Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
On mauttomuuden huippu, mässäillä rokottamattomien eliminoinnilla päivästä toiseen.
Maailman väestöstä 60% ei ole rokotettu. Enemmistö määrää, kylähulluilta ei lupia tarvita.
Maailman väestöstä 60% ei ole rokotettu. Enemmistö määrää, kylähulluilta ei lupia tarvita.
- Liitteet
-
- IMG_20211103_171742_975.jpg (67.54 KiB) Katsottu 1109 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Tässähän yritetään nimenomaan vähentää sitä liikakansoitusta ja vielä sieltä typerimmästä päästä.Vähän jelpataan luonnonvalintaa.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:30 pm
Olet siis sitä mieltä, että tämänhetkinen virus on isompi uhka ihmiskunnalle, kuin esim. 10miljardin ihmisen maapallo.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Mässäilisin ennemminkin jos alettaisiin totisiin toimiin rokottamattomia kohtaan. Silloin nauttisin 100%.EricBlair kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:48 pm On mauttomuuden huippu, mässäillä rokottamattomien eliminoinnilla päivästä toiseen.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
-
Kelaamaton
- Frank Drebin
*poistettu lautamiestekstiä.*t:mode
Viimeksi muokannut Kelaamaton, To Marras 04, 2021 8:59 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
*poistettu lautamiestekstiä.*t:mode
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Kyllä toivon, että suomalainen yhteiskunta pääsisi matuista, sekä muusta yhteiskunnalle tarpettomasta, suorastaan vaarallisesta aineksesta eroon. Sinä toivot, että paremmat ihmiset eivät ottaisi rokotetta ja kuolisivat hirvittävissä tuskissa koronaviruksen vakavaan tautimuotoon, tai vammautuisivat eliniäkseen. Minun tapani olisi sitä paitsi kivuttomampi ja humaani. Suihkuun vain ja taju veks. Sitten uuniin pötköttelemään ja savuna ilmaan.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:51 pm Toivot, että ihmiset kuolee, kun he eivät ota rokotetta.
-
Kelaamaton
- Frank Drebin
Mitkä ihmeen "paremmat" ihmiset?hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:58 pmKyllä toivon, että suomalainen yhteiskunta pääsisi matuista, sekä muusta yhteiskunnalle tarpettomasta, suorastaan vaarallisesta aineksesta eroon. Sinä toivot, että paremmat ihmiset eivät ottaisi rokotetta ja kuolisivat hirvittävissä tuskissa koronaviruksen vakavaan tautimuotoon, tai vammautuisivat eliniäkseen. Minun tapani olisi sitä paitsi kivuttomampi ja humaani. Suihkuun vain ja taju veks. Sitten uuniin pötköttelemään ja savuna ilmaan.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:51 pm Toivot, että ihmiset kuolee, kun he eivät ota rokotetta.
Miten on mahdollista, että jopa minä tiesin etukäteen, että koronapassit tulee ? Eihän tämä ole mitenkään ennalta suunniteltu, eihän voi olla
Turha täällä kyllä on kysyä mitään kun rokoterakastajat eivät pysty vastaamaan muuten kuin "toivottavasti kuolet, huonosti koulutettu"! Minulla on tässä nyt 10 avointa kysymystä enkä ole saanut yhteenkään vastausta. Näyttäkää rokoterakastajat, mihin pystytte! Jos edes yhden väittämän saisitte kumottua.
P.s Ilmastokokous on saanut noin 1000% vähemmän mediatilaa kuin COVID-19. Luonnon raiskaaminen tappaa vuosittain kymmeniä miljoonia ihmisiä ja eläimiä. MIKSI HEITÄ EI SYYTETÄ MISTÄÄN MUTTA ROKOTETTUA SYYTETÄÄN KAIKISTA YHTEISKUNNAN ONGELMISTA. Odotan vastausta, sitä ei teillä ole. Poistun voittajana. Jatkakaa maksettua trollaamista rokoterakastajat
IM A VACCINE LOVER lover
I do what I do
I got my hand on the trigger
When it's pointing at you
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.
Tarkoitat siis että CDC:n päättävät elimet jotka ovat/ovat olleet Pfizerin palkkalistoilla antavat täysin puolueetonta tutkimustietoa julkisuuteen vailla minkäänlaisia omia intressejä. Minä taasen kyllä väitän päinvastaista mutta kukin omalla tyylilläänSamira kirjoitti: To Marras 04, 2021 7:43 pmKieltämättä hieman koomista puhua luotettavista lähteistä, kun siteeraat täällä eniten zerohedgeä ja MV-”lehteä”. Suomalaisten ja virolaisten lääkärien lausunnot eivät myöskään kelpaa, eivätkä CDC:n tutkimukset. Kaikki muu netin syvä pääty ja satunnaiset YouTube-videot taas kelpaavat sitäkin paremmin. Olisko mahdollista, että kykysi arvioida niin lähteiden luotettavuutta kuin koronatilannetta ylipäänsä, olisi heikko.sikakoira kirjoitti: To Marras 04, 2021 5:41 pmTämäpä olikin yllätys kun tiedetään keitä tuolla CDC:n päättävissä paneeleissa istuuYhdysvaltain tautikeskuksen Centers of Disease and Prevention (CDC) suurtutkimuksen mukaan koronarokotteilla saadaan kuitenkin kaikkiaan parempaa suojaa koronaa vastaan kuin koronan sairastamalla.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset ... 91f2c85844![]()
Tutkimustietoa kuitenkin löytyy ihan luotettavista lähteistä jotka kertovat luonnollisen immuniteetin oleva kmmeniä kertoja parempi kuin "rokotteen " avulla saatava![]()
Herra Fauci jälleen kerran senaatin edessä valehtelemassa gain of function tutkimuksistaan Kiinassa.
https://www.youtube.com/watch?v=O1OIux90F10
'You're Trying To Cover Your Ass': Paul And Fauci Clash Again In Heated Exchange
Ei tapahtunut mitään gain of function tutkimuksia katsokaa vaikka tutkimuksen juuri muutettua määritelmää
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Heheh nämä uutiset menevät tosiaankin huvittavampaan suuntaan päivä päivältä. Sellainen pikkainen huomio kuitenkin ettei otsikossa enään väitetä suoraan tämän olevan rokottamattomien pandemia.Haarahaukka kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:08 pm Pikku nuha
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008383217.html
Viron lääkäriliitto: Koronapotilaiden hoitopaikkoja rajoitettava – ”Potilaiden joukossa on paljon rokottamattomia”
Virolaiset lääkärit ehdottavat, että koronapotilaiden hoitopaikoille olisi asetettava yläraja.
VIROSSA on Euroopan heikoin koronavirustilanne ja maan sairaanhoitojärjestelmä on ankaran paineen alla. Keskiviikkona Viron lääkäriliitto julkisti vetoomuksen hallitukselle, jotta koronapotilaiden hoitopaikkoja rajoitettaisiin sairaaloissa.
Lääkäreiden mielestä sairaaloissa pitäisi voida päättää, keitä hoidetaan ja silloin otettaisiin huomioon myös potilaan koronarokotukset, kertoo Viron yleisradio ERR.
– Virossa on nyt maailman korkein koronatartuntatilanne. Koska potilaiden joukossa on paljon rokottamattomia, vakavasti sairastuneita henkilöitä, kasvaa hoitoa tarvitsevien koronapotilaiden määrä koko ajan, kirjoittavat lääkärit.
LÄÄKÄRILIITON mielestä siksi pitäisi myös hoitoon pyrkivien koronarokotustilanne ottaa arvioitavaksi.
Lue lisää: Viron koronatilanne on nyt maailman huonoin
– Rokotettujen koronapotilaiden toipumisennuste on parempi ja hoitoaika lyhyempi. Tämä ei tarkoita sitä, että ainoastaan rokotetuilla olisi pääsy sairaalahoitoon, mutta jos joudumme vaikeiden valintojen eteen suuronnettomuuden vuoksi, niin kaikki olosuhteet pitäisi ottaa huomioon, sanoo lääkäriliiton pääsihteeri Jaan Sutt.
Kysymys:
Mihin nämä rokotetut jotka täyttävät nyt sairaalat oikein tarvitsevat ensikädessä sitä hoitoa. Eikö heidän pitäisi olla turvassa taudin vakavalta muodolta ja ainoastaan rokottamattomien tulisi olla sitä riskiryhmää. Näin olen ymmärtänyt median kertomasta
Jepjep, jos nyt sattuisi vaikka suuronnettomuus
Viimeksi muokannut sikakoira, To Marras 04, 2021 9:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Sahkotuoli
- Jack Bauer
No nyt lähtee heppa niin laukalle ja viereiselle radalle että ei enää pysy perässä eikä jaksa oikoa.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:30 pm ^Todella toivon uusia mutaatioita, mutta valitettavasti rokottamattomuus ei siihen johda. kyllä tässä ainoat itseään ajattelevat ovat ne jotka ottavat rokotteen. Kaikki rationaaliseen ajatteluun kykenevät, ymmärtävät, ettei tässä ole mitään järkeä.
Pelko on saanut teistä vallanKun 80% kansasta saadaan pelkäämään, on käytännössä koko yhteiskunta ohjailtavissa. u
Olet siis sitä mieltä, että tämänhetkinen virus on isompi uhka ihmiskunnalle, kuin esim. 10miljardin ihmisen maapallo. Hienosti ajateltu. Tässä näkee hyvin sitä kapeanäköisyyttä mitä teiltä löytyy kun ei osata ollenkaan ajatella out of the box vaan mennän täysin siihen median kertoman mukaan. Omia aivoja kun ei vain ole ja on helpompaa kun joku muu ajattelee puolestasi! Eikö? Sen takia haluat täysin valvotun maailman jossa yksilönvapautta ei ole. Eikö?
Uskomatonta, että rokotettu saa nautintoa siitä, että hän kirjoittaa foorumeille toivovansa, että kaikki rokottamattomat kuolee. SAIRASTA!
Lähes yhtä uskomatonta on se, että tämä on sallittua.
Laittanut kyllä saman merkille. Olisi tosiaankin ihan aiheellista koittaa pysyä itse aiheessa .Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:21 pmSinulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut. Populaation kasvu on HIEMAN isompi uhka yhteiskunnalle, kuin Covid-19 0.001% tappavuudellaan. Viidennessä viestissä putkeen puhut p*skaa. Koitappa pysyä aiheessa ja vastata kysymyksiin. On kyllä mielenkiintoista, että tietyt nimimerkit saavat jatkaa tätä ohi aiheen spammaamista aina vain... Modet ei tee mitään, paitsi jos olet rokotevastainen.hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:20 pmNettikirjoituksissa.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:17 pm Tuon verorahoja vuodessa enemmän Suomeen kun sinä elämäsi aikana.
Rokottamattomat ovat ali-ihmisiä, jotka ovat vaaraksi yhteiskunnalle, eli omalle laumalleen. Siksi heidät pitää eliminoida pois. Normaalisti luonnonvalinta hoitelisi sen.
-
Sahkotuoli
- Jack Bauer
Nyt menee kyllä komiikan puolelle vahvasti kun kaveri ITSE näkee harha painajaisia jostain yhteiskunnan ohjailusta ja samassa lauseessa selittää että ROKOTETUT pelkää jotakin.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:30 pm ^Todella toivon uusia mutaatioita, mutta valitettavasti rokottamattomuus ei siihen johda. kyllä tässä ainoat itseään ajattelevat ovat ne jotka ottavat rokotteen. Kaikki rationaaliseen ajatteluun kykenevät, ymmärtävät, ettei tässä ole mitään järkeä.
Pelko on saanut teistä vallanKun 80% kansasta saadaan pelkäämään, on käytännössä koko yhteiskunta ohjailtavissa.
Ei tässä kykllä tarvitse pelätä muuta kuin että rokotepelkurit alkaa hyökkäillä seuraavaksi ihmisten työpaikoille. Lasten koulut on jo seonneiden uhreiksi joutuneetkin.
-
Kelaamaton
- Frank Drebin
Ehei, minä vain tiedän miten systeemi toimii, ei se mitään pelkoa ole.Sahkotuoli kirjoitti: To Marras 04, 2021 9:59 pmNyt menee kyllä komiikan puolelle vahvasti kun kaveri ITSE näkee harha painajaisia jostain yhteiskunnan ohjailusta ja samassa lauseessa selittää että ROKOTETUT pelkää jotakin.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:30 pm ^Todella toivon uusia mutaatioita, mutta valitettavasti rokottamattomuus ei siihen johda. kyllä tässä ainoat itseään ajattelevat ovat ne jotka ottavat rokotteen. Kaikki rationaaliseen ajatteluun kykenevät, ymmärtävät, ettei tässä ole mitään järkeä.
Pelko on saanut teistä vallanKun 80% kansasta saadaan pelkäämään, on käytännössä koko yhteiskunta ohjailtavissa.
![]()
![]()
Pahinta tässä on yksilönvapauden menettäminen mitä tehdään askel askeleelta. Se tuntuu olevan teille ok.
Nyt kun rokotettujen tartunnat kasvaa, niin koronapassi on vieläkin epäoikeudenmukaisempi. "Olen nuollut isoveljen persettä"-passi, jolla saa tehdä mitä vain vaikka tartuttaa vähintään yhtä hyvin kuin rokottamattomat
Viimeksi muokannut Kelaamaton, To Marras 04, 2021 10:20 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kaksi koronarokoteannosta saaneiden sairaalahoidettavien määrä on kasvussa Husin alueella.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/ ... f18a00238f
-Kaikki on nykyään ok-
-
palokirves
- Axel Foley
Uskomatonta on mielestäni, että löytyy ryssätrolleja, jotka paahtavat niska limassa hommia, ettei joku suomalainen ottaisi rokotetta. Samalla tietäen, että tuo rokotteen ottamatta jättäjä voi sairastua sen vuoksi koronan vakavaan tautimuotoon. Tuollaisten ihmisten täytyy olla täysin tunnekylmiä psykopaatteja, ei tuollaista muuten ymmärrä ja vielä suomalaiset suomalaisille.Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:30 pm
Uskomatonta, että rokotettu saa nautintoa siitä, että hän kirjoittaa foorumeille toivovansa, että kaikki rokottamattomat kuolee. SAIRASTA!