Mitä kautta löysitte palstalle?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Jotain minäkin googlettelin, tosin en enää muista, että mitä.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
hannibaali
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja hannibaali »

Riemurasian linkin kautta. Vaikka vähän nolottaakin myöntää että oon siellä käynyt... Sen yhen kerran vaan, ihan tosi! :oops:
As I kissed her goodbye, I said, 'All beauty must die'. And lent down and planted a rose between her teeth.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

nyt on kyllä pakko sanoa, että on tullut lasketeltua lööperiä tuolla aiemmin, koska löysin tieni tänne seuratessani Trenton Duckettin jälkiä. Trenton on jäänyt löytämättä, mutta kaikkea muuta on tullut löydettyä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Joku linkitti minfon koalitio.infolle ja sekaannuin sitä kautta tänne...
Vaikuttaa hyvältä ja mielenkiintoiselta palstalta :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Kun olin googletanut, ja katsonut henkirikokset Suomessa, tuli vastaan tämä kiinnostavaa palstaa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

nimeltä mainitsematon nimimerkki, jonka tunnen "in real life", johdatteli mut tänne. kiitti sulle vaan vitusti!! :D uusi addiktio kehittyi entisten päälle.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Löysin tänne kun etsin tietoa Bodomista. Oli melkoinen sukellus: en tiennyt (vaikka olisi pitänyt se tajuta ilman tietoakin) että niin monia kiinnostavat henkirikokset ja muut. :shock:
Nothing is quite what it seems
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Etsiskelin matskua Columbinesta ja Google heitti minut tänne. Aluksi seurailin keskustelua osallistumatta vajaan kuukauden, mutta sitten oli pakko rekisteröityä itsekin.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Jansku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Ei Suoli24:n, vaan erään toisen keskustelupalstan kautta. Siellä oli erään keskustelun yhteydessä linkki tänne.
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Googletin yhtä asiaa ja sitä kautta löysin linkin.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Valitettavasti ei ole juuri mitään mielikuvaa. Suomi24:stä se ei kuitenkaan ollut, eikä kukaan kertonut minulle minfosta... todennäköisesti googletin Jokelan koulusurmia tai jotain.
Lilluin sitten täällä lukemassa muiden viestejä lyhyen aikaa kunnes rekisteröin itseni iloiseen joukkoomme.
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

Etsin lehtijuttua kahdesta tapauksesta, joissa oli minulle tuttuja henkilöitä mukana ja linkki vei tänne. Sitten lueskeltuani muutaman päivän tätä palstaa, päätin rekisteröityä.

Ensin kyllä mietin, että minkälainen porukka on keksinyt tällaisen foorumin ja ketkä siellä oikein kirjoittelee. :oops: No.. mukavan oloista porukkaahan täällä on tullut vastaan ja paljon tietoa kaikesta mielenkiintoisesta! :D

Kiitos hyvästä palstasta!
Luckyone
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Luckyone »

Turri kirjoitti:Etsin lehtijuttua kahdesta tapauksesta, joissa oli minulle tuttuja henkilöitä mukana ja linkki vei tänne. Sitten lueskeltuani muutaman päivän tätä palstaa, päätin rekisteröityä.
Eräästä henkilöstä etsin matskua, kunnes tänne löysin :)
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Musiikkiaiheisella palstalla näin linkin, mikä käsitteli jotain Kotkassa tapahtuneita katoamisia ja naapurimaiden harjoittamia elinkauppateorioita.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Löysin tänne googlettamalla erään kadonneen tutun nimeä.. Kaikkea paskaa siitäkin kirjoteltiin, paitsi täällä. Joten tulin jäädäkseni.

Aluksi vain lueskelin, mutta huomasin, että minulla on sanottavaa joten rekisteröidyin.:)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Vastaa Viestiin