Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

On kyllä, ehkä noin kymmenestä kirjoittajasta joiden juttuihin useimmiten törmään. Vastaan yhtä diplomaattisesti kuin Loka säästyäkseni bannilta itsekin :D

Uskallatko sanoa ketä murhalaista et haluaisi ikinä tavata ja kenet haluaisit nimenomaisesti tavata?
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

On jonkinlainen mielikuva pärstävärkistä, ainakin "Nuolesta" :)

Kumpi parempi, mustikka vai mansikka?
A man's got to do what a man's got to do.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Mariella kirjoitti:On kyllä, ehkä noin kymmenestä kirjoittajasta joiden juttuihin useimmiten törmään. Vastaan yhtä diplomaattisesti kuin Loka säästyäkseni bannilta itsekin :D

Uskallatko sanoa ketä murhalaista et haluaisi ikinä tavata ja kenet haluaisit nimenomaisesti tavata?
Vastaanpa samalla nyt tähänkin.
En osaa sanoa, ketä en haluaisi tavata, mutta luulen, että Euron kanssa juttu voisi luistaa jossain espanjalaisessa pikkubaarissa.

Sama seuraavalle.

edit:typo
A man's got to do what a man's got to do.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Ei oikeastaan ole ketään sellaista murhalaista, jota en haluaisi syystä tai toisesta tavata... Mietin ihan tosissani, eikä kyse ole siitä etten uskaltaisi vastata. Aluksi mietin, etten missään tilanteessa haluaisi törmätä Harriet Makepeaceen tai markjaan, mutta toisaalta kummankin tapaaminen saattaisi olla hyvinkin mielenkiintoista.

Edin, Doctor Lecterin ja EuroJR:n tapaaminen puolestaan kiinnostaisi erityisen paljon, lähinnä siksi että varsinkin ensimmäisen ja viimeisen tapauksissa kiinnostaisi todella paljon tietää, minkälainen henkilö nimimerkin takaa paljastuu.

Kierrätetään vielä, eli sama kysymys seuraavalle.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

joey kirjoitti:...eikä kyse ole siitä etten uskaltaisi vastata.
Jotenkin on päässyt syntymään kuva, että osa tämän foorumin vakkareista on oikeesti huolissaan turvallisuudestaan tms. tälle foorumille kirjoittelujensa vuoksi... ...

Kierrätetään vielä, eli sama kysymys seuraavalle.
Ei ole ehdotonta symppistä eikä myöskään kylmäärinkiä perseessä kenenkään tapaamisen pelossa.

Osan porukan aiheellinen vai aiheeton huoli?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mike Manner kirjoitti:
Osan porukan aiheellinen vai aiheeton huoli?
Aiheellinen tietenkin.

Koetko että henkilöllisyyttäsi on koitettu saada selville ?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

En pelkästään koe vaan tiedän. Ei minua niinkään minfolaiset häiritse mutta täällähän pyörii paljonkin porukkaa jotka eivät ole rekanneet. Mieluusti esittelisin itse itseni niille joille tahdon.

Hyvä kysymys, siirretään siis seuraavallekin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mariella
Rico Tubbs

Vastaan niin, että varmasti aiheesta jotkut ovat huolissaan.Mutta tietentahtoinen turvanrääpiminen on sitten jo omaa tyhmyyttä. Jos täytyy laukoa asioita, joiden takana ei voi seistä ilman nimimerkkiä, niin silloin kyllä voi olla pieni eripuran mahdollisuus :D Itse en henk.koht. ole huolissani, ei ole tullut toivottavasti vielä yhtään mafiapomoa suututettua omilla jutuilla 8)

(Muokkaan sen verran, että ehkä saattaa kuitenkin olla pienempi kynnys haukkua esim. liivimiehien toimintaa täällä, kuin tehdä se kasvotusten :D Mutta siis noin periaatteessa.. sehän on just sitä turvan rääpimistä..)

Voitko yhtä reilusti myöntää mielipiteesi maailmalla kuin netissäkin?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Mariella kirjoitti:Itse en henk.koht. ole huolissani, ei ole tullut toivottavasti vielä yhtään mafiapomoa suututettua omilla jutuilla 8)

(Muokkaan sen verran, että ehkä saattaa kuitenkin olla pienempi kynnys haukkua esim. liivimiehien toimintaa täällä, kuin tehdä se kasvotusten :D Mutta siis noin periaatteessa.. sehän on just sitä turvan rääpimistä..)
...
Voitko yhtä reilusti myöntää mielipiteesi maailmalla kuin netissäkin?
Kyllä.

Kuvitteleeko joku oikeesti, että joku kovanlinjan konna tulee ja pistää polvilumpiot paskaksi tai ajaa 9mm. reiän jonkun netissä kirjoittelijan päähän ja lähtee itse istumaan kakkuaan pelkästään sen takia, että "-Alkoi vituttamaan se lässytys."...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mariella
Rico Tubbs

Mike Manner kirjoitti:Kuvitteleeko joku oikeesti, että joku kovanlinjan konna tulee ja pistää polvilumpiot paskaksi tai ajaa 9mm. reiän jonkun netissä kirjoittelijan päähän ja lähtee itse istumaan kakkuaan pelkästään sen takia, että "-Alkoi vituttamaan se lässytys."...?
En usko että nimenomaan vain ja ainoastaan lässytyksen takia. Mutta uskon, että täällä on tietämättään jaettu sellaistakin infoa josta jonkun voi olla aihetta suuttuakin.

Vaihdetaan aihetta: Kenet 3 minfolaista ottaisit autiolle saarelle, ja perustelut valinnalle?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Mariella kirjoitti:En usko että nimenomaan vain ja ainoastaan lässytyksen takia. Mutta uskon, että täällä on tietämättään jaettu sellaistakin infoa josta jonkun voi olla aihetta suuttuakin.
(sivuhuomio - Joka siis ei ole tuossa tilanteessa "tietoa" vaan spekulaatiota jolla on panoa yhtä paljon kuin niillä lässyn-lässyn-saatana jutuilla.
Silmät auki ja järki pöytään!!!
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Mariella, mike manner ja doctor lecter.Juuri siksi että te olette niin mielenkiintoisen oloisia persoonia!!!

Sama kysymys?
Mariella
Rico Tubbs

Mike Manner kirjoitti:Silmät auki ja järki pöytään!!!
Oho! :shock: Ota ihan rauhassa :D Niitä on varmasti sellaisia, jotka ihan aiheesta toivovat että saavat pysyä nimettömänä, ja niitä jotka vauhkoavat turhanpäiten. Case closed.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Voisitte nyt helvetti pysyä aiheessa taas kerran. Olette sotkeneet taas ketjun ihan totaalisesti :D
Mariella kirjoitti:Kenet 3 minfolaista ottaisit autiolle saarelle, ja perustelut valinnalle?
Hmm. Vaikea valinta, vaan kolme? Apua. Heitän lonkalta ihan: Ehkäpä Maybrick (voisi jutella Viiltäjä-Jackistä hänen kanssaan, kun tuntuu aiheeseen perehtyneen), Doctor Lecter (kun hallitsee paljon faktatietoja esim. suomalaisista tapauksista) jaaaaaaaa VoDKa (Columbine, of course, joku muukin on yhtä paljon kiinnostunut sitä kuin minä).

Muutetaas kysymystä hieman. Kenet, vain yhden, minfolaisen ottaisit mukaasi autiolle saarelle ja miksi juuri hänet?
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Etsivän- on hyvin ystävällinen, selitää asioita, on myös aiaka paljon tietoa, ja sit. Mike Manneriín- joo se on jo toinen.

Kenet ette olisi ottaneet autiosaarelle minfolaisista?
Lukittu