Ilmestyskirja

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^
Islam.
Koraanissa käsketään taistelemaan vääräuskoisia vastaan, kunnes nämä kääntyvät islamiin. Kirjan kansoilla (juutalaiset ja kristityt) on myös toinen vaihtoehto: he tunnustavat islamin vallan ja alistuvat maksamaan veroa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mike Manner kirjoitti:^
Islam.
Koraanissa käsketään taistelemaan vääräuskoisia vastaan, kunnes nämä kääntyvät islamiin. Kirjan kansoilla (juutalaiset ja kristityt) on myös toinen vaihtoehto: he tunnustavat islamin vallan ja alistuvat maksamaan veroa.
Joo, tiestin ton ja tarkoitinkin että muissa kuin Abrahamin uskonnoissa, Islam kuuluu niihin myöskin.
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

Raamattu on kokonansa totuus. :P
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 9:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:, huomaa kuinka Raamatun ennustukset pitää paikkansa ja miten ne on toteutuneet kirjaimellisesti, niinkuin Ilmestyskirjakin.
Esimerkkejä? Oon tainnu missata Neljä Ratsastajaa..
bluerein

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 8:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:Jos minä kertoisin esimerkkejä, ette te uskoisi kuitenkaan, mutta te voitte itse kokeilla pitääkö Raamattu paikkansa ja tutkia onko sen ennustukset ja profetiat toteutuneet"
Kerro silti? Olen lukenut raamatun ja tutkinut ja silti mielestäni sen ennustukset ja profetiat on puutaheinää.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay kirjoitti:Onko muuten muissa uskonnoissa tuota kuin ns. Abrahamin uskonnoissa? Hindut? Luonnonuskonnot? Budhalaisuus? jne.
Aasian uskontoihin olen perehtynyt ja heillä ei moista saatanallista käännytysmääräystä ole, Kiinan pienemmistä uskonnoista (taolaisuus, kungfutselaisuus) en ole varma, mutta epäilen suuresti. Olen huomannut lähetyskäskyn liittyvän olennaisesti lähinnä niihin uskontoihin, joihin samalla liittyy myös vahva idiotismi. Ja tämähän onkin itseasiassa aivan loogista; tarpeeksi suureen viisauteen pohjautuva elämänkatsomustapa ymmärtää, että on mahdollista, ettei se itse olekaan oikeassa.

Buddhalaisuutta ei itseasiassa pitäisi edes laskea uskonnoksi. Siinä ei ole oikeastaan mitään mystistä, johonka uskottaisiin.

Mites muuten, olisiko perusteltua pitää Peppi Pitkätossua totena, mikäli kokee vahvaa veljeyttä Peppiin, tuntuu että Pepiltä saa kaikki tärkeimmät ohjeet elämään, ja että itseasiassa elämän tapahtumatkin tuntuvat noudattelevan Pepin juonta?
bluerein

:P " Sillä niin on Jumala maailmaa Rakastanut, että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen."Joh,3:16
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 8:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Tää vaan paranee :D Nyt ei enää käytetä edes raamattua lähteenä, vaan vedotaan lauseisiin, kuten esim. "-... ei uskova ihminen on hengellisestin kuollut eikä hän sen takia voi ymmärtää..." ja kieltäydytään perustelemasta lainkaan... :lol:
Tsemppiä! :D

Ps. Ootko sä blurein jehovantodistaja, vai jonkun muun bändin jäsen (jos saa kysyä)?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Bombay
Adrian Monk

Bluerein, vastaa kysymyksiin äläkä sönkkää. Voit myöskin määritellä mitä toi "hengellisesti kuollut" tarkoittaa. No ok, ei se Jumalan sana ole täysin puutaheinää, onhan siinä muutama itsestään selvä moraalinen koodi mukana :D
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 8:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

bluerein kirjoitti:No olenhan minä jo vastannut, enkä mä mistään Peppi Pitkätossusta aio kirjoittaa, Rukousvastaukset on minulla henk.kohtaisia, joita en julkisesti halua nyt kertoilla, selkeisiin kysymyksiin yritän vastata, ja Ilmestyskirjastahan minä olen kirjoitellut, niinkuin minä olen sieltä lukenut ja ymmärtänyt....
Et ole kertonut niistä "kirjaimellisesti toteutuneista ennustuksista".
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 8:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

Anteeksi kirj.virhe .."kuolleessa tilassa" tarkoitan
Bombay
Adrian Monk

En luota raamattuun lähteenä sen enempää kuin Mein Kampfiin, puhut kirjaimellisesti toteutuneista ennustuksista, kerro lähde tarkalleen ja lähde sille mikä varmistaa että raamatun teksti on totta ja kirjoitettu ennen ennustuksen toteutamista. Kun varmaan itsekkin ymmärrät, että kirja jossa väitetään että ihmisiä on herätetty kuolleista ja paljon muutakin puhdasta huijausta ei ole sen pätevämpi lähde kuin, jos väittäisin että örkkejä on olemassa koska J.R.R Tolkienin kirjassa niistä kerrottiin.
Vastaa Viestiin