Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Näistä ja seuraavista kysymyksistäsi päätellen et ole vielä aloittanut esityksen luonnoksen lukemista. Kannattaisiko?
Jaa sieltä esityksestäkö nuo vastaukset muka löytyvät :lol: Itse et ainakaan ole aineistoon tutustunut mikäli näin väität olevan :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:37 pm
Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:31 pm
Jori Puska kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 4:53 pm
Mitä ihmeen valitusta? Minulla on perustuslaillinen oikeus elämään. Koronapassi auttaa minua tässä. Mitä pysyvämpi se on sen parempi.
Elämä kultaisessa häkissä ei ole vapaata elämää. Ihmettelen kuinka pelokas pitää ihmisen olla, että hän kuvittelee elävänsä turvassa vain rakentamalla itselleen vankilan.
teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 5:30 pm
Hallituksen esityksen luonnoksessa on 28 sivua tekstiä. En usko, että Kiuru luki sitä kokonaan ääneen. Tuli mieleen, että johtuisiko se, että et ole nähnyt laillisuuskeskustelua, siitä että et ole lukenut luonnosta, jossa sitä keskustelua käydään. Ajattelitko lukea ennen kuin annat lausuntosi luonnoksesta?
Kyllä. Minua kiinnostaa suuresti, miksi hallitus haluaa passin rajoitustoimeksi ilman minkäänlaista kulkutautia. Kiinnostaa myös se, miksi lehdet eivät keskustelee asiasta, missä ovat oikeusoppineet, perustuslakiasiantuntijat jne?
Näistä ja seuraavista kysymyksistäsi päätellen et ole vielä aloittanut esityksen luonnoksen lukemista. Kannattaisiko?
Sinulla lienee linkki? Olen omien tietojeni kanssa ainoastaan Krista Kiurun sanomisien varassa, eikä se kuulosta lainkaan hyvälle. Mutta ilmiesesti Krista Kiuru osaa muuttaa hyvät uutiset huonoiksi?

https://youtu.be/Ey4QKU7IfYI
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:47 pm
Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 8:31 pm

Elämä kultaisessa häkissä ei ole vapaata elämää. Ihmettelen kuinka pelokas pitää ihmisen olla, että hän kuvittelee elävänsä turvassa vain rakentamalla itselleen vankilan.

Kyllä. Minua kiinnostaa suuresti, miksi hallitus haluaa passin rajoitustoimeksi ilman minkäänlaista kulkutautia. Kiinnostaa myös se, miksi lehdet eivät keskustelee asiasta, missä ovat oikeusoppineet, perustuslakiasiantuntijat jne?
Sinulla lienee linkki?
Siihen pääsee esimerkiksi valtioneuvoston etusivun kautta tai suoraan sosiaali- ja terveysministeriön etusivun kautta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä yritit etsiä ja mistä tavanomaisesti haet "tietosi"?
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:04 pm
Sinulla lienee linkki?
Siihen pääsee esimerkiksi valtioneuvoston etusivun kautta tai suoraan sosiaali- ja terveysministeriön etusivun kautta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä yritit etsiä ja mistä tavanomaisesti haet "tietosi"?
Tiedän mistä esitystä pitää hakea, ja tiedän myös sen, että minulla ei ole siihen juuri nyt aikaa. Onko näillä sun viesteillä oikeasti jokin pointti? Laita linkki jos haluat sanoa, että tietoni ovat vääriä ja Krista Kiuru puhui jälleen omiaan tiedotustilaisuudessa.
teppo
Perry Mason

Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:08 pm

Sinulla lienee linkki?
Tiedän mistä esitystä pitää hakea, ja tiedän myös sen, että minulla ei ole siihen juuri nyt aikaa. Onko näillä sun viesteillä oikeasti jokin pointti? Laita linkki jos haluat sanoa, että tietoni ovat vääriä ja Krista Kiuru puhui jälleen omiaan tiedotustilaisuudessa.
On. Käytät huomattavasti aikaa sen selittämiseen, että et ole nähnyt sitä tai tätä keskustelua. Et kuitenkaan halua perehtyä itse aiheeseen lukemalla kyseistä esitystä, josta pääsisit keskusteluun kiinni. Siitä syntyy käsitys, että haluat ensisijaisesti möykätä etkä ymmärtää, mistä on kysymys.
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:21 pm
On. Käytät huomattavasti aikaa sen selittämiseen, että et ole nähnyt sitä tai tätä keskustelua. Et kuitenkaan halua perehtyä itse aiheeseen lukemalla kyseistä esitystä, josta pääsisit keskusteluun kiinni. Siitä syntyy käsitys, että haluat ensisijaisesti möykätä etkä ymmärtää, mistä on kysymys.
Jaahas, väärinymmärtäjä jälleen. Mistä annan vaikutelman etten halua tutustua aiheeseen? Erikoinen väite. Uskon kuitenkin, että tiedotustilaisuudessa käytiin asiat pääpiirteittäin aika tarkastikin läpi, joten itse esitys sisältää lähinnä virkamiesjargonia. Jos esityksen lukeneena olet sitä mieltä, että tiedotustilaisuus vääristeli kokonaisuutta, laita ihmeessä linkki tai kerro mitä eriävää näissä kahdessa on.

Kerron vielä kerran, että haluan tutustua asiaan, olen koko ajan halunnut tutustua. Laitatko linkin?
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

Jori Puska kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 4:53 pm
Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 1:43 pm Näin äkkiseltään voisin ajatella, että tällainen uutinen tulee Kiinasta tai banaanivaltiosta, mutta kyseessä on kuitenkin maa, jota pidetään vapaana ja tasa-arvoisena. Mitään laillisuuskeskustelua tms. en ole koko asiasta nähnyt missään. Missä v*tussa ne hipit ja Amnestyt nyt ovat?
Mitä ihmeen valitusta? Minulla on perustuslaillinen oikeus elämään. Koronapassi auttaa minua tässä. Mitä pysyvämpi se on sen parempi.
Kun ottaa huomioon koronan aiheuttamat ruumiskasat, saat olla huoletta- Et tule kuolemaan ja oikeutesi elää toteutuu.
teppo
Perry Mason

Victoria's Secret kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:39 pm
teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:21 pm

Jaahas, väärinymmärtäjä jälleen. Mistä annan vaikutelman etten halua tutustua aiheeseen? Erikoinen väite. Uskon kuitenkin, että tiedotustilaisuudessa käytiin asiat pääpiirteittäin aika tarkastikin läpi, joten itse esitys sisältää lähinnä virkamiesjargonia. Jos esityksen lukeneena olet sitä mieltä, että tiedotustilaisuus vääristeli kokonaisuutta, laita ihmeessä linkki tai kerro mitä eriävää näissä kahdessa on.

Kerron vielä kerran, että haluan tutustua asiaan, olen koko ajan halunnut tutustua. Laitatko linkin?
Jos asia aidosti kiinnostaa, niin klikkaa tuo linkki auki. Scrollaa kohtaan, jossa lukee he-luonnos ja klikkaa se auki. Kyseessä on pdf-tiedosto. Kysymäsi oikeudellinen keskustelu löytyy siitä ja edelleen siinä viitatut asiakirjat löydät niiden tunnuksella hakemalla tavanomaisilla hakukoneilla.

https://www.lausuntopalvelu.fi/FI/Propo ... 481bafc744
sikakoira

^
Vastauksia kysymyksiin sieltä tosin et tule löytämään. :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

teppo kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:49 pm Jos asia aidosti kiinnostaa, niin klikkaa tuo linkki auki. Scrollaa kohtaan, jossa lukee he-luonnos ja klikkaa se auki. Kyseessä on pdf-tiedosto. Kysymäsi oikeudellinen keskustelu löytyy siitä ja edelleen siinä viitatut asiakirjat löydät niiden tunnuksella hakemalla tavanomaisilla hakukoneilla.

https://www.lausuntopalvelu.fi/FI/Propo ... 481bafc744
Kiitos.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

ScamJaffa kirjoitti: La Joulu 18, 2021 11:36 pm Oikeasti kenellekkään ei ole pienintäkään vaaraa tästä poliittisesta räkätaudista, paitsi tietenkin rokotetuilla, läskeillä ja mutapäillä
Mihin kategoriaan noista Carlos Marin menee?
Varmaan kuoli rokotteeseen ja kuolema naamioitiin koronakuolemaksi, eikö niin? Koska pienintäkään vaaraa ei tästä poliittisesta räkätaudista ole.
Carlos Marin.JPG
Carlos Marin.JPG (50.19 KiB) Katsottu 1123 kertaa
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/6d1 ... e944018b57
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Su Joulu 19, 2021 10:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sikakoira

^
Eikös tuo mutapää ole :wink:
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

sikakoira kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:37 pm ^
Eikös tuo mutapää ole :wink:
No riippuu kuka määrittelee. Espanjalainen kaveri oli.
Samira
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Samira »

OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:34 pm Mihin kategoriaan noista Carlos Marin menee?
Varmaan kuoli rokotteeseen ja kuolema naamioitiin koronakuolemaksi, eikö niin? Koska pienintäkään vaaraa ei tästä poliittisesta räkätaudista ole.

Carlos Marin.JPG
Ei näytä ainakaan 90-vuotiaalta saattohoitopotilaalta. Joku erehdys täytyy olla kyseessä.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Samira kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:40 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 10:34 pm Mihin kategoriaan noista Carlos Marin menee?

Carlos Marin.JPG
Ei näytä ainakaan 90-vuotiaalta saattohoitopotilaalta. Joku erehdys täytyy olla kyseessä.
Erehdys, tai sitten Klaus Schwab ja Bill Gates ovat syöttäneet valheellista informaatiota valtamediaan. 8)
Vastaa Viestiin