Nainen raiskasi miehen Tukholmassa?

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

ketsku kirjoitti:Paskat sanon minä! Joku riita noille tullut ja mies päättänyt vähän kiusata tätä naista. Aikamoinen amazoni vs hiirulainen täytyy olla kyseessä jos nainen pystyy miehen raiskaamaan. Pienelläkin miehellä on enemmän voimaa kun tavallisella naisella joten mikäs siinä, heivaa muijan sivuun vaan. Ihan naurettavaa....

Kuten joku jo aiemmin sanoi niin sitten voidaan puhua raiskauksesta jos nainen vaikka käsiraudoittaa miehen johonkin ja sitten alkaa työntelemään jotain persiiseen tai istuu naaman päälle/ käy ratsastamaan ym. Sen sijaan jos maataan vierekkäin sängyllä ja nainen alkaa ottamaan suihin niin kyllähän mies siitä lopun voi tehdä raa´alla voimalla.
Itse en väheksyisi esim. naisten harjoittamaa perheväkivaltaa jne... Tässä liikutaan vähän samalla suunnalla...

Ja koitapa itse tehdä loppu poskiotosta vaikka raa'alla voimalla kun sun muna on naisen suussa. Itse en olisi ihan varma uskaltaisinko yrittää...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mike Manner kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Paskat sanon minä! Joku riita noille tullut ja mies päättänyt vähän kiusata tätä naista. Aikamoinen amazoni vs hiirulainen täytyy olla kyseessä jos nainen pystyy miehen raiskaamaan. Pienelläkin miehellä on enemmän voimaa kun tavallisella naisella joten mikäs siinä, heivaa muijan sivuun vaan. Ihan naurettavaa....

Kuten joku jo aiemmin sanoi niin sitten voidaan puhua raiskauksesta jos nainen vaikka käsiraudoittaa miehen johonkin ja sitten alkaa työntelemään jotain persiiseen tai istuu naaman päälle/ käy ratsastamaan ym. Sen sijaan jos maataan vierekkäin sängyllä ja nainen alkaa ottamaan suihin niin kyllähän mies siitä lopun voi tehdä raa´alla voimalla.
Itse en väheksyisi esim. naisten harjoittamaa perheväkivaltaa jne... Tässä liikutaan vähän samalla suunnalla...

Ja koitapa itse tehdä loppu poskiotosta vaikka raa'alla voimalla kun sun muna on naisen suussa. Itse en olisi ihan varma uskaltaisinko yrittää...
Mä olen nainen mutta tukasta kiinni ja nopea nykäisy. Tai teeskentelee olevansa messissä ja houkuttaa huomion hetkeksi herpaantumaan tms. Eiköhän tuo onnistuisi. Ja toi perheväkivalta... Lähinnä kai luulis olevan henkistä laatua eikä sitä voi toki väheksyä. Sen sijaan fyysinen väkivalta kuulostaa aika kummalliselta. Kyllä miehen nyt täytyy yksi muija saada pidettyä kurissa eikä ottaa turpaan heikommalta olennolta. Mä kun rupeisin mun miestä moukaroimaan niin eihän sen tarttis kun pitää vähän kiinni enkä pystyis sille tekemään mitään. Eli lähinnä kyse noissa tapauksissa taitaa olla henkisestä väkivallasta.
chiller
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja chiller »

Toki voi olla kyse vaikka kostosta miehen puolelta, mutta jos oletetaan ettei ole, niin mielestäni juttu on aika yksinkertainen. Mies sanoi "ei" ja se tarkoittaa ei. Ihan samantekevää jäikö miehelle traumoja tai oliko tämä homo tai mitään muutakaan. Ihmisellä pitää olla itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa ja sitä rikkovan tulee saada rangaistus. Ja tämän tulee toimia molempien sukupuolten kohdalla.
ketsku
Christopher Lorenzo

chiller kirjoitti:Toki voi olla kyse vaikka kostosta miehen puolelta, mutta jos oletetaan ettei ole, niin mielestäni juttu on aika yksinkertainen. Mies sanoi "ei" ja se tarkoittaa ei. Ihan samantekevää jäikö miehelle traumoja tai oliko tämä homo tai mitään muutakaan. Ihmisellä pitää olla itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa ja sitä rikkovan tulee saada rangaistus. Ja tämän tulee toimia molempien sukupuolten kohdalla.
Niin mutta miksi se mies silti antoi sen tapahtua? Miksi ei vaan lähtenyt pois? Kyllä mäkin voin sanoa ei jollekin 30- kiloiselle miehelle mutta 70- kiloinen sitten jo ottaa väkisin jos haluaa. Sen sijaan tuossa tapauksessa tuskin on ollut kyse fyysisestä väkivallasta.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

ketsku kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:

Mä olen nainen mutta tukasta kiinni ja nopea nykäisy. Tai teeskentelee olevansa messissä ja houkuttaa huomion hetkeksi herpaantumaan tms. Eiköhän tuo onnistuisi. Ja toi perheväkivalta... Lähinnä kai luulis olevan henkistä laatua eikä sitä voi toki väheksyä. Sen sijaan fyysinen väkivalta kuulostaa aika kummalliselta. Kyllä miehen nyt täytyy yksi muija saada pidettyä kurissa eikä ottaa turpaan heikommalta olennolta. Mä kun rupeisin mun miestä moukaroimaan niin eihän sen tarttis kun pitää vähän kiinni enkä pystyis sille tekemään mitään. Eli lähinnä kyse noissa tapauksissa taitaa olla henkisestä väkivallasta.
Nainen ei pärjää esim. puukollakaan miestä vastaan tai pysty ylipäätänsä fyysisesti pahoinpitelee miestään? Toihan on ihan tuubaa, riittää että selaat vähän uutisia.

Mitä väliä sillä on, että mies pystyisi ehkä väkivalloin keskyttämään esim. väkisin tapahtuvan fellaation? Raiskaushan silti on jo tapahtunut (vai seksuaalinen hyväksikäyttö?), ei se sitä muuta miksikään.

Jos oletetaan että jonkilainen seksuaalirikos on tapahtunut niin onhan miljoonia eli skenaarioita mitä on voinut käydä vaikka nainen olisikin ollut heikompi..

Nainen ottaa väkisin suihin kun:

1. Mies sammunut
2. Mies on huumattu
3. Mies nukkuu
jne.
ketsku
Christopher Lorenzo

Bombay kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:Itse en väheksyisi esim. naisten harjoittamaa perheväkivaltaa jne... Tässä liikutaan vähän samalla suunnalla...

Nainen ei pärjää esim. puukollakaan miestä vastaan tai pysty ylipäätänsä fyysisesti pahoinpitelee miestään? Toihan on ihan tuubaa, riittää että selaat vähän uutisia.

Mitä väliä sillä on, että mies pystyisi ehkä väkivalloin keskyttämään esim. väkisin tapahtuvan fellaation? Raiskaushan silti on jo tapahtunut (vai seksuaalinen hyväksikäyttö?), ei se sitä muuta miksikään.

Jos oletetaan että jonkilainen seksuaalirikos on tapahtunut niin onhan miljoonia eli skenaarioita mitä on voinut käydä vaikka nainen olisikin ollut heikompi..

Nainen ottaa väkisin suihin kun:

1. Mies sammunut
2. Mies on huumattu
3. Mies nukkuu
jne.
No noi huumaus- ja sammumisasiat on tietenkin sellaisia, että nainen pääsee tekemään mitä haluaa. Juuri luin jutun naisten tekemistä pahoinpitelyistä ja ne pahoinpitelijät ovat sitten yleensä tälläisiä vahvempia naisia jotka just tuolleen kertaluontoisesti vetävät puukolla miestä. Onhan se toki pahoinpitely mutta jos puhutaan pitempään jatkuneesta perheväkivallasta niin aikamoinen tossu saa mies olla jos ottaa naiseltansa säännöllisesti puukosta ;) Vähän nyt tästä jutusta jää sellainen maku, että mies haluaa vaan kiusata tuota naista.
chiller
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja chiller »

ketsku kirjoitti: Niin mutta miksi se mies silti antoi sen tapahtua? Miksi ei vaan lähtenyt pois? Kyllä mäkin voin sanoa ei jollekin 30- kiloiselle miehelle mutta 70- kiloinen sitten jo ottaa väkisin jos haluaa. Sen sijaan tuossa tapauksessa tuskin on ollut kyse fyysisestä väkivallasta.
Bombay kerkesikin jo vastata samalla tähän, ja nimenomaan tuo sammuminen (ehkä huumaaminen) olisi järkeenkäypä vaihtoehto. Esimerkiksi suihinotto saaattaa jatkua pitkäänkin ennen kuin mies herää ja huomaa sen. Onhan näitä tapauksia, että sammuneelle voi tehdä käytännössä mitä vaan.

Ja mitä se sitten auttaa jos mies työntää naisen pois, koskemattomuus on mennyt...

Edit: Korjattu rikkinäinen lainaus.
Viimeksi muokannut chiller, Ke Touko 28, 2008 8:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Opetelkaa lainaamaan oikein. Turhaan pitkiä lainauksia. Mulla on saatana kosketushiiri, vaikeeta ja vittumaista.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

ketsku kirjoitti: Ja toi perheväkivalta... Lähinnä kai luulis olevan henkistä laatua eikä sitä voi toki väheksyä. Sen sijaan fyysinen väkivalta kuulostaa aika kummalliselta. Kyllä miehen nyt täytyy yksi muija saada pidettyä kurissa eikä ottaa turpaan heikommalta olennolta.
Tää menee jo off topicina... Mutta tuon fyysisen väkivallan voittava osapuoli on yleensä se jolla on se henkinen yliote... Eli eukko voi ihan hyvin pätkiä ukkoansa päihin säännöllisesti kun tilanne on kypsynyt tarpeeksi kauan henkisellä väkivallalla maustettuna.
En henk.koht. tunne yhtään tapausta, mutta tiedotusvälineissähän on viimeaikoina puhuttu enenemissä määrin aiheesta ja kyllähän tähän maailmaan mahtuu vaikka millaista tallaajaa jotka on henkisesti heikompia kuin toiset.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin