrannina niin Fritzl kertoo lakimiehelleen. Arvostan hyvää käytöstä ja respektia.
"I grew up in the Nazi times and that meant the need to be controlled and the respect of authority. I suppose I took on some of these old values. It was all subconscious, of course."
Fritzl katsoo että natsit edustivat kontrollia ja auktoriteetien kunniottamista. Olen kasvanut niinä aikoina ja olen alitajunnassani hyväksynyt nämä arvot.
Hän kertoo että Elisabeth liikkui nuorena sellaisten ihmisten seurassa joilla on 'huono moraali' ja karkasi kotoa ainakin kahdesti.
"I always had to bring a home, but she always ran away again. That is why I had to arrange a place where I gave her the chance - by force - to keep away from the bad influences of the outside world."
Fritzl katsoo että hän on toiminut Elisabethin pelastajana ja suojelijana.
Järjestin Elisabethille paikan missä annoin hänelle tilaisuuden - olla turvassa ulkopuolisen maailman huonoilta vaikuitteilta, sanoo Fritzl.