Uskallatko sanoa ketä murhalaista et haluaisi ikinä tavata ja kenet haluaisit nimenomaisesti tavata?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Vastaanpa samalla nyt tähänkin.Mariella kirjoitti:On kyllä, ehkä noin kymmenestä kirjoittajasta joiden juttuihin useimmiten törmään. Vastaan yhtä diplomaattisesti kuin Loka säästyäkseni bannilta itsekin
Uskallatko sanoa ketä murhalaista et haluaisi ikinä tavata ja kenet haluaisit nimenomaisesti tavata?
En osaa sanoa, ketä en haluaisi tavata, mutta luulen, että Euron kanssa juttu voisi luistaa jossain espanjalaisessa pikkubaarissa.
Sama seuraavalle.
edit:typo
A man's got to do what a man's got to do.
Ei oikeastaan ole ketään sellaista murhalaista, jota en haluaisi syystä tai toisesta tavata... Mietin ihan tosissani, eikä kyse ole siitä etten uskaltaisi vastata. Aluksi mietin, etten missään tilanteessa haluaisi törmätä Harriet Makepeaceen tai markjaan, mutta toisaalta kummankin tapaaminen saattaisi olla hyvinkin mielenkiintoista.
Edin, Doctor Lecterin ja EuroJR:n tapaaminen puolestaan kiinnostaisi erityisen paljon, lähinnä siksi että varsinkin ensimmäisen ja viimeisen tapauksissa kiinnostaisi todella paljon tietää, minkälainen henkilö nimimerkin takaa paljastuu.
Kierrätetään vielä, eli sama kysymys seuraavalle.
Edin, Doctor Lecterin ja EuroJR:n tapaaminen puolestaan kiinnostaisi erityisen paljon, lähinnä siksi että varsinkin ensimmäisen ja viimeisen tapauksissa kiinnostaisi todella paljon tietää, minkälainen henkilö nimimerkin takaa paljastuu.
Kierrätetään vielä, eli sama kysymys seuraavalle.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Jotenkin on päässyt syntymään kuva, että osa tämän foorumin vakkareista on oikeesti huolissaan turvallisuudestaan tms. tälle foorumille kirjoittelujensa vuoksi... ...joey kirjoitti:...eikä kyse ole siitä etten uskaltaisi vastata.
Ei ole ehdotonta symppistä eikä myöskään kylmäärinkiä perseessä kenenkään tapaamisen pelossa.Kierrätetään vielä, eli sama kysymys seuraavalle.
Osan porukan aiheellinen vai aiheeton huoli?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
En pelkästään koe vaan tiedän. Ei minua niinkään minfolaiset häiritse mutta täällähän pyörii paljonkin porukkaa jotka eivät ole rekanneet. Mieluusti esittelisin itse itseni niille joille tahdon.
Hyvä kysymys, siirretään siis seuraavallekin.
Hyvä kysymys, siirretään siis seuraavallekin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Vastaan niin, että varmasti aiheesta jotkut ovat huolissaan.Mutta tietentahtoinen turvanrääpiminen on sitten jo omaa tyhmyyttä. Jos täytyy laukoa asioita, joiden takana ei voi seistä ilman nimimerkkiä, niin silloin kyllä voi olla pieni eripuran mahdollisuus
Itse en henk.koht. ole huolissani, ei ole tullut toivottavasti vielä yhtään mafiapomoa suututettua omilla jutuilla
(Muokkaan sen verran, että ehkä saattaa kuitenkin olla pienempi kynnys haukkua esim. liivimiehien toimintaa täällä, kuin tehdä se kasvotusten
Mutta siis noin periaatteessa.. sehän on just sitä turvan rääpimistä..)
Voitko yhtä reilusti myöntää mielipiteesi maailmalla kuin netissäkin?
(Muokkaan sen verran, että ehkä saattaa kuitenkin olla pienempi kynnys haukkua esim. liivimiehien toimintaa täällä, kuin tehdä se kasvotusten
Voitko yhtä reilusti myöntää mielipiteesi maailmalla kuin netissäkin?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
...Mariella kirjoitti:Itse en henk.koht. ole huolissani, ei ole tullut toivottavasti vielä yhtään mafiapomoa suututettua omilla jutuilla![]()
(Muokkaan sen verran, että ehkä saattaa kuitenkin olla pienempi kynnys haukkua esim. liivimiehien toimintaa täällä, kuin tehdä se kasvotustenMutta siis noin periaatteessa.. sehän on just sitä turvan rääpimistä..)
Kyllä.Voitko yhtä reilusti myöntää mielipiteesi maailmalla kuin netissäkin?
Kuvitteleeko joku oikeesti, että joku kovanlinjan konna tulee ja pistää polvilumpiot paskaksi tai ajaa 9mm. reiän jonkun netissä kirjoittelijan päähän ja lähtee itse istumaan kakkuaan pelkästään sen takia, että "-Alkoi vituttamaan se lässytys."...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
En usko että nimenomaan vain ja ainoastaan lässytyksen takia. Mutta uskon, että täällä on tietämättään jaettu sellaistakin infoa josta jonkun voi olla aihetta suuttuakin.Mike Manner kirjoitti:Kuvitteleeko joku oikeesti, että joku kovanlinjan konna tulee ja pistää polvilumpiot paskaksi tai ajaa 9mm. reiän jonkun netissä kirjoittelijan päähän ja lähtee itse istumaan kakkuaan pelkästään sen takia, että "-Alkoi vituttamaan se lässytys."...?
Vaihdetaan aihetta: Kenet 3 minfolaista ottaisit autiolle saarelle, ja perustelut valinnalle?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
(sivuhuomio - Joka siis ei ole tuossa tilanteessa "tietoa" vaan spekulaatiota jolla on panoa yhtä paljon kuin niillä lässyn-lässyn-saatana jutuilla.Mariella kirjoitti:En usko että nimenomaan vain ja ainoastaan lässytyksen takia. Mutta uskon, että täällä on tietämättään jaettu sellaistakin infoa josta jonkun voi olla aihetta suuttuakin.
Silmät auki ja järki pöytään!!!
Voisitte nyt helvetti pysyä aiheessa taas kerran. Olette sotkeneet taas ketjun ihan totaalisesti 
Muutetaas kysymystä hieman. Kenet, vain yhden, minfolaisen ottaisit mukaasi autiolle saarelle ja miksi juuri hänet?
Hmm. Vaikea valinta, vaan kolme? Apua. Heitän lonkalta ihan: Ehkäpä Maybrick (voisi jutella Viiltäjä-Jackistä hänen kanssaan, kun tuntuu aiheeseen perehtyneen), Doctor Lecter (kun hallitsee paljon faktatietoja esim. suomalaisista tapauksista) jaaaaaaaa VoDKa (Columbine, of course, joku muukin on yhtä paljon kiinnostunut sitä kuin minä).Mariella kirjoitti:Kenet 3 minfolaista ottaisit autiolle saarelle, ja perustelut valinnalle?
Muutetaas kysymystä hieman. Kenet, vain yhden, minfolaisen ottaisit mukaasi autiolle saarelle ja miksi juuri hänet?