Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

astma ja armeijan papereis lukee agressiivinen/väkivaltainen, ei sovellu kuriin. tiiä sit onko tolla mitää nimitystä ku vittuuntuu ku huudetaan eikä jaksa pokkuroida.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

albaanisissi kirjoitti:vittuuntuu ku huudetaan eikä jaksa pokkuroida.
Oot ollut väärässä armeijassa... Ois varmasti löytynyt maita, joissa se huudon kuuntelu ja pokkurointi ois ollut juhlaa vielä siihen vaihtoehtoiseen toimintaan verrattaessa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Terve ku pukki. Kerran 5v. sitten oli pari kuukautta insuliinihoitoinen diabetes.
Nothing is quite what it seems
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ohhoh, en tiennytkään tuollaisesta väliaikaisesta diabeteksesta, tiedän vaa ykkös- ja kakkostyypin. Oli varmasti mukava fiilis kun oli vaan väliaikaista.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Raskausdiabetes, joka ei pysynyt kurissa tiukalla ruokavaliollakaan.
Nothing is quite what it seems
loneliness
Jessica Fletcher

ookoo, kuva hämmensi :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei henkisiä tai fyysisiä vikoja, ainakaan todettuja moisia eikä allergioita, hiusraja nousee hyvin pahaenteisesti kylläkin jos se voidaan laskea sairaudeksi mutta eipä se haittaa kun en käytä hiuksia. Ruhjeita ja arpia kylläkin on ympäri kehoa :D
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

albaanisissi kirjoitti:astma ja armeijan papereis lukee agressiivinen/väkivaltainen, ei sovellu kuriin. tiiä sit onko tolla mitää nimitystä ku vittuuntuu ku huudetaan eikä jaksa pokkuroida.
Ai kamalaa onko sulle oikeasti huudettu armeijassa, toivottavasti on kuulo tallella! :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Primavera kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Olen täysin terve ja täydellinen ja lisäksi myös tosi mukava ja vaatimaton. :mrgreen:
Näinhän se menee minullakin. Vaatimattomuus kaunistaa.
Kuulun tähän samaan sakkiin. 8)

Minä kuulun myös tähän joukkoon :D
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

^Kuulun minäkin tähän joukkoon muuten paitsi, olen ilkeä,vaativa ja ärsytän
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

Onpas ihmeen tervettä porukkaa, luulin, että olisi vähän enempää antenniosastolla viirausta.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

loneliness kirjoitti:Onpas ihmeen tervettä porukkaa, luulin, että olisi vähän enempää antenniosastolla viirausta, niinkuin itelläni :D
Ehkä se on vaan niin, että ne keillä jotain on eivät halua kirjoittaa tähän ketjuun.
Onko minulla jotain vai ei? Arvuutelkaa vapaasti. Veikkauksenne ovat vääriä, ovatpa ne mitä tahansa. Toisin sanoen en myönnä enkä kiellä mitään. :wink:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Mulla ei oo mitään, tosin päätä ei oo tutkittu.
Vammaperäisiä vaivoja tosin on, mutta niitä ei kai lasketa?
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

antwerpen kirjoitti:Ehkä se on vaan niin, että ne keillä jotain on eivät halua kirjoittaa tähän ketjuun.
Jaaha, kai se on sitten kirjoitettava. :D

Virallisia diagnooseja ei ole, noin vuoden mittainen masennusjakso oli, mutta lähinnä työuupumuksesta johtuen ja meni ohi nukkumalla.

Tosin en usko oikein psykiatrian parantavaan voimaan enkä terapioihin, enkä siis halua tutkituttaa päätäni kummemmin. Kaikenlainen lokerointi ja vallankäyttö kavahduttaa minua ja pidän psykiatriaakin pitkälle sellaisena. Vainoharhaisuus olisi varmaan ensimmäinen diagnoosi minkä saisin. :roll:
loneliness
Jessica Fletcher

edit.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin