Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kylli kirjoitti:Villi arvaus: ne jäi pois Korsossa?
Tänään ärsyttää kipu.
Hyvä arvaus, muta jäivät Huopalahden asemalla, koska vaihtoivat junaa mennäkseen Martinlaaksoon. Tämän antoivat kovalla äänellä ymmärtää.
Tänään ärsyttää likaiset ikkunat, joku vois tulla ne pesemään.
ärsyttää kun on joutunut nyt toista yötä valvomaan peräkkäin eläinten kiljumisen takia sunnuntaina tuli laumaan uusi marsu joka on sopeutunut ihan hyvin. ainoaa huolta tuottaa yksi aiemmista marsuista, en tiedä onko jotenkin mustis vai mitä.. aina kun tää uusi kaveri menee moikkaamaan ja nuuskimaan alkaa armoton kiljuminen ja huuto. mietin jo et pitäiskö laittaa naapurille lappu ettei pelästy, ei täällä sikaa olla sentään lahtaamassa.. voi myös olla että tää vanhempi marsu on just nyt kiimassa ja sen takia herkkänä. ei voi muuta kuin odotella ja ihmetellä vielä pari päivää, eiköhän ne tosta pikkuhiljaa rauhoitu. mitään isompaa tappelua ei ole ollut, korvat vaan meinaa haljeta.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Ärsyttää vähän kaikki. Pääsyy on se, että koko pirun yhteiskunnan pitää olla järjestynyt päiväihmisten mukaan vaikka meitä yöihmisiäkin riittää. Koko elämänsä saa toikkaroida unenpöpperössään ehtiäkseen hoitaa viralliset asiansa. Sydämeni särkyy joka kerta kun näen pimeinä talviaamuina aamuyöllä lämpimästä sängystä revittyjä lapsia vaeltamassa alakuloisina kouluihin ja tarhoihin sietämään taas yhtä kamalaa päivää, koska muistan miten tuolloin ajattelin, että aikuisena saa sitten nukkua. Ei saa!
Haluaisin perustaa yöihmisille oman kaupungin, jossa aamukahdeksalta virastoon vääntäytyvä saisi kuulla että olisit tullut ajoissa, suljimme jo kaksi tuntia sitten ja prätkän pärisyttämisestä aamuseitsemältä saisi kuolemantuomion. En vain oikein tiedä miten kaupunki perustetaan ja mistä pitäisi aloittaa...
Ehdottomasti! Hyvät kellonajatkin! Ja järjestyssäännöt ovat sitten tiukat. Klo 8-9 imuroiva tai remontoiva (kuten minun yläkertani tapauksessa) häirikkö poliisin voimin vaan putkaan. Oppiipahan tavoille.
Ärsyttää myös tämä kosketushiiri, joka jotenkin aiheuttaa sen, että kursori liitelee itsekseen mihin sattuu ja selain vaihtelee sivuja aivan yllättäen. Yleensä juuri silloin, kun on saanut pitkän viestin aikaiseksi ja aikoo tehdä vielä yhden pienen korjauksen... Niin ja langattomat hiiretkin ärsyttää, koska niiden patterit loppuvat älytömän nopeasti!
PaulaDrew kirjoitti:Haluaisin perustaa yöihmisille oman kaupungin, jossa aamukahdeksalta virastoon vääntäytyvä saisi kuulla että olisit tullut ajoissa, suljimme jo kaksi tuntia sitten ja prätkän pärisyttämisestä aamuseitsemältä saisi kuolemantuomion. En vain oikein tiedä miten kaupunki perustetaan ja mistä pitäisi aloittaa...
Voi, minä muuttaisin siihen kaupunkiin riemusta kiljuen!
PaulaDrew kirjoitti:Haluaisin perustaa yöihmisille oman kaupungin, jossa aamukahdeksalta virastoon vääntäytyvä saisi kuulla että olisit tullut ajoissa, suljimme jo kaksi tuntia sitten ja prätkän pärisyttämisestä aamuseitsemältä saisi kuolemantuomion. En vain oikein tiedä miten kaupunki perustetaan ja mistä pitäisi aloittaa...
Voi, minä muuttaisin siihen kaupunkiin riemusta kiljuen!
Niin, tähän aikaan saa kiljua, miksei kaljaakin ja riemusta. Ollaanpa tarkkana järjestyssääntöjen kanssa, MINÄ olen kylän kyylä! Jos lappu tipahtaa, olkaa tarkkana.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ärsyttää, kun te lipsutte taas aiheesta! Lisäksi ärsyttää, että onnistuin hajottamaan pimennysverhoni ja uuden saannista ei tietoa. Ärsyttää myös, että menin ostamaan PK-kirjan joka minulla jo on. Sitten ärsyttää myös se, ettei mistään näytä löytyvän paria Torey Hayden-kirjaa joita en vielä ole lukenut, enkä kyllä lähde isompiin lähikaupunkeihinkaan hakemaan. Ärsyttää myös eräs mies, joka ei saa aikaiseksi. Sitten ärsyttää IL:n ja IS:n nettisivut, pitäisköhän ruveta boikotoimaan. Ja KAIKKEIN eniten juuri nyt ärsyttää bensan hinta!
Rahaa löytyy vähän yli euro ja jääkaappi ihan tyhjä. Voi pojat sentään. Taas syödään saarioisen lättyjä. Toisien sanoen saarioisen lätyt ärsyttää tällä hetkellä.
Aamuherätykset ärsyttää jälleen kerran. Vittu, olen tarkoituksella hankkinut iltatyön, jotta saisin elää omassa rytmissäni, mutta taas kerran oli riennettävä hiki hatussa jo aamuyhdeksältä, koska muuthan eivät voi joustaa, hehän elävät "oikeassa rytmissä".
Ja minä sitten myös haluan, että yöeläjien saarikaupungissa laki kieltää äreät bussikuskit! Tänään en saanut mitään kunnon vastausta yksinkertaiseen reittiä koskevaan kysymykseen ja lopulta päädyinkin harhaan. Hemmetti mikä reissu. Miksi helsinkiläiset aina olettavat että kaikki tuntevat juuri heidän kotikaupunkinsa ja sen paikkojen lempinimet täysin? En minäkään Lapissa neuvoisi ketään ajamaan ensin sen Hilman talon ohi ja kääntymään sitten Ingan-Ántten mutkasta oikealle ja menemään suoraan kunnes juuri Parta-Addjan poroaita tulee vastaan. PUUH!
PaulaDrew kirjoitti:En minäkään Lapissa neuvoisi ketään ajamaan ensin sen Hilman talon ohi ja kääntymään sitten Ingan-Ántten mutkasta oikealle ja menemään suoraan kunnes juuri Parta-Addjan poroaita tulee vastaan. PUUH!
Ei tsiisus...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe