Mitä kautta löysitte palstalle?
-
hannibaali
- Alibin satunnaislukija
-
Kalessin
- Adrian Monk
nyt on kyllä pakko sanoa, että on tullut lasketeltua lööperiä tuolla aiemmin, koska löysin tieni tänne seuratessani Trenton Duckettin jälkiä. Trenton on jäänyt löytämättä, mutta kaikkea muuta on tullut löydettyä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Joku linkitti minfon koalitio.infolle ja sekaannuin sitä kautta tänne...
Vaikuttaa hyvältä ja mielenkiintoiselta palstalta
Vaikuttaa hyvältä ja mielenkiintoiselta palstalta
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
nimeltä mainitsematon nimimerkki, jonka tunnen "in real life", johdatteli mut tänne. kiitti sulle vaan vitusti!!
uusi addiktio kehittyi entisten päälle.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Etsin lehtijuttua kahdesta tapauksesta, joissa oli minulle tuttuja henkilöitä mukana ja linkki vei tänne. Sitten lueskeltuani muutaman päivän tätä palstaa, päätin rekisteröityä.
Ensin kyllä mietin, että minkälainen porukka on keksinyt tällaisen foorumin ja ketkä siellä oikein kirjoittelee.
No.. mukavan oloista porukkaahan täällä on tullut vastaan ja paljon tietoa kaikesta mielenkiintoisesta!
Kiitos hyvästä palstasta!
Ensin kyllä mietin, että minkälainen porukka on keksinyt tällaisen foorumin ja ketkä siellä oikein kirjoittelee.
Kiitos hyvästä palstasta!
Löysin tänne googlettamalla erään kadonneen tutun nimeä.. Kaikkea paskaa siitäkin kirjoteltiin, paitsi täällä. Joten tulin jäädäkseni.
Aluksi vain lueskelin, mutta huomasin, että minulla on sanottavaa joten rekisteröidyin.
Aluksi vain lueskelin, mutta huomasin, että minulla on sanottavaa joten rekisteröidyin.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -