Paras kesäherkkusi ?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
villivadelma
Jane Marple

Paras kesäherkkusi ?

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Paras kesäherkku ?]

Itsellä muurinpohjaletut savukalatäytteellä, nam !
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Varmaankin letut/pannukakku vaniljajäätelön ja mansikoiden kera.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kyllä se on jotain ulkona tehtyä. Varmaan jotain helv.. hyvää piffiä ja salaattia. Paellakin on todella hyvää muurikalla tehtynä. *kuolaa* :kuolio:
villivadelma
Jane Marple

Juu, paella on tosi herkkua :!: 8)
villivadelma
Jane Marple

Savulohitäyte:

400 g savulohta
(kapriksia)
tilliä
1 pieni sipuli
2 prk ranskankermaa
suolaa
mustapippuria

Tuota kun sujautat lettujen väliin, niin kylläpä on herkkuva !
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Paras kesäherkku on mansikka ja ihan sellasenaan ilman mitään kermahässäköitä...
Tänäkin vuonna mennyt jo monen monituista litraa.
Näillä mansikan hinnoilla alkaa kyllä käydä jo pahasti pussin päälle :?
Toinen on grillattu maissi..yamiyami (kuolaushymiö) :)
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mää juon kesällä Chocko-Lattea jääkylmänä. ei voi olla noin hyvää juomaa. Myydään viereisessä Open-Corissa. En tiedä saako Suomessa?
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Kyllä se on tuo perinteinen grillimakkara! Mutta ketshupin kanssa, eikä mitään sinappeja :!: Niin ja nuo mansikat pelkälleen ovat myöskin suurinta herkkuani.
Ja herneitäkään ei saa unohtaa :wink:
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Uudet perunat, suoraan maasta nostetut, joissa ei ole kuorta. Voita. Salaattia. Jotakin lihaa tai kalaa grillattuna. Makkarakin käy.

Ja niinkuin Loka sanoi, "jotain ulkona tehtyä" -mulle sellaista jälkiruuaksi, kiitos...! :P

Eiks muut halua sitä samaa kans... 8)
Viimeksi muokannut Tampereen Tyttö, Pe Heinä 13, 2007 11:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

pestosalaatti: kanaa, pestoa, fetaa, gnocchi-pastaa, sipulia ja kirsikkatomaattia. sipulia vähän kuullottaa ja kaiken sitten laittaa kippoon sikinsokin ja syödään kylmänä. kylkeen hitunen vaaleaa sangriaa: valkoviini, sour apple-likööri, sprite. ihanaa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Samanlaiset uudet perunat kuin tampereenlikalla, sitten kalapuikot + sitruunaa + pihalta ruohosipuli.
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk

ei pahalla hessu, mut kalapuikot....hyi...ne jos mitkä on kyllä kamalia....*vilunväristeliö* mutta mulla on niistä lapsuudentraumoja, joten inhokkius johtuu ihan siitä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Kalessin kirjoitti:ei pahalla hessu, mut kalapuikot....hyi...ne jos mitkä on kyllä kamalia....*vilunväristeliö* mutta mulla on niistä lapsuudentraumoja, joten inhokkius johtuu ihan siitä.
Ymmärrän hyvin, itse vihaan kalaa, mutta kalapuikosta tykkään :) Grilliliharuat on kans mahtavia. Kalapuikot on ainoita kalaruokia mitä kestän.
Kalessin
Adrian Monk

toisaalta mä varmaan saisin syötyä kalapuikkoja, jos en tietäisi mitä ne on. sillai silmät ja nenä kiinni ja kauhealla nielaisulla:) ei mullekaan kala kauheasti maistu, sushia en ole koskaan maistanut ja kirjolohi on ainoa kala jota syön ja sitäkin yleensä vaan jouluna....ja pakko lisätä siis tietty tonnikalaa kyllä syön, mut sehän ei oo kalaa, sillai niin kuin jauhelihakaan ei ole lihaa :wink:
Viimeksi muokannut Kalessin, La Heinä 14, 2007 6:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DonHessu
Rico Tubbs

Kalessin kirjoitti:toisaalta mä varmaan saisin syötyä kalapuikkoja, jos en tietäisi mitä ne on. sillai silmät ja nenä kiinni ja kauhealla nielaisulla:) ei mullekaan kala kauheasti maistu, shushia en ole koskaan maistanut ja kirjolohi on ainoa kala jota syön ja sitäkin yleensä vaan jouluna....ja pakko lisätä siis tietty tonnikalaa kyllä syön, mut sehän ei oo kalaa, sillai niin kuin jauhelihakaan ei ole lihaa :wink:
Hoo joo, ite kanssa kirjolohi maistuu, meinasin unohtaa :) Olihan se sentää ensimmäinen virvelikalani, 7 vuotias ku olin, olin aivan innoissani :)
Vastaa Viestiin