Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Kylli kirjoitti:Villi arvaus: ne jäi pois Korsossa?

Tänään ärsyttää kipu.
Hyvä arvaus, muta jäivät Huopalahden asemalla, koska vaihtoivat junaa mennäkseen Martinlaaksoon. Tämän antoivat kovalla äänellä ymmärtää. :)
Tänään ärsyttää likaiset ikkunat, joku vois tulla ne pesemään.
A man's got to do what a man's got to do.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ärsyttää kun on joutunut nyt toista yötä valvomaan peräkkäin eläinten kiljumisen takia :( sunnuntaina tuli laumaan uusi marsu joka on sopeutunut ihan hyvin. ainoaa huolta tuottaa yksi aiemmista marsuista, en tiedä onko jotenkin mustis vai mitä.. aina kun tää uusi kaveri menee moikkaamaan ja nuuskimaan alkaa armoton kiljuminen ja huuto. mietin jo et pitäiskö laittaa naapurille lappu ettei pelästy, ei täällä sikaa olla sentään lahtaamassa.. voi myös olla että tää vanhempi marsu on just nyt kiimassa ja sen takia herkkänä. ei voi muuta kuin odotella ja ihmetellä vielä pari päivää, eiköhän ne tosta pikkuhiljaa rauhoitu. mitään isompaa tappelua ei ole ollut, korvat vaan meinaa haljeta.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Ärsyttää vähän kaikki. Pääsyy on se, että koko pirun yhteiskunnan pitää olla järjestynyt päiväihmisten mukaan vaikka meitä yöihmisiäkin riittää. Koko elämänsä saa toikkaroida unenpöpperössään ehtiäkseen hoitaa viralliset asiansa. Sydämeni särkyy joka kerta kun näen pimeinä talviaamuina aamuyöllä lämpimästä sängystä revittyjä lapsia vaeltamassa alakuloisina kouluihin ja tarhoihin sietämään taas yhtä kamalaa päivää, koska muistan miten tuolloin ajattelin, että aikuisena saa sitten nukkua. Ei saa!

Haluaisin perustaa yöihmisille oman kaupungin, jossa aamukahdeksalta virastoon vääntäytyvä saisi kuulla että olisit tullut ajoissa, suljimme jo kaksi tuntia sitten ja prätkän pärisyttämisestä aamuseitsemältä saisi kuolemantuomion. En vain oikein tiedä miten kaupunki perustetaan ja mistä pitäisi aloittaa...
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Samoilla linjoilla minäkin. Yläkerran akka aloittaa siivoamisen ja kantapääkävelyn klo 8-9 aamulla, kun yritän vielä nukkua. Perkele.

Ostetaan saari, johon perustetaan oma laki, jonka mukaan kaikki älämölö on kiellettyä klo 04-14. :)
A man's got to do what a man's got to do.
PaulaDrew
Jack Bauer

Ehdottomasti! Hyvät kellonajatkin! Ja järjestyssäännöt ovat sitten tiukat. Klo 8-9 imuroiva tai remontoiva (kuten minun yläkertani tapauksessa) häirikkö poliisin voimin vaan putkaan. Oppiipahan tavoille.

Ärsyttää myös tämä kosketushiiri, joka jotenkin aiheuttaa sen, että kursori liitelee itsekseen mihin sattuu ja selain vaihtelee sivuja aivan yllättäen. Yleensä juuri silloin, kun on saanut pitkän viestin aikaiseksi ja aikoo tehdä vielä yhden pienen korjauksen... Niin ja langattomat hiiretkin ärsyttää, koska niiden patterit loppuvat älytömän nopeasti!
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

PaulaDrew kirjoitti:Haluaisin perustaa yöihmisille oman kaupungin, jossa aamukahdeksalta virastoon vääntäytyvä saisi kuulla että olisit tullut ajoissa, suljimme jo kaksi tuntia sitten ja prätkän pärisyttämisestä aamuseitsemältä saisi kuolemantuomion. En vain oikein tiedä miten kaupunki perustetaan ja mistä pitäisi aloittaa...
Voi, minä muuttaisin siihen kaupunkiin riemusta kiljuen!
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Bleddyn kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:Haluaisin perustaa yöihmisille oman kaupungin, jossa aamukahdeksalta virastoon vääntäytyvä saisi kuulla että olisit tullut ajoissa, suljimme jo kaksi tuntia sitten ja prätkän pärisyttämisestä aamuseitsemältä saisi kuolemantuomion. En vain oikein tiedä miten kaupunki perustetaan ja mistä pitäisi aloittaa...
Voi, minä muuttaisin siihen kaupunkiin riemusta kiljuen!
Niin, tähän aikaan saa kiljua, miksei kaljaakin ja riemusta. Ollaanpa tarkkana järjestyssääntöjen kanssa, MINÄ olen kylän kyylä! :D Jos lappu tipahtaa, olkaa tarkkana. :twisted:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^
Kuva
Naapurit...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rapier
Vic Mackey

^Meidän nimet on jo siellä! Todella ripeää toimintaa! Muuttokuormat liikkeelle. :D
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^ Hauki on kala 8) (mitään muuta noista ei passaa tunnustaa...)

-hyvää yötä, Hanna ja lapset-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rapier
Vic Mackey

Turjukka! Nyt ilmoittaudut meidän saarelle heti, tai et pääse sinne! :D
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää, kun te lipsutte taas aiheesta! Lisäksi ärsyttää, että onnistuin hajottamaan pimennysverhoni ja uuden saannista ei tietoa. Ärsyttää myös, että menin ostamaan PK-kirjan joka minulla jo on. Sitten ärsyttää myös se, ettei mistään näytä löytyvän paria Torey Hayden-kirjaa joita en vielä ole lukenut, enkä kyllä lähde isompiin lähikaupunkeihinkaan hakemaan. Ärsyttää myös eräs mies, joka ei saa aikaiseksi. Sitten ärsyttää IL:n ja IS:n nettisivut, pitäisköhän ruveta boikotoimaan. Ja KAIKKEIN eniten juuri nyt ärsyttää bensan hinta!
tuåmas
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja tuåmas »

Rahaa löytyy vähän yli euro ja jääkaappi ihan tyhjä. Voi pojat sentään. Taas syödään saarioisen lättyjä. Toisien sanoen saarioisen lätyt ärsyttää tällä hetkellä.
PaulaDrew
Jack Bauer

Aamuherätykset ärsyttää jälleen kerran. Vittu, olen tarkoituksella hankkinut iltatyön, jotta saisin elää omassa rytmissäni, mutta taas kerran oli riennettävä hiki hatussa jo aamuyhdeksältä, koska muuthan eivät voi joustaa, hehän elävät "oikeassa rytmissä".

Ja minä sitten myös haluan, että yöeläjien saarikaupungissa laki kieltää äreät bussikuskit! Tänään en saanut mitään kunnon vastausta yksinkertaiseen reittiä koskevaan kysymykseen ja lopulta päädyinkin harhaan. Hemmetti mikä reissu. Miksi helsinkiläiset aina olettavat että kaikki tuntevat juuri heidän kotikaupunkinsa ja sen paikkojen lempinimet täysin? En minäkään Lapissa neuvoisi ketään ajamaan ensin sen Hilman talon ohi ja kääntymään sitten Ingan-Ántten mutkasta oikealle ja menemään suoraan kunnes juuri Parta-Addjan poroaita tulee vastaan. PUUH!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

PaulaDrew kirjoitti:En minäkään Lapissa neuvoisi ketään ajamaan ensin sen Hilman talon ohi ja kääntymään sitten Ingan-Ántten mutkasta oikealle ja menemään suoraan kunnes juuri Parta-Addjan poroaita tulee vastaan. PUUH!
:lol: :lol: :lol: :!: Ei tsiisus... :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lukittu