Markja Vs. Palsta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Nauratko markjalle?

Äänestys päättyi Ma Tammi 21, 2008 12:08 am

En naura
24
40%
Nauran
36
60%

Ääniä yhteensä: 60

jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Jos vaatii FAKTOJA muilta pitäisi mielestäni myös olla valmis lyömään niitä sitten itsekkin tiskiin.
Älä selittele pelle. Minä olen vaatinut koko ajan faktoja, jotka osoittaisivat miljoonien juutalaisten tulleen teloitetuksi keskitysleireillä, eikä vaan kuulu. Niin ikään olen vaatinut todisteita "naisten syrjinnästä Suomessa", eikä vaan kuulu. jne. jne.

Se, että ne asiat, joita MINÄ sanon, perustelen kunnolla, tietysti harmittaa niitä, jotka eivät itse pysty omia hatusta repimiään heittoja perustelemaan.

Tietysti, kun itse asiasta ei sulla mitään järkevää sanottavaa ole - eikä voi olla, niin sitten täytyy koettaa edes jostain lämpimiksesi löpistä...toivoen, että samalla kaikki se "ikävä" ja "paha" mitä minä olen kaivanut esille, unohtuisi.
Minä olen myös perustellut kantani kunnolla aivan samanlailla, kuin sinä. Enkä näe miksi minun perusteluni eivät kelpaisi, jos sinun kerran kelpaa? Ai niin senhän takia ne eivät sinulle kelpaa, koska olen moukka, pelle, idiootti ja valehtelijakin vielä ketä ei ole käynyt lukiota toisin kuin sinä.
En myöskään ole väittänyt, että kaikkia juutalaisia olisi teloitettu leireillä (voit tarkistaa kyseisestä ketjusta jos et usko). Sinun tuomiasi "faktoja" on kumottu järjestelmällisesti, mutta sinä vain katsot omien lähteittesi olevan jotenkin parempia, kuin niiden muiden lähteiden. Mitä noihin järkeviin sanottaviin tulee sen kyllä hyvin nopeasti huomaa, kun sinulla marja valahtaa kiisselit pöksyyn ja pasmat menee sekaisin. Mitä myös tulee tuohon sun vitun naisten epäkohtaan, kun niiden ei tarvii käydä armeijaa niin loppupeleissä ei vois mua vähempää kiinnostaakkaan. En meinaan ole itsekkään sitä käynyt enkä saanut mitään vapautuksiakaan moisesta paikasta. Se markja on valinnoista kiinni. Enkä lähtis nyt mitään naisia armeijaan edes ajamaan vaan omasta mielestä kyseisen lafkan vois lakkauttaa kokonaan.

Ps. Odotan innolla sitä sun spagettimörkö uskos vauvan kynsienrepimis videota. Vai eikö tämä kenties olekkaan faktaa?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

No, en ihan käsitä miksi täällä pitää olla kaksi ketjua liittyen markjaan? Toisessa on sentään asiaakin, mutta tämän tarkoitus lienee jonkinlainen joukkolynkkaus? Tai ainakin sen yritys. Periaatteesta tämmöset nostaa karvat pystyyn.

Mua nauratti se naisista kertova kirja ja en kyllä allekirjoita k.o ketjun väitteitä, mutta en sano, että itse markjalle nauraisin. Ei ole loppujen lopuksi tarvetta.

En ole puolesta, enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin :lol:
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

jamppa kirjoitti:Minä olen myös perustellut kantani kunnolla aivan samanlailla, kuin sinä.
Et ole.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

markja kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Minä olen myös perustellut kantani kunnolla aivan samanlailla, kuin sinä.
Et ole.
Älä Jamppa välitä :) Ethän sä olekaan voinut, koska markja on mielestään ainut oikeassa oleva ja muutenki täydellinen. Sääl.. Eikun kateeksi käy, markja sua.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

markja kirjoitti:
Et ole.
tämä ei ole "faktamieheltä" perusteltu ja faktoihin pohjaava kommentti. missä on lähteet joihin nojaat mielipiteesi? jampan argumentointi on huomattavasti korkeatasoisempaa ja toisin kuin "faktamiehen", faktoihin pohjaavaa argumentointia.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Yks syy miks täällä pitää roikkua, on lukea markjan "kapinaa kaikkea vastaan". Toisalta säälittää, kun asia hukkuu ala-arvoiseen kirjalliseen tuotokseen. Olkinuket , red herringit, pellet yms. saa minut nauramaan niin, että tyrä rytkyy.
markja on tän foorumin suurimpia ilahduttajia. Se vähän haittaa, kun jokaisessa ketjussa markjan kirjallixen tuotoksen prosessi on melkolailla ennalta arvattavissa. Pientä yllätystä kun saisi peliin, hiukan ehkä lisää huumoria tms, niin markja olisi täydellinen!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Pientä yllätystä kun saisi peliin, hiukan ehkä lisää huumoria tms, niin markja olisi täydellinen!
Niin! Valitettavasti kukaan ei meistä ole täydellinen, ja huumori ei kuulu markjan profiiliin. Miksi tuhlata huumoria vakavaan asiaan? :shock:
Nothing is quite what it seems
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maybrick kirjoitti: Niin! Valitettavasti kukaan ei meistä ole täydellinen, ja huumori ei kuulu markjan profiiliin. Miksi tuhlata huumoria vakavaan asiaan? :shock:
Vai ei kuulu! Tehän olette ihan pihalla.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3889
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Loka kirjoitti:
Maybrick kirjoitti: Niin! Valitettavasti kukaan ei meistä ole täydellinen, ja huumori ei kuulu markjan profiiliin. Miksi tuhlata huumoria vakavaan asiaan? :shock:

Jee, olen ollut paikalla. Tämä tarina on tosi. :lol:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Loka kirjoitti:

Voi jee!
Itse en ole markjanin edesottamuksia seurannut kuin tämän em. linkin verran ja voisin vetää johtopäätöksen, että kaverihan on nero :)
Oikeasti hyviä sivalluksia! Lähden seuraavaksi tutustumaan hänen blogiinsa :D :!:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

^No jopas!
markjahan on monipuolinen hahmo.
En ollut tuota pätkää aikaisemmin lukenutkaan!
Markja on muuten pesemässä suutaan saippualla viikon verran. Sitähän joutuu jännityksellä odottamaan, mitä pesu tuo tullessaan!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mata Hari kirjoitti:Markja on muuten pesemässä suutaan saippualla viikon verran.
:shock: :lol: :D ...suutaan saippualla...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

Eipä taida nämä tavan saippuat siihen kakkaan tepsiä :shock: ...
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Mata Hari kirjoitti:Markja on muuten pesemässä suutaan saippualla viikon verran. Sitähän joutuu jännityksellä odottamaan, mitä pesu tuo tullessaan!
Ei se tuo tullessaan mitään, markja oli huhtikuun alussakin "jäähyllä", muttei se mitään auttanut.

Ihan mielenkiinnosta taas kerran, miten monta "jäähyä" pitää saada, ennenkuin saa ikuisen porttikiellon?
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Kyllä ne markjan tekstit ja "faktahakuisuudet" joskus viihdyttävät sen verran, että toivottavasti ei pysyvää porttaria kuitenkaan saa.
Usein vois kyllä miettiä, mitä muille ja muista sanoo.
A man's got to do what a man's got to do.
Vastaa Viestiin