ketsku kirjoitti:Mike Manner kirjoitti:ketsku kirjoitti:Paskat sanon minä! Joku riita noille tullut ja mies päättänyt vähän kiusata tätä naista. Aikamoinen amazoni vs hiirulainen täytyy olla kyseessä jos nainen pystyy miehen raiskaamaan. Pienelläkin miehellä on enemmän voimaa kun tavallisella naisella joten mikäs siinä, heivaa muijan sivuun vaan. Ihan naurettavaa....
Kuten joku jo aiemmin sanoi niin sitten voidaan puhua raiskauksesta jos nainen vaikka käsiraudoittaa miehen johonkin ja sitten alkaa työntelemään jotain persiiseen tai istuu naaman päälle/ käy ratsastamaan ym. Sen sijaan jos maataan vierekkäin sängyllä ja nainen alkaa ottamaan suihin niin kyllähän mies siitä lopun voi tehdä raa´alla voimalla.
Itse en väheksyisi esim. naisten harjoittamaa perheväkivaltaa jne... Tässä liikutaan vähän samalla suunnalla...
Ja koitapa itse tehdä loppu poskiotosta vaikka raa'alla voimalla kun sun muna on naisen suussa. Itse en olisi ihan varma uskaltaisinko yrittää...
Mä olen nainen mutta tukasta kiinni ja nopea nykäisy. Tai teeskentelee olevansa messissä ja houkuttaa huomion hetkeksi herpaantumaan tms. Eiköhän tuo onnistuisi. Ja toi perheväkivalta... Lähinnä kai luulis olevan henkistä laatua eikä sitä voi toki väheksyä. Sen sijaan fyysinen väkivalta kuulostaa aika kummalliselta. Kyllä miehen nyt täytyy yksi muija saada pidettyä kurissa eikä ottaa turpaan heikommalta olennolta. Mä kun rupeisin mun miestä moukaroimaan niin eihän sen tarttis kun pitää vähän kiinni enkä pystyis sille tekemään mitään. Eli lähinnä kyse noissa tapauksissa taitaa olla henkisestä väkivallasta.
Nainen ei pärjää esim. puukollakaan miestä vastaan tai pysty ylipäätänsä fyysisesti pahoinpitelee miestään? Toihan on ihan tuubaa, riittää että selaat vähän uutisia.
Mitä väliä sillä on, että mies pystyisi ehkä väkivalloin keskyttämään esim. väkisin tapahtuvan fellaation? Raiskaushan silti on jo tapahtunut (vai seksuaalinen hyväksikäyttö?), ei se sitä muuta miksikään.
Jos oletetaan että jonkilainen seksuaalirikos on tapahtunut niin onhan miljoonia eli skenaarioita mitä on voinut käydä vaikka nainen olisikin ollut heikompi..
Nainen ottaa väkisin suihin kun:
1. Mies sammunut
2. Mies on huumattu
3. Mies nukkuu
jne.