Ei vaitenkaan..taitaa mennä jäätelöön,lettuihin ja mansikoihin
Paras kesäherkkusi ?
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Kalessin
- Adrian Monk
täysin OT:na v*ttu että mä sitten vihaan lintuja!!!!!!sellaisia oksettavia kailottajia koko pöpelikkö täynnä ja huutavat kurkkutorvi suorana aina silloin, kun yritän nukkua...!!!!*patoutunutta ällötystä* toinen erittäin oksettava luontokappale on orava! niillä on häijyt pienet silmät, joilla ne tihrustaa mahdollisia purtavia ihmisiä ja varastaa kaikki kävyt ja huutelevat omituisella äänellä toisilleen...ja se häntä!!!!! *kaulimenheiluttelio*<------LOKA! nyt oli pakko lainata tätä, oli se sen verran hyvä! 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Onne jotkut linnut mukavia, Norjassa olin isän kanssa kun olin 7-vuotias. Siellä oli lintuja jotka tuli ilmasta kädelle "istumaan" ja noukkimaan kädessä olevat leivänpalat. Pelotti aluksi, mut sit jatkoin sitä niinkauan et leipä loppu.Kalessin kirjoitti:täysin OT:na v*ttu että mä sitten vihaan lintuja!!!!!!sellaisia oksettavia kailottajia koko pöpelikkö täynnä ja huutavat kurkkutorvi suorana aina silloin, kun yritän nukkua...!!!!*patoutunutta ällötystä* toinen erittäin oksettava luontokappale on orava! niillä on häijyt pienet silmät, joilla ne tihrustaa mahdollisia purtavia ihmisiä ja varastaa kaikki kävyt ja huutelevat omituisella äänellä toisilleen...ja se häntä!!!!! *kaulimenheiluttelio*<------LOKA! nyt oli pakko lainata tätä, oli se sen verran hyvä!
What you do... Makes you who you are.
-
combat18
- Martin Beck
Red bull ja L&M
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Toi on kyllä aika hyvä!combat18 kirjoitti:Red bull ja L&M
Grillatut omenat, makkarat ja maissit on ihan ykkösiä kesällä. Herneitäkin pitää vetää monta litraa. Yksi mun suosikkiruuista ikinä on silakkaperunat. Niihin tarvitaan kuorineen keitettyjä perunoita, halstrattuja silakoita ja lämmintä maitoa. Kuulostaa pahalta, mut on ihan saakelin hyvää.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Camping-grillimakkara (ketsupilla kiitos, mielellään vielä chiliketsupilla), muurinpohjaletut ja siihen vadelmahilloa päälle. Oi, kuola valuu jo. Ja kummatkin tietenkin valmistettuna ulkona eräissä tietyissä paikoissa niin avot <3
Ja nyt rupesi tekemään noita mieli, prkl. Nooh, jos jaksaisin heinäkuun alkuun odottaa!
Ja nyt rupesi tekemään noita mieli, prkl. Nooh, jos jaksaisin heinäkuun alkuun odottaa!
Pekoni-herkkusienet! Kuulostavat olevan suosikkina usealla kaveripiirissäkin.
Rasia jumboherkkusieniä, poista kannat ja pese/harjaa sienet. Oman maun mukaan voi laittaa kannan jättämään reikään tuorejuustoa, aurajuustoa, tms. Kääräise pekoninsiivu sienen ympärille ja grillaile kunnes kypsää.
Ihana herkku, suosittelen.
Rasia jumboherkkusieniä, poista kannat ja pese/harjaa sienet. Oman maun mukaan voi laittaa kannan jättämään reikään tuorejuustoa, aurajuustoa, tms. Kääräise pekoninsiivu sienen ympärille ja grillaile kunnes kypsää.
Ihana herkku, suosittelen.