Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Niin, ja miehille on kehitetty joitakin pumppauslaitteitakin, että saa lisää senttejä. En tiedä tehoavatko.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Maybrick kirjoitti:Hei pienet siskot ja muut, niin nainen kuin mieskin saa senttitolkulla lisää mittaa voimakkaalla persoonalla ja itseluottamuksella!

Nimim. kokemusta on, 155 cm. (en haluais senttiäkään lisää, olisin jo liian pelottava yläasteen poikien mielestä)
Totta, totta. Mun nettituttavuudet kuvittelevat poikkeuksetta mua 170+ pitkäksi, sen täytyy olla persoonan ansiota.
Toimiessani portsarina (tästä olen puhunut muidenkin lyhyiden portsarien kanssa) minulla ei ollut mitään ongelmia, koska "jos noin pieni käyttäytyy noin, sen täytyy osata vähintäänkin tappavia ninjatemppuja, ei se muuten olisi tuollainen". :wink:
Ja ei, en tosiaan haluaisi yhtään lisää pituutta, mieluummin vähän vähemmän, että voisin sitten olla rehellisesti lyhyt, enkä tällainen hukkapätkä.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

On pituudestakin omat ongelmansa, kuten täällä on jo mainittukin.

Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.Tämä pelleily alkaa yleensä aina samaa kaavaa käyttäen.Koskaan en ole joutunut puolustamaan itseäni väkivaltaisesti, mutta lähellä se on ollut...Sana on onneksi ollut aina hallussa...
tinttti
Alokas

Viesti Kirjoittaja tinttti »

166cm, mutta ei se vielä tähän jää ;)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

wretch kirjoitti: Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.
Tulevat muuten tietyt juntit aukomaan naamaansa myös, kun sattuu olemaan muita lyhyempi ja naispuolinen. "Mitäs jos tyttö kantaisin sut tonne nurkan taakse.. ?" "Sun ei varmaan tarvii polvistuukaan ku otat poskeen?" jne.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

wretch kirjoitti:Kokemukseni mukaan tietyt juntit tulevat uhoamaan kännipäissään jos joku sattuu olemaan muita pidempi.
Tästä on kokemuksia. Olo on välillä kuin Gulliverilla lilliputtien maassa.
Pikkumiehet vihaavat minua.
Outoa, että se toimii virtuaalimaailmassakin.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
joey
Angus MacGyver

Ed kirjoitti:Olo on välillä kuin Gulliverilla lilliputtien maassa.
Olen muuten huomannut myös tuon, että miehet suhtautuvat yleensä itseään pidempiin, sekä erittäin pitkiin miehiin erittäin negatiivisesti. Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.
[/quote]

Kiinnostavaa, en ole huomannut itse tuota. Kerro esimerkkejä joita olet huomannut.
Nothing is quite what it seems
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

150cm hattu päässä ja kengät jalassa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

joey kirjoitti:
Olen muuten huomannut myös tuon, että miehet suhtautuvat yleensä itseään pidempiin, sekä erittäin pitkiin miehiin erittäin negatiivisesti. Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.
Mistäköhän johtuisi...? :lol:
Every ship must sail a world.
joey
Angus MacGyver

ABC kirjoitti:
joey kirjoitti:
Mistäköhän johtuisi...? :lol:
Maybrickille ja ABC:lle yhteisesti: en oikeasti yhtään tiedä syytä :D Olen vain itse huomannut alle 160-senttisenä naisena, että pidemmät naiset suhtautuvat todella nuivasti, miltei väheksyen. Tietysti aluksi ajattelin, että vainoharhaisuuksissani kuvittelin kaikkien vihaavan minua, mutta minulla on jonkun verran itseni mittaisia tyttökavereita, jotka ovat todenneet aivan saman. En pysty biologiaankaan tukeutuen millään keksimään, mitä haittaa pitkille naisille olisi pienistä.. :D Kertokaa ihmeessä, jos asiasta on heittää jotain teoriaa. :lol:

Ja noista miehistä: ehkä kokevat isokokoisemmat miehet jotenkin uhkana? En tietenkään puhu kaikkien naisten puolesta, mutta tilastollisestihan pidemmät miehet ovat lyhyitä kovemmassa suosiossa. Olen itse lääpälläni jättiläiskokoisiin miehiin, ja usein heidän vähäisinkin kehaiseminen aiheuttaa muissa miehissä valtaisan vastareaktion. Ja HUOM! yleistän taas, ja puhun vain ja ainoastaan omien kokemusteni pohjalta :)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Onneksi olen tasaisen keskimittainen (viimeisen mittauksen perusteella piirun verran alle 180cm) niin kukaan ei suhtaudu nuivasti :D
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

183cm
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Kylli kirjoitti:Mitäs siitä että olen vuosikymmeniä saanut kuulla milloin minkäkinlaista amatsoni-koripalloilija-iso-korsto-oletko nainen? -lausumaa, eihän ne pahalla!
Kohtalotoveri! :D
Juurikin tuo " ooksää mies vai nainen? " tuntuu tulevan jotenkin automaattisesti ihmisten suista. Ihan kuin ne kaipaisivat jonkinlaista varmistusta siitä, että näkevät oikein. :roll:

Lämpimin terveisin,
nimim. 183cm tasan.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Itse en näin pygminä ole huomannut, että pitkät naiset jotenkin nuivasti suhtautuisivat, ja miehiä saa hätistellä luudalla kauemmas :lol: Ehkä se johtuu siitä, että olen sinut itseni ja pituuteni kanssa.
Se vain on ikävää, että jos menen jonkun normaalipituisen kanssa esim kauppaan, niin myyjä palvelee tätä pidempää ja pitää minua ilmeisesti lapsena, jolle ei alennuta puhumaan.
Vastaa Viestiin