En käyttäisi kuvituskuvaa, enkä puhuisi rokotteesta. Ahaa eli sinusta on normaalia että kaikki lapsesta vaariin tuijottavat rokoteneuloista kuvia. Ja ihastellaan kun ihminen saa piikkiä nahan alle. Sen tietää mihin tulevaisuus johtaa kun 80% ihmisiä ihannoi tämmöistä käytöstä ;D en voi ymmärtää mitä ihannoitavaa rokotteissa on.poikani kirjoitti: Su Loka 31, 2021 3:03 amEi. Olet luullakseni ainoa.Kelaamaton kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:49 amEikö kenenkään mielestä ole outoa, että media näyttää hurjan määrän kuvia neuloista sekä ruiskua itseensä ottavia.
Minkälaista kuvituskuvaa itse käyttäisit?Kelaamaton kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:49 amMiksi? Jotta saadan piikit näyttämään siltä, että ne ovat osa normaalia? Minusta tämä on aika sairasta.
Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
-
Kelaamaton
- Frank Drebin
Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.
- poikani
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Tietysti se on ihan normaalia, jos uutinen kertoo rokotuksista. Onpa todella erikoinen kysymys/toteamus.Kelaamaton kirjoitti: Su Loka 31, 2021 3:26 amAhaa eli sinusta on normaalia että kaikki lapsesta vaariin tuijottavat rokoteneuloista kuvia.poikani kirjoitti: Su Loka 31, 2021 3:03 amEi. Olet luullakseni ainoa.Kelaamaton kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:49 amEikö kenenkään mielestä ole outoa, että media näyttää hurjan määrän kuvia neuloista sekä ruiskua itseensä ottavia.
Minkälaista kuvituskuvaa itse käyttäisit?Kelaamaton kirjoitti: Su Loka 31, 2021 2:49 amMiksi? Jotta saadan piikit näyttämään siltä, että ne ovat osa normaalia? Minusta tämä on aika sairasta.
Ehkä on sitten hyvä, ettet ole (?) toimittaja. Lukijoilla voisi olla vaikeuksia ymmärtää kiertoilmaisuja.Kelaamaton kirjoitti: Su Loka 31, 2021 3:26 amJa ihastellaan kun ihminen saa piikkiä nahan alle. En käyttäisi kuvituskuvaa, enkä puhuisi rokotteesta.
EDIT: Vastatessani nimimerkin Kelaamaton viestiä muokattiin lisäämällä siihen seuraava:
Tähän ei kommentoitavaa.Sen tietää mihin tulevaisuus johtaa kun 80% ihmisiä ihannoi tämmöistä käytöstä ;D en voi ymmärtää mitä ihannoitavaa rokotteissa on.
????? ?? ??????.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Jaa että ihan luet? Kuten kerroin jo tuolloin tammikuussa, se TELEGRA.PH on anonyymipalvelu, Tein sinulle myös esimerkki postauksen tuon palvelun kautta (no hätä, en painanut tuota publish- namikkaa):jhou kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:15 pmTämä voi olla vieras konsepti, mutta olen tavannut ihan lukea noita juttuja, joita tänne linkkaan tai joita kommentoin. Suosittelen samaa sinullekin, koska nyt et sitä selvästikään tee. Siinä Hesarin jutussa on linkki twitteriin, jossa käydään läpi nimenomaan tuon kuvan jakamista telegraphissa.nipsunapsu kirjoitti: La Loka 30, 2021 3:02 pmSkarppaapa ihan keskenäsi ja muistele mitä väitit (sinä olet ainoa tällä sivustolla, joka tuota on jakanut. Viime tammikuussa. Tuo artikkeli julkaistiin HS.fi:ssä muutama tunti aiemmin, ennen kuin sä pistit sen tänne. Et sä ole nähnyt kenenkään sitä jakavan, uskot vain niin - koska näin hs.fi niin sinulle kertoi):
Ja jos seuraavaksi väität, että kaiken uutisoinnin tai kommentoinnin pohjana pitää olla oma, henkilökohtainen kokemus, niin puhut lisää paskaa. Ei minun tarvitse mennä Kanarian saarille varmistuakseni, että siellä on ollut juuri tulivuorenpurkaus.
Kunnes muuta osoitat, se HS:n juttu pitää paikkansa. Enkä edelleenkään ole kuullut tai nähnyt kenenkään jälkikäteen sanovan, että oho, jaoin puuta heinää kun levitin sitä kuvaa. Puhumattakaan siitä muusta kuonasta, joka btw ei ole minun "korvien välissä olevaa scheissea" sinun luonnehdintaasi lainatakseni, vaan ihan näitten rokotekriittisten ja kulkutautimyönteisten tuottamaa soopaa. Ja se tuotanto jatkuu koko ajan, ei tarvitse kuin vilkaista tätä ketjua, niin jo on esimerkkejä tarjolla.
https://telegra.ph - tästä pääset itse palveluun, niin sinäkin voit tehdä postauksen!
Tässä on se HS:n jutussa oleva ukon twitter (huomaa nyt kun kerta luet näitä, että tuo "telegra.ph"- vesileima on siinnä kuvassa, kun käyt kuvaa klikkaamassa) - tämä on AINOA lähde koko tarinalle, tämän yksittäisen ukon väite tuon anynonyymipalvelun kautta laitetun kuvan kera - ilman mitään muuta tietoa.
Tossa vielä kuvankaappaus, niin näkyy tuo vesileimakin mitä kautta se kuva on julkaistu.
Niin, kerro nyt ihan rohkeasti hyvä mies missä sä olet täällä nähnyt ja kenen JAKAVAN tuota kaaviota toteta, kun kerta täällä kitiset, että:
Muistutuksena taas, että tuo HS:n jutun julkaisusta ehti vierähtää muutama tunti ennen kuin sä linkkasit sen tänne. Se oli ensimmäinen postaus koko asiasta tässä ketjussa ja Minfossa.jhou kirjoitti: Pe Loka 29, 2021 11:55 amKuka määrittelee, mikä on milläkin hetkellä rokotekriittinen "totuus", kun kitarapedaali ei sitä enää olekaan? En ole nähnyt vielä kenenkään sitä kaaviota jakaneen nostavan tassua pystyyn, että "sori, mua koijattiin taas, jaoin muuten paskaa tuossa taannoin". Sen sijaan syytetään kaikkia muita ja salaliittoa - ja lähdetään sitten tekemään uutta rokotekriittistä risöötsiä, kokemuksesta mitään oppimatta.
...
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Itse suunnittelen Asiantuntijana erilaisia juttuja ja projektoin niitä myös toteutettaviksi ja luettuani vastauksen saisin kohtalaisessa ajassa luultavasti tehtyä tuohonkin systeemin sellaisen järjestelyn, että voisi jaella kustomoutuja rokotteita, mutta en mene siihen sen enempää.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:58 pmAjat oli jaettu useammalle ilmeisesti 10min välein. Ulkona oli jonot ja jonosta otettiin aina 5 ihmistä sisään rokotuspisteeseen, josta edelliset 5 oli juuri poistuneet. Vasta sisällä rokotuspisteessä kysyttiin henkilötiedot. Valmiiksi täytettyjä ruiskuja oli siis 5:ssä pisteessä -useampia pisteen pöydällä ko. astiassa, ja sisään menevät ihmiset valikoi oman pisteen ko. tilassa itse, yleensä sen mikä oli lähimpänä vapaana. Ruiskut oli kaikki astiassa identtisiä ja niistä hoitaja otti yhden, jo ennen kuin toinen hoitaja oli saanut tietoni koneelta auki.Ford Fairlane kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:33 pmElä ota pahalla kysymyksiä ja odotankin teikäläiseltä hyvää ja asiallista vastausta kysymyksiini. Olen vain yksi "sekoboltsi" joka tykkää pyöritellä asioita ja varmistaa tietolähteeni oikeaksi, koska siitä voi olla usealle muulle piikin ottajalle hyötyä, kun osaa sata varmasti tulevaisuudessa sitten varmistaa sinun antamasi tiedon.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 6:18 pm
Kyllä niitä rokotteita oli valmiiksi annosteltuna ruiskuihin, joita oli rokotuspisteessä (pöydällä, pahvisessa astiassa) useampi valmiina, ja niistä pistoksen antanut hoitaja otti valikoimatta yhden ja kun toinen hoitaja tarkasti rokotettavan tiedot koneelta. Tilassa oli useampia vastaavia pisteitä hoitajineen ja ihmiset kutsuttiin sisään ryhmissä ja jokainen asteli pisteelle, joka oli vielä tyhjänä. Näin oli 1. ja 2. rokotteen järjestelyt tehty, kun ihmisiä oli niihin jonoittain. Itse varmistin tuossa tilanteessa vielä rokotteen merkin. Mitään sekoboltsien täällä kertomia ”henkilökohtaisia” litkuja, olisi tuolla järjestelyllä ollut aivan mahdotonta kenenkään tai kehenkään ruiskutella. Ensimmäisessä rokotuksessa kerrottiin myös heti rokotteen merkki ja siitä sai vielä kuitin mukaansa, ja toisen rokotteen aikana, oli rokotuksissa annettavana vain yhtä merkkiä, ja itse varmistin että se on sama, minkä olin saanut jo 1. rokotuksessa.
Rokotevalmisteen merkin varmistin, ennen kuin se tuikattiin ja passissa myös tiedot täsmäävät.
Aivan mahdotonta olisi ollut, että joku olisi tuosta massa-prosedyyristä edes onnistunut saamaan -itselleen erikseen valmistetun sekoitteen![]()
Ilmeisesti et itse ole käynyt rokotuksessa, suosittelen menemään. Ei siellä mitään kummallista ”kitara-orkesteria” ole tekeillä, ole huoleti. Hoitajat vastaavat muihinkin mieltä askarruttaviin kysymyksiin
Lisäys, sekoboltseina pidän ihmisiä, joilla fiktio sekoittaa rationaalisen ajattelun - itselleen tai muille ns. vaikuttavia valintoja tehtäessä.
Duota noinniin, että... Eikös nämä ole ihan henkilökohtaisia tietoja ja tietoturvallisuuden takia omia terveystietoja ei missään nimessä saa antaa ulkopuolisille. Tämä meinaan on jo aika törkeätä toimintaa udella toisen terveystietoja jotka eivät sinulle kuulu ei sitten ollenkaan. Voisin jopa nostaa kanteen teikäläistä vastaan ihan vaikka - Luvatton terveystietojen kalastelu: https://stm.fi/asiakastietojen-potilast ... alassapitoTähdet kertovat kirjoitti:Ilmeisesti et itse ole käynyt rokotuksessa, suosittelen menemään. Ei siellä mitään kummallista ”kitara-orkesteria” ole tekeillä, ole huoleti.
Eli kertakin vielä ja se on siinä. OK?
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Näinhän normaali ihminen toimii. Olen samaa mieltä molempien kanssa tässä asiassa. Olenkin tässä "opiskelusta" tänne jo jotakin kirjoitellut. Hyvä, että Tähdistä Kertovakin on alkanut oppimaan ja ajattelemaan. Hienoa.On Anoi Kaa kirjoitti: La Loka 30, 2021 9:20 pmKerrankin samaa mieltä ja siksi osa täällä kontrolliryhmässä odottaa puhdasverisenä mielenkiinnolla lääketieteelliseen ihmiskokeen etenemistä aina vaan uusilla buustereilla, mistä ei kerrottu ns. rokotteiden aloitushetkellä sanallakaan.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:38 pm Minusta se kertoo jotain älykkyydestä, jos kaikki vaarat, vahingot ja virheet -pitäisi havainnoida ja oppia, ihan sen oman kokemuksen kautta. ...
![]()
Piti olla 1 tai 2 piikkiä riippuen injektoitavasta nanopartikkeliliuoksesta, mutta ei kolmea, ei neljää, ei viittä... Kaiken lisäksi, vielä viime vuonna puhuttiin lähinnä vain riskiryhmien suojaamisella uuden teknologian Trump-rokotteilla, mutta nyt ollaan jo heissä, joille itse lääke on jo tähän mennessä ollut vaarallisempi kuin itse tauti*
*) tämä siis vaikkapa terveiden normaalipainoisten 12-15 -vuotiaiden tilanne, mutta kerran lääketeollisuuden maksama THL käskee, niin nehän pistetään piikkikoukkuun ja ottamaan vastaan jokaisen yksittäisen geeniterapian haittavaikutukset ja riskit, joita ei edes tunneta vielä.
Summa summarum, tästä siis Tähdet kertovat kanssa samaa mieltä: Joskus voi oppia tosiaan toisten kokemuksista ja tekemisistä virheistä, eikä aina ole ihan pakko mennä etujonossa uudenlaisiin jokaiseen elimeen vaikuttavaan IV-hoitoon etenkään silloin, kun itse hoito on itselle käytännössä turha riski.
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
jhou kirjoitti: La Loka 30, 2021 9:32 pmLyhyt vastaus: koko rännitystilaisuus oli optimoitu sillä ajatuksella, että saadaan bulkkina jaettua samaa tuotetta (tai max. parin eri valmistajan tuotetta) mahdollisimman tehokkaasti. Se on ihan liukuhihnatyötä, kysyinkin yhdeltä hoitajista, paljonko annat näitä päivittäin. Vastaus oli jotain 70 luokkaa.Ford Fairlane kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:33 pm Mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miten laskisit todennäköisyyden sille, että et varmasti saanut juuri sinulle räätälöytyä rokotetta, kun olet luultavasti varannut ajan rokotukseen paikkaan X klo: Y päivänä Z?
Noilla järjestelyillä räätälöityjen cocktailien jakaminen olisi tarpeettoman hankalaa. Ylipäätään räätälöidyissä litkuissa pitäisi pystyä varmistamaan aukoton jakelu tuotantolinjalta päästä sinne rokotuskoppiin asti. Rokotteet pitäisi jakaa jo aamulla hoitajille koppeihin valmiiksi, koska itse rokotustilanteessa ei ollut aikaa edes täyttää niitä ruiskuja, vaan ne olivat valmiina. Se taas edellyttäisi kylmäkaappia kopissa, eikä sitä ollut. Ja toisekseen, meillä niitä oli tosiaan se kymmenkunta ruiskua tarjolla, eli niitä räätälöityjä cocktaileja pitäisi sitten valmistaa kymmenkertainen määrä nykyiseen nähden. Yksi asiakkaaseen ja loput huomaamatta roskiin jokaisen asiakkaan jälkeen. Ei näkynyt isoa piikkiroskistakaan huoneessa. Ja ne kustannukset... Ehkä jos Bill ja Soros maksaisivat ne omasta pussistaan.
Muistaakseni koronapassiin ei kirjauduttu? Ts. se ei tiedä, kenen kännykässä se on, tietoturvasyistä. Siitä on kyllä sen verran aikaa kun sen asensin, että en muista varmaksi. Joku muu voinee täsmentää.Ford Fairlane kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:33 pmToinen hypoteesi: Vaikka et olisi varannut aikaa rokotukselle, sinulla luultavasti oli puhelin mukana, jossa koronapassi, joka "saattaisi" ilmoittaa, että olet tulossa rokotukseen? Tämä on myös mahdollista teknologialla mitä meillä on käytössä. Miten tämä olisi mahdollista toteuttaa, jos olisi, sekä jos tätä ei voisi toteuttaa, niin miten olet sen varmistanut ja todennut?
Ymmärsinkö asian oikein, että ei noudateta valmistajan suosituksia ja pidetä rokotteita kylmäkaapissa, koska sitä ei ollut? Mikä on muuten sallittu aikaa pitää rokotetta ulkona kylmäkaapista? Onko tietoa tästä, muutenhan tämä ei nyt mennyt oikein.jhou kirjoitti: Noilla järjestelyillä räätälöityjen cocktailien jakaminen olisi tarpeettoman hankalaa. Ylipäätään räätälöidyissä litkuissa pitäisi pystyä varmistamaan aukoton jakelu tuotantolinjalta päästä sinne rokotuskoppiin asti. Rokotteet pitäisi jakaa jo aamulla hoitajille koppeihin valmiiksi, koska itse rokotustilanteessa ei ollut aikaa edes täyttää niitä ruiskuja, vaan ne olivat valmiina. Se taas edellyttäisi kylmäkaappia kopissa, eikä sitä ollut.
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
En ole vielä tähänpäiväänkään nähnyt pandemiaa, vaikka olen jo reilu viisikymppinen setämiäs.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 7:47 pmIhanko totta? Ja minä kun luulin, että tässä ollaan oltu jo vähän kuin sodassa -pandemiaa ja virusta vastaan?Kelaamaton kirjoitti: La Loka 30, 2021 4:42 pm Rokoteintoilijat tappais varmana sodassakin omia jos ei olis piikitetty![]()
Ajattelin, että tuolla rokotekattavuudella pyritään suojaamaan heitäkin; jotka ei voi rokotetta lääketieteellisistä syistä ottaa (vain noin 1%) ja sitten tietysti -kaikkia niitä nykyisen normiarjen ja yhteiskunnan ”käpykaartilaisia”, mitkä ovat ilmeisesti jo tottuneet siihen, että muut pitävät heistä tällaisessakin tilanteessa huolen.
Muut ottavat rokotteet ja tekevät ympärillä (virukselta suojaavia) asioita, ja he voi mennä vain passiivisena piiloon -ja inahdella mielipuolisia salaliittojaan (protestinaan) puskista jne.
Kyllähän meillä pitäisi olla jo rokotuskattavuus siellä 95% yli 12-vuotiaissa, jos kaikki eläisi reaalissa.![]()

Statistiikan mukaan meillä on Pandemia myös itsemurhissa joita on muuten 431kpl enemmän?:

Eli mitäs tehtäisiin tuon itsemurha Pandemian kanssa?
Lähteet kuville: https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoi ... c5MGVmNyJ9
[EDIT]
Pari typoa korjasin.
[/EDIT]
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Näitä mieltä askartelevia kysymyksiä olenkin miettinyt jonkin verran ja ainoa lopputulos on juurikin polittisiin päätöksiin johtavat ratkaisut. Vaikka kuinka pyörittelee tätä(kin) skenaariota, niin lopputulos on tosiaankin aina sama; Politiikka.holmesin haamu kirjoitti: La Loka 30, 2021 10:30 pmVille Ranta on ammattimainen valehtelija.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:11 pm Joillain on vain oikeuksia ja muut huolehtikoon vastuista?![]()
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/1 ... eb0e323dd3
14DD62C5-6DEE-485C-B0F1-FCB66B5C7A1F.jpeg
Edelleen tärkein kysymys on, että miten täysin terveet levittävät koronaa?
Miksi rokotetut ovat niin suuressa vaarassa? Eikö rokotteen pitäisi turvata?
Kaikki rajoitukset ovat täysin poliittisia päätöksiä. Ne perustuvat ainoastaan siihen haluaako poliitikot olevan rajoituksia vai ei. Miksi esimerkiksi rokotepassi otetaan aina käyttöön kello 24 jälkeen? Syy johtuu tietenkin siitä, että poliitikot ovat päättäneet näin.
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Nämä sinun mainitsemasi A-siantuntija(t) (lainatut ja nimettömät) A-siantuntijat joiden tarinoita olen lukenut koskien Covid-19 kirjoituksia ovat olleet diipadaapa juttuja niin ulkomaillakuin koti Suomessa. Yksikään noista A-siantuntijoista ei meillä olisi hommissa varmaan kuin sen tunnin näillä ulostuloilla mitä tarjoavat. BTW näen monissa Covid-19 artikkeleissa mainintoja "Asiantuntija", tai "Asiantuntijat", mutta varmaan 95% jutuista joita olen lukenut, en ole kertaakaan nähnyt keitä nämä A-siantuntijat oikein ovat? Eikö tämä ole median harhaanjohtamista ja "luulopuheiden" esittämistä totetena?Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 10:57 pmUnohda Ville, keskity kuviin. Pilapiirroksia koko kansalle ja 80%a, ne varmaan naurattaaholmesin haamu kirjoitti: La Loka 30, 2021 10:30 pmVille Ranta on ammattimainen valehtelija.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:11 pm Joillain on vain oikeuksia ja muut huolehtikoon vastuista?![]()
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/1 ... eb0e323dd3
14DD62C5-6DEE-485C-B0F1-FCB66B5C7A1F.jpeg
Edelleen tärkein kysymys on, että miten täysin terveet levittävät koronaa?
Miksi rokotetut ovat niin suuressa vaarassa? Eikö rokotteen pitäisi turvata?
Kaikki rajoitukset ovat täysin poliittisia päätöksiä. Ne perustuvat ainoastaan siihen haluaako poliitikot olevan rajoituksia vai ei. Miksi esimerkiksi rokotepassi otetaan aina käyttöön kello 24 jälkeen? Syy johtuu tietenkin siitä, että poliitikot ovat päättäneet näin.![]()
Päätöksiä koronasta tehdään ONNEKSI asiantuntijoiden suosituksilla. Niillä, jotka perustuvat dataan -mitä on kerätty ilmaantuvuudesta, tartuntaketjuista ja tartunnoista![]()
Ei siis öyhöttävän porukan mielihaluihin, pelkoihin, poliittiseen agendaan tai em. populasta nouseviin kuvitelmiin?!
Sittenhän me vasta kusessa oltaisiin, niin hyvin tuo äänekkäin ja kaikkea (virusta, pandemiaa, maskeja, käsidesiä, rajoituksia, sulkuja, rokotteita..ja sama mellakka alusta) vastustava marginaali on jo tässä esittäytynytkin![]()
Olen tällä paltalla myös kysellyt näiden tuntijoiden perään, mutta ei ketään ole minulle vielä vastausta antanut, joten kysynkin uudestaan; Keitä ovat nämä luotettavat Asiantuntijat ja kenen leipää he syövät? Antakaa minulle nimiä, niin lupaan katsoa loppuun asti mitä miehiä / naisia nämä korkeasti arvistetut Asiantuntijat ovat? Kiitän näin etukäteen.
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Tässä pilapiirroksessa on kyllä yksi totuus ja se on "Me kuollaan kaikki". Minulle tämä aukesi muutoin hyvänä ironia jokena. Piirtäjällä on selkeästi ironia hanskassa.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 11:05 pm https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/6 ... e5068481ec
1E26B4C7-B4FA-4429-B372-81103D90EAD4.jpeg
Toivottavasti ymmärtävät mennä rokotteisiin, että tuo ”ahdinko” ei tule uudelleen päälle..ehkä niillä (puuttuvilla) koronapasseilla?![]()
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Tuota ihan normaalin järjen omaavana tyyppinä (tai on minulle kyllä mainittu, että järkeilen aika epänormaalisti, kun osaan analysoida isoja asioita ja asiakkaat erittäin tyytyväisiä lähes aina, kun minulta kysytään erilaisia skenaarioita mitä asia X voi aiheuttaa järjestelmään Y jne... Noh joskus pitää itseäkin kehua, khröm)Don MC kirjoitti: La Loka 30, 2021 11:12 pmLUULEVAT ajattelevansa omilla aivoillaan. Todellisuudessa ajattelevat juuri niin kuin ryssä manipuloi heidät ajattelemaan.Haarahaukka kirjoitti: La Loka 30, 2021 10:54 pmMutta eikös nämä ole niitä, jotka ajattelevat omilla aivoillaan?Don MC kirjoitti: La Loka 30, 2021 10:40 pm "Ryssien trolliksi" tai "ryssätrolliksi". Myös "maanpetturi" on käynyt mielessä.
EDIT: Se on "maanpetturi". Täyttää kyllä kaikki petturuuden tunnusmerkit.
Levittävät vieraan vallan propagandaa ja aiheuttavat omassa kansassa vastakkainasettelua, sekä vakavaa vaaraa kansanterveydelle. Heikentävät maansa taistelukuntoa ja -tahtoa. Altistavat oman maansa vieraan vallan vallankaappausyrityksille. Vain muutamia mainitakseni.
Sota-aikana tuollainen tarkoittaisi pikaista matkaa teloituskomppanian eteen. Olkoonkin vaikka teko olisi tietämättömyyden vuoksi ns tahaton. Vahinko on jo tapahtunut.
Mietitäänpä tätä propakandaa ihan vaan pikkaisen. Eli ei mennä ihan sylttytehtaaseen asti. Siitä lähtien, kun on alettu mainostamaan näitä "Ryssä trolleja" "Putinin kätyreitä" ja muita vastaavia haukkumisia eri kirjoittelijoista foorumeilla ja muilla alustoilla, niin olen sitä aina ihmetellyt ja miettinyt, että missä näitä oikein on muualla kuin haukkujan aivoituksissa? Kun katson kriittisesti esim. mediakenttää ns. lännen lehdissä ja julkaisuissa, niin näen vain propakandaa? En oikein ole löytänyt mitään sellaista Venäjän tuottamaa propakandaa juurikaan, mutta myönnän, että olen kyllä näitäkin nähnyt mutta todella vähäsen vr. lännen tuottamaan propakandaan joka on oikeasti todella törkeää.
Tämä Covid-19 on tuonut mukanaan propakanda potenssiin⁹. propakandahan määritellään aikalailla sillä, että tiettyä asiaa toistetaan lukemattomia kertoja uudestaan ja uudestaan niin kauan, että se varmasti uppoaa ja muuttaa kuulian mielipiteen (Tästä kirjoitin jo muuten muutama sivu taakse päin). Toistoa, toistoia ja taas toistoa valheesta joka halutaan todeksi?
Wikipediasta lainattua: "Propaganda (lat. propaganda, ’levitettävä asia’) on aatteen tai opin järjestelmällistä levitystä, jolla pyritään muokkaamaan mielipidettä.[1] Propaganda on tavoitteellista, harkittua ja järjestelmällistä pyrkimystä manipuloida ihmisten uskoja, asenteita tai tekoja. Propaganda luo mielikuvia ja pyrkii hallitsemaan mieliä. Se ruokkii ennakkoluuloja, yhdenmukaistaa ajattelua ja vaientaa erimieliset.[2] Propaganda on aina massoihin vaikuttamista, ei vain kahden yksilön välistä viestintää.[3] " Ja tämä määritelmä pätee 100% tähän Covid-19 tapaukseen. Juuri näin lännen media tällä hetkellä toimii ja sitä ei edes ole kiistäminen.
Olenkin välillä ihan kysellytkin eri esimerkkejä ns. Ryssäpropakandasta, mutta en oikein ole saanut. Eli voisitko ystävällisesti näyttää sellaisen asian Venäjältä joka täyttäisi tuon propakandan määrityksen? Olisi ihan kiva nähdä tämäkin vielä, kun elää. Kiitos sinullekkin etukäteen.
[EDIT]
Wikipedian artikkeliin lisäsin boldaukset
[/EDIT]
Viimeksi muokannut Ford Fairlane, Su Loka 31, 2021 9:15 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- poikani
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Tarkoitatko lännen tuottamalla propakandalla [sic] jotakin valtiojohtoista projektia, vai esimerkiksi lehtien toimitusten ilmapiiristä kumpuavaa toimintaa?Ford Fairlane kirjoitti: Su Loka 31, 2021 8:55 amEn oikein ole löytänyt mitään sellaista Venäjän tuottamaa propakandaa juurikaan, mutta myönnän, että olen kyllä näitäkin nähnyt mutta todella vähäsen vr. lännen tuottamaan propakandaan joka on oikeasti todella törkeää.
????? ?? ??????.
- Tähdet kertovat
- Christopher Lorenzo
Täällä on yöllä maisteltu muutakin kuin hopeavodaa, ehkä tietäjien uholientä? Älä kirjoittele uteluista, tuohan oli toteamus. Ja vielä kirsikkana siinä, aidon kokemus-asiantuntijan suositus. Ne tuli vielä asiallisessa vastauksessa omiin tarkentuviin kysymyksiisi, joten -ota jo luumut pois kainaloistaFord Fairlane kirjoitti: Su Loka 31, 2021 7:56 amItse suunnittelen Asiantuntijana erilaisia juttuja ja projektoin niitä myös toteutettaviksi ja luettuani vastauksen saisin kohtalaisessa ajassa luultavasti tehtyä tuohonkin systeemin sellaisen järjestelyn, että voisi jaella kustomoutuja rokotteita, mutta en mene siihen sen enempää.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:58 pmAjat oli jaettu useammalle ilmeisesti 10min välein. Ulkona oli jonot ja jonosta otettiin aina 5 ihmistä sisään rokotuspisteeseen, josta edelliset 5 oli juuri poistuneet. Vasta sisällä rokotuspisteessä kysyttiin henkilötiedot. Valmiiksi täytettyjä ruiskuja oli siis 5:ssä pisteessä -useampia pisteen pöydällä ko. astiassa, ja sisään menevät ihmiset valikoi oman pisteen ko. tilassa itse, yleensä sen mikä oli lähimpänä vapaana. Ruiskut oli kaikki astiassa identtisiä ja niistä hoitaja otti yhden, jo ennen kuin toinen hoitaja oli saanut tietoni koneelta auki.Ford Fairlane kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:33 pm
Elä ota pahalla kysymyksiä ja odotankin teikäläiseltä hyvää ja asiallista vastausta kysymyksiini. Olen vain yksi "sekoboltsi" joka tykkää pyöritellä asioita ja varmistaa tietolähteeni oikeaksi, koska siitä voi olla usealle muulle piikin ottajalle hyötyä, kun osaa sata varmasti tulevaisuudessa sitten varmistaa sinun antamasi tiedon.
Rokotevalmisteen merkin varmistin, ennen kuin se tuikattiin ja passissa myös tiedot täsmäävät.
Aivan mahdotonta olisi ollut, että joku olisi tuosta massa-prosedyyristä edes onnistunut saamaan -itselleen erikseen valmistetun sekoitteen![]()
Ilmeisesti et itse ole käynyt rokotuksessa, suosittelen menemään. Ei siellä mitään kummallista ”kitara-orkesteria” ole tekeillä, ole huoleti. Hoitajat vastaavat muihinkin mieltä askarruttaviin kysymyksiin
Lisäys, sekoboltseina pidän ihmisiä, joilla fiktio sekoittaa rationaalisen ajattelun - itselleen tai muille ns. vaikuttavia valintoja tehtäessä.
Duota noinniin, että... Eikös nämä ole ihan henkilökohtaisia tietoja ja tietoturvallisuuden takia omia terveystietoja ei missään nimessä saa antaa ulkopuolisille. Tämä meinaan on jo aika törkeätä toimintaa udella toisen terveystietoja jotka eivät sinulle kuulu ei sitten ollenkaan. Voisin jopa nostaa kanteen teikäläistä vastaan ihan vaikka - Luvatton terveystietojen kalastelu: https://stm.fi/asiakastietojen-potilast ... alassapitoTähdet kertovat kirjoitti:Ilmeisesti et itse ole käynyt rokotuksessa, suosittelen menemään. Ei siellä mitään kummallista ”kitara-orkesteria” ole tekeillä, ole huoleti.
Eli kertakin vielä ja se on siinä. OK?
”puhaltelevat, huutavat ja ympäriinsä huitovat ihmiset aiheuttavat meille pörriäisille valtavasti imago-ongelmia"
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Hyviä esimerkkejä Lännen tuottamasta propakandasta on vaikkapa 9/11 tapaus, jossa Bush muistaakseni toisi yhdessä muutaman minuutin puheessa sanaa "terrorist" kymmeniä kertoja. Tätä samaa "terrorist" sanaa alkoi käyttämään kaikki valtioden suusrmiehet toistaen ja toistaen. Tähän propakandaan liittyi vielä sellainen maininta, jota pidän jo törkeänä propakandana ja se meni jotenkin näin "jos et ole meidän puolella, olet terroristi" Samaa voi sanoa myös ilmastoon liittyvissä asioissa, sekä vuoden 2015 laittomien maahantunkeutujien tapauksessa. Esimerkkejä löytyy lukemattomia kuten Covid-19 tapaus, -> jos et tee kuin me käskemme, niin olet kulkutautimyönteinen ja yllätys yllätys "terroristi". jos näitä tutkii ja analysoi kriittisesti ja puolueettomasti, niin ovat 100% propakandan määrityksen alle meneviä asioita. Toistetaa ja toistetaan, sekä kirjoituksia manipuloidaan ja vahvistetaan tekaistuilla kuvilla, haukutaan toistamieltä olevia trolleiksi jne.poikani kirjoitti: Su Loka 31, 2021 9:04 amTarkoitatko lännen tuottamalla propakandalla [sic] jotakin valtiojohtoista projektia, vai esimerkiksi lehtien toimitusten ilmapiiristä kumpuavaa toimintaa?Ford Fairlane kirjoitti: Su Loka 31, 2021 8:55 amEn oikein ole löytänyt mitään sellaista Venäjän tuottamaa propakandaa juurikaan, mutta myönnän, että olen kyllä näitäkin nähnyt mutta todella vähäsen vr. lännen tuottamaan propakandaan joka on oikeasti todella törkeää.
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Öö mitä tarkoitat "luumut pois kainaloista". En ymmärrä mitä tarkoitat? Olenko ehkä vähän tyhmä? En käytä luumuja kainaloissa. Onko se jotakin mitä pitäisi kokeilla? Kerro lisää, jos omaat omia kokemuksia luumuista kainaloissa.Tähdet kertovat kirjoitti: Su Loka 31, 2021 9:25 amTäällä on yöllä maisteltu muutakin kuin hopeavodaa, ehkä tietäjien uholientä? Älä kirjoittele uteluista, tuohan oli toteamus. Ja vielä kirsikkana siinä, aidon kokemus-asiantuntijan suositus. Ne tuli vielä asiallisessa vastauksessa omiin tarkentuviin kysymyksiisi, joten -ota jo luumut pois kainaloistaFord Fairlane kirjoitti: Su Loka 31, 2021 7:56 amItse suunnittelen Asiantuntijana erilaisia juttuja ja projektoin niitä myös toteutettaviksi ja luettuani vastauksen saisin kohtalaisessa ajassa luultavasti tehtyä tuohonkin systeemin sellaisen järjestelyn, että voisi jaella kustomoutuja rokotteita, mutta en mene siihen sen enempää.Tähdet kertovat kirjoitti: La Loka 30, 2021 8:58 pm
Ajat oli jaettu useammalle ilmeisesti 10min välein. Ulkona oli jonot ja jonosta otettiin aina 5 ihmistä sisään rokotuspisteeseen, josta edelliset 5 oli juuri poistuneet. Vasta sisällä rokotuspisteessä kysyttiin henkilötiedot. Valmiiksi täytettyjä ruiskuja oli siis 5:ssä pisteessä -useampia pisteen pöydällä ko. astiassa, ja sisään menevät ihmiset valikoi oman pisteen ko. tilassa itse, yleensä sen mikä oli lähimpänä vapaana. Ruiskut oli kaikki astiassa identtisiä ja niistä hoitaja otti yhden, jo ennen kuin toinen hoitaja oli saanut tietoni koneelta auki.
Eli kertakin vielä ja se on siinä. OK?![]()
Itse en juo juurikaan alkoholia, tai nauti muitakaan päihteitä. En tosin tiedä mitä olet juonut, mutta toivottavasti oli ihan terveellistä. Taidampa itse ottaa pari mukillista pakurikääpäteetä tehtynä viime kevään koivun mahlaan, nam.