Minä olen myös perustellut kantani kunnolla aivan samanlailla, kuin sinä. Enkä näe miksi minun perusteluni eivät kelpaisi, jos sinun kerran kelpaa? Ai niin senhän takia ne eivät sinulle kelpaa, koska olen moukka, pelle, idiootti ja valehtelijakin vielä ketä ei ole käynyt lukiota toisin kuin sinä.markja kirjoitti:Älä selittele pelle. Minä olen vaatinut koko ajan faktoja, jotka osoittaisivat miljoonien juutalaisten tulleen teloitetuksi keskitysleireillä, eikä vaan kuulu. Niin ikään olen vaatinut todisteita "naisten syrjinnästä Suomessa", eikä vaan kuulu. jne. jne.jamppa kirjoitti:Jos vaatii FAKTOJA muilta pitäisi mielestäni myös olla valmis lyömään niitä sitten itsekkin tiskiin.
Se, että ne asiat, joita MINÄ sanon, perustelen kunnolla, tietysti harmittaa niitä, jotka eivät itse pysty omia hatusta repimiään heittoja perustelemaan.
Tietysti, kun itse asiasta ei sulla mitään järkevää sanottavaa ole - eikä voi olla, niin sitten täytyy koettaa edes jostain lämpimiksesi löpistä...toivoen, että samalla kaikki se "ikävä" ja "paha" mitä minä olen kaivanut esille, unohtuisi.
En myöskään ole väittänyt, että kaikkia juutalaisia olisi teloitettu leireillä (voit tarkistaa kyseisestä ketjusta jos et usko). Sinun tuomiasi "faktoja" on kumottu järjestelmällisesti, mutta sinä vain katsot omien lähteittesi olevan jotenkin parempia, kuin niiden muiden lähteiden. Mitä noihin järkeviin sanottaviin tulee sen kyllä hyvin nopeasti huomaa, kun sinulla marja valahtaa kiisselit pöksyyn ja pasmat menee sekaisin. Mitä myös tulee tuohon sun vitun naisten epäkohtaan, kun niiden ei tarvii käydä armeijaa niin loppupeleissä ei vois mua vähempää kiinnostaakkaan. En meinaan ole itsekkään sitä käynyt enkä saanut mitään vapautuksiakaan moisesta paikasta. Se markja on valinnoista kiinni. Enkä lähtis nyt mitään naisia armeijaan edes ajamaan vaan omasta mielestä kyseisen lafkan vois lakkauttaa kokonaan.
Ps. Odotan innolla sitä sun spagettimörkö uskos vauvan kynsienrepimis videota. Vai eikö tämä kenties olekkaan faktaa?