Jaa sieltä esityksestäkö nuo vastaukset muka löytyvätNäistä ja seuraavista kysymyksistäsi päätellen et ole vielä aloittanut esityksen luonnoksen lukemista. Kannattaisiko?
Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Sinulla lienee linkki? Olen omien tietojeni kanssa ainoastaan Krista Kiurun sanomisien varassa, eikä se kuulosta lainkaan hyvälle. Mutta ilmiesesti Krista Kiuru osaa muuttaa hyvät uutiset huonoiksi?teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:37 pmNäistä ja seuraavista kysymyksistäsi päätellen et ole vielä aloittanut esityksen luonnoksen lukemista. Kannattaisiko?Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:31 pmElämä kultaisessa häkissä ei ole vapaata elämää. Ihmettelen kuinka pelokas pitää ihmisen olla, että hän kuvittelee elävänsä turvassa vain rakentamalla itselleen vankilan.Jori Puska kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 4:53 pm
Mitä ihmeen valitusta? Minulla on perustuslaillinen oikeus elämään. Koronapassi auttaa minua tässä. Mitä pysyvämpi se on sen parempi.
Kyllä. Minua kiinnostaa suuresti, miksi hallitus haluaa passin rajoitustoimeksi ilman minkäänlaista kulkutautia. Kiinnostaa myös se, miksi lehdet eivät keskustelee asiasta, missä ovat oikeusoppineet, perustuslakiasiantuntijat jne?teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 5:30 pm
Hallituksen esityksen luonnoksessa on 28 sivua tekstiä. En usko, että Kiuru luki sitä kokonaan ääneen. Tuli mieleen, että johtuisiko se, että et ole nähnyt laillisuuskeskustelua, siitä että et ole lukenut luonnosta, jossa sitä keskustelua käydään. Ajattelitko lukea ennen kuin annat lausuntosi luonnoksesta?
https://youtu.be/Ey4QKU7IfYI
Siihen pääsee esimerkiksi valtioneuvoston etusivun kautta tai suoraan sosiaali- ja terveysministeriön etusivun kautta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä yritit etsiä ja mistä tavanomaisesti haet "tietosi"?Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:47 pmSinulla lienee linkki?teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:37 pmNäistä ja seuraavista kysymyksistäsi päätellen et ole vielä aloittanut esityksen luonnoksen lukemista. Kannattaisiko?Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:31 pm
Elämä kultaisessa häkissä ei ole vapaata elämää. Ihmettelen kuinka pelokas pitää ihmisen olla, että hän kuvittelee elävänsä turvassa vain rakentamalla itselleen vankilan.
Kyllä. Minua kiinnostaa suuresti, miksi hallitus haluaa passin rajoitustoimeksi ilman minkäänlaista kulkutautia. Kiinnostaa myös se, miksi lehdet eivät keskustelee asiasta, missä ovat oikeusoppineet, perustuslakiasiantuntijat jne?
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Tiedän mistä esitystä pitää hakea, ja tiedän myös sen, että minulla ei ole siihen juuri nyt aikaa. Onko näillä sun viesteillä oikeasti jokin pointti? Laita linkki jos haluat sanoa, että tietoni ovat vääriä ja Krista Kiuru puhui jälleen omiaan tiedotustilaisuudessa.teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:04 pmSiihen pääsee esimerkiksi valtioneuvoston etusivun kautta tai suoraan sosiaali- ja terveysministeriön etusivun kautta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä yritit etsiä ja mistä tavanomaisesti haet "tietosi"?Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:47 pmSinulla lienee linkki?teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:37 pm
Näistä ja seuraavista kysymyksistäsi päätellen et ole vielä aloittanut esityksen luonnoksen lukemista. Kannattaisiko?
On. Käytät huomattavasti aikaa sen selittämiseen, että et ole nähnyt sitä tai tätä keskustelua. Et kuitenkaan halua perehtyä itse aiheeseen lukemalla kyseistä esitystä, josta pääsisit keskusteluun kiinni. Siitä syntyy käsitys, että haluat ensisijaisesti möykätä etkä ymmärtää, mistä on kysymys.Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:08 pmTiedän mistä esitystä pitää hakea, ja tiedän myös sen, että minulla ei ole siihen juuri nyt aikaa. Onko näillä sun viesteillä oikeasti jokin pointti? Laita linkki jos haluat sanoa, että tietoni ovat vääriä ja Krista Kiuru puhui jälleen omiaan tiedotustilaisuudessa.teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:04 pmSiihen pääsee esimerkiksi valtioneuvoston etusivun kautta tai suoraan sosiaali- ja terveysministeriön etusivun kautta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä yritit etsiä ja mistä tavanomaisesti haet "tietosi"?
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Jaahas, väärinymmärtäjä jälleen. Mistä annan vaikutelman etten halua tutustua aiheeseen? Erikoinen väite. Uskon kuitenkin, että tiedotustilaisuudessa käytiin asiat pääpiirteittäin aika tarkastikin läpi, joten itse esitys sisältää lähinnä virkamiesjargonia. Jos esityksen lukeneena olet sitä mieltä, että tiedotustilaisuus vääristeli kokonaisuutta, laita ihmeessä linkki tai kerro mitä eriävää näissä kahdessa on.teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:21 pmOn. Käytät huomattavasti aikaa sen selittämiseen, että et ole nähnyt sitä tai tätä keskustelua. Et kuitenkaan halua perehtyä itse aiheeseen lukemalla kyseistä esitystä, josta pääsisit keskusteluun kiinni. Siitä syntyy käsitys, että haluat ensisijaisesti möykätä etkä ymmärtää, mistä on kysymys.Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:08 pmTiedän mistä esitystä pitää hakea, ja tiedän myös sen, että minulla ei ole siihen juuri nyt aikaa. Onko näillä sun viesteillä oikeasti jokin pointti? Laita linkki jos haluat sanoa, että tietoni ovat vääriä ja Krista Kiuru puhui jälleen omiaan tiedotustilaisuudessa.teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:04 pm
Siihen pääsee esimerkiksi valtioneuvoston etusivun kautta tai suoraan sosiaali- ja terveysministeriön etusivun kautta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä yritit etsiä ja mistä tavanomaisesti haet "tietosi"?
Kerron vielä kerran, että haluan tutustua asiaan, olen koko ajan halunnut tutustua. Laitatko linkin?
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Kun ottaa huomioon koronan aiheuttamat ruumiskasat, saat olla huoletta- Et tule kuolemaan ja oikeutesi elää toteutuu.Jori Puska kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 4:53 pmMitä ihmeen valitusta? Minulla on perustuslaillinen oikeus elämään. Koronapassi auttaa minua tässä. Mitä pysyvämpi se on sen parempi.Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 1:43 pm Näin äkkiseltään voisin ajatella, että tällainen uutinen tulee Kiinasta tai banaanivaltiosta, mutta kyseessä on kuitenkin maa, jota pidetään vapaana ja tasa-arvoisena. Mitään laillisuuskeskustelua tms. en ole koko asiasta nähnyt missään. Missä v*tussa ne hipit ja Amnestyt nyt ovat?
Jos asia aidosti kiinnostaa, niin klikkaa tuo linkki auki. Scrollaa kohtaan, jossa lukee he-luonnos ja klikkaa se auki. Kyseessä on pdf-tiedosto. Kysymäsi oikeudellinen keskustelu löytyy siitä ja edelleen siinä viitatut asiakirjat löydät niiden tunnuksella hakemalla tavanomaisilla hakukoneilla.Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:39 pmJaahas, väärinymmärtäjä jälleen. Mistä annan vaikutelman etten halua tutustua aiheeseen? Erikoinen väite. Uskon kuitenkin, että tiedotustilaisuudessa käytiin asiat pääpiirteittäin aika tarkastikin läpi, joten itse esitys sisältää lähinnä virkamiesjargonia. Jos esityksen lukeneena olet sitä mieltä, että tiedotustilaisuus vääristeli kokonaisuutta, laita ihmeessä linkki tai kerro mitä eriävää näissä kahdessa on.teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:21 pmOn. Käytät huomattavasti aikaa sen selittämiseen, että et ole nähnyt sitä tai tätä keskustelua. Et kuitenkaan halua perehtyä itse aiheeseen lukemalla kyseistä esitystä, josta pääsisit keskusteluun kiinni. Siitä syntyy käsitys, että haluat ensisijaisesti möykätä etkä ymmärtää, mistä on kysymys.Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:08 pm
Tiedän mistä esitystä pitää hakea, ja tiedän myös sen, että minulla ei ole siihen juuri nyt aikaa. Onko näillä sun viesteillä oikeasti jokin pointti? Laita linkki jos haluat sanoa, että tietoni ovat vääriä ja Krista Kiuru puhui jälleen omiaan tiedotustilaisuudessa.
Kerron vielä kerran, että haluan tutustua asiaan, olen koko ajan halunnut tutustua. Laitatko linkin?
https://www.lausuntopalvelu.fi/FI/Propo ... 481bafc744
^
Vastauksia kysymyksiin sieltä tosin et tule löytämään.
Vastauksia kysymyksiin sieltä tosin et tule löytämään.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Victoria's Secret
- Sabrina Duncan
Kiitos.teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:49 pm Jos asia aidosti kiinnostaa, niin klikkaa tuo linkki auki. Scrollaa kohtaan, jossa lukee he-luonnos ja klikkaa se auki. Kyseessä on pdf-tiedosto. Kysymäsi oikeudellinen keskustelu löytyy siitä ja edelleen siinä viitatut asiakirjat löydät niiden tunnuksella hakemalla tavanomaisilla hakukoneilla.
https://www.lausuntopalvelu.fi/FI/Propo ... 481bafc744
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Mihin kategoriaan noista Carlos Marin menee?ScamJaffa kirjoitti: La Joulu 18, 2021 11:36 pm Oikeasti kenellekkään ei ole pienintäkään vaaraa tästä poliittisesta räkätaudista, paitsi tietenkin rokotetuilla, läskeillä ja mutapäillä
Varmaan kuoli rokotteeseen ja kuolema naamioitiin koronakuolemaksi, eikö niin? Koska pienintäkään vaaraa ei tästä poliittisesta räkätaudista ole.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/6d1 ... e944018b57
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Su Joulu 19, 2021 10:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^
Eikös tuo mutapää ole
Eikös tuo mutapää ole
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
No riippuu kuka määrittelee. Espanjalainen kaveri oli.
Ei näytä ainakaan 90-vuotiaalta saattohoitopotilaalta. Joku erehdys täytyy olla kyseessä.OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:34 pm Mihin kategoriaan noista Carlos Marin menee?
Varmaan kuoli rokotteeseen ja kuolema naamioitiin koronakuolemaksi, eikö niin? Koska pienintäkään vaaraa ei tästä poliittisesta räkätaudista ole.
Carlos Marin.JPG
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Erehdys, tai sitten Klaus Schwab ja Bill Gates ovat syöttäneet valheellista informaatiota valtamediaan.Samira kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:40 pmEi näytä ainakaan 90-vuotiaalta saattohoitopotilaalta. Joku erehdys täytyy olla kyseessä.OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:34 pm Mihin kategoriaan noista Carlos Marin menee?
Carlos Marin.JPG