Pituutesi
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Katsa
Totta, totta. Mun nettituttavuudet kuvittelevat poikkeuksetta mua 170+ pitkäksi, sen täytyy olla persoonan ansiota.Maybrick kirjoitti:Hei pienet siskot ja muut, niin nainen kuin mieskin saa senttitolkulla lisää mittaa voimakkaalla persoonalla ja itseluottamuksella!
Nimim. kokemusta on, 155 cm. (en haluais senttiäkään lisää, olisin jo liian pelottava yläasteen poikien mielestä)
Toimiessani portsarina (tästä olen puhunut muidenkin lyhyiden portsarien kanssa) minulla ei ollut mitään ongelmia, koska "jos noin pieni käyttäytyy noin, sen täytyy osata vähintäänkin tappavia ninjatemppuja, ei se muuten olisi tuollainen".
Ja ei, en tosiaan haluaisi yhtään lisää pituutta, mieluummin vähän vähemmän, että voisin sitten olla rehellisesti lyhyt, enkä tällainen hukkapätkä.
On pituudestakin omat ongelmansa, kuten täällä on jo mainittukin.
Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.Tämä pelleily alkaa yleensä aina samaa kaavaa käyttäen.Koskaan en ole joutunut puolustamaan itseäni väkivaltaisesti, mutta lähellä se on ollut...Sana on onneksi ollut aina hallussa...
Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.Tämä pelleily alkaa yleensä aina samaa kaavaa käyttäen.Koskaan en ole joutunut puolustamaan itseäni väkivaltaisesti, mutta lähellä se on ollut...Sana on onneksi ollut aina hallussa...
Tulevat muuten tietyt juntit aukomaan naamaansa myös, kun sattuu olemaan muita lyhyempi ja naispuolinen. "Mitäs jos tyttö kantaisin sut tonne nurkan taakse.. ?" "Sun ei varmaan tarvii polvistuukaan ku otat poskeen?" jne.wretch kirjoitti: Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.
Tästä on kokemuksia. Olo on välillä kuin Gulliverilla lilliputtien maassa.wretch kirjoitti:Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.
Pikkumiehet vihaavat minua.
Outoa, että se toimii virtuaalimaailmassakin.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
Olen muuten huomannut myös tuon, että miehet suhtautuvat yleensä itseään pidempiin, sekä erittäin pitkiin miehiin erittäin negatiivisesti. Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.Ed kirjoitti:Olo on välillä kuin Gulliverilla lilliputtien maassa.
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
Mistäköhän johtuisi...?joey kirjoitti:Olen muuten huomannut myös tuon, että miehet suhtautuvat yleensä itseään pidempiin, sekä erittäin pitkiin miehiin erittäin negatiivisesti. Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.Ed kirjoitti:Olo on välillä kuin Gulliverilla lilliputtien maassa.
Every ship must sail a world.
Maybrickille ja ABC:lle yhteisesti: en oikeasti yhtään tiedä syytäABC kirjoitti:Mistäköhän johtuisi...?joey kirjoitti:Olen muuten huomannut myös tuon, että miehet suhtautuvat yleensä itseään pidempiin, sekä erittäin pitkiin miehiin erittäin negatiivisesti. Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.Ed kirjoitti:Olo on välillä kuin Gulliverilla lilliputtien maassa.
Ja noista miehistä: ehkä kokevat isokokoisemmat miehet jotenkin uhkana? En tietenkään puhu kaikkien naisten puolesta, mutta tilastollisestihan pidemmät miehet ovat lyhyitä kovemmassa suosiossa. Olen itse lääpälläni jättiläiskokoisiin miehiin, ja usein heidän vähäisinkin kehaiseminen aiheuttaa muissa miehissä valtaisan vastareaktion. Ja HUOM! yleistän taas, ja puhun vain ja ainoastaan omien kokemusteni pohjalta
-
combat18
- Martin Beck
183cm
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Kohtalotoveri!Kylli kirjoitti:Mitäs siitä että olen vuosikymmeniä saanut kuulla milloin minkäkinlaista amatsoni-koripalloilija-iso-korsto-oletko nainen? -lausumaa, eihän ne pahalla!
Juurikin tuo " ooksää mies vai nainen? " tuntuu tulevan jotenkin automaattisesti ihmisten suista. Ihan kuin ne kaipaisivat jonkinlaista varmistusta siitä, että näkevät oikein.
Lämpimin terveisin,
nimim. 183cm tasan.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
Itse en näin pygminä ole huomannut, että pitkät naiset jotenkin nuivasti suhtautuisivat, ja miehiä saa hätistellä luudalla kauemmas
Ehkä se johtuu siitä, että olen sinut itseni ja pituuteni kanssa.
Se vain on ikävää, että jos menen jonkun normaalipituisen kanssa esim kauppaan, niin myyjä palvelee tätä pidempää ja pitää minua ilmeisesti lapsena, jolle ei alennuta puhumaan.
Se vain on ikävää, että jos menen jonkun normaalipituisen kanssa esim kauppaan, niin myyjä palvelee tätä pidempää ja pitää minua ilmeisesti lapsena, jolle ei alennuta puhumaan.