Hessu, kuten sanoin olen katsonut kuvan jos toisenkin, arvelisin itsellänikin olevan melko tarkkaan kaikki tähän aiheeseen netissä pyörineet kuvat jotka talteen on saanut.
Lisäksi kaikista pidätyksenjälkeisistä iltapäivälehdistä ,kuin myös parista päivälehdestä niissä olleet kuvat olen scannannut, lisäksi lukuisista vanhemmista julkaisuista, lehdistä ja kirjoista.
Olen myös toimittanut tätä aineistoa eteenpäin halukkaille iloisesti mielelläni, sillä edellytyksellä ettei kyselijä ei ole ollut mulkku.
Ja on niitä pitkä liuta toimitettuna katseltavissa yleisessä kansiossakin, niihin pääsy taas on toisissa käsissä, jotka eivät ole minun.
Mutta: Niihin kuviin, uhrikuvaan, lavastuskuviin, niiden yhteensovituksiin ja paikalla asiaa tarkastellen, olen varma että siitä mahtuu tuon onnettomuusteorian mukaan prätkällä tulemaan, kaatumaan. Amen.
Nimittäin jos tulee etelästä, sitä pääpolkua. Seppo Vuolion mukaan polku teki -60 ympyrän niemessä, sitä en tiedä menikö se nykyisiä reittejä pitkin vai ei, mutta periaatteessa sitä pystyi kiertämään niinkin päin.
Silloin vain ei ole törmäysteoriassa mieltä, mäkinen maasto, pitempi lenkki, meteliä kauemmin, ei käy..
Mutta jos joku polun tunteva tulla pöräytti vauhdilla tuttua polkua esiintymään niemennokkaan ja takaisin, niin polulla ollut teltta saattoi yllättää, vaikka sen siellä olo samalla kylällä oli kaikkien tiedossa, kioskin tietotoimisto toimi.