Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?
-
albaanisissi
- Frank Drebin
astma ja armeijan papereis lukee agressiivinen/väkivaltainen, ei sovellu kuriin. tiiä sit onko tolla mitää nimitystä ku vittuuntuu ku huudetaan eikä jaksa pokkuroida.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Oot ollut väärässä armeijassa... Ois varmasti löytynyt maita, joissa se huudon kuuntelu ja pokkurointi ois ollut juhlaa vielä siihen vaihtoehtoiseen toimintaan verrattaessa.albaanisissi kirjoitti:vittuuntuu ku huudetaan eikä jaksa pokkuroida.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
combat18
- Martin Beck
Ai kamalaa onko sulle oikeasti huudettu armeijassa, toivottavasti on kuulo tallella!albaanisissi kirjoitti:astma ja armeijan papereis lukee agressiivinen/väkivaltainen, ei sovellu kuriin. tiiä sit onko tolla mitää nimitystä ku vittuuntuu ku huudetaan eikä jaksa pokkuroida.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question

-
hipsulainen
- Adrian Monk
Primavera kirjoitti:Kuulun tähän samaan sakkiin.Loka kirjoitti:Näinhän se menee minullakin. Vaatimattomuus kaunistaa.Tiina kirjoitti:Olen täysin terve ja täydellinen ja lisäksi myös tosi mukava ja vaatimaton.
Minä kuulun myös tähän joukkoon
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
-
combat18
- Martin Beck
^Kuulun minäkin tähän joukkoon muuten paitsi, olen ilkeä,vaativa ja ärsytän
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM

-
loneliness
- Jessica Fletcher
Onpas ihmeen tervettä porukkaa, luulin, että olisi vähän enempää antenniosastolla viirausta.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehkä se on vaan niin, että ne keillä jotain on eivät halua kirjoittaa tähän ketjuun.loneliness kirjoitti:Onpas ihmeen tervettä porukkaa, luulin, että olisi vähän enempää antenniosastolla viirausta, niinkuin itelläni
Onko minulla jotain vai ei? Arvuutelkaa vapaasti. Veikkauksenne ovat vääriä, ovatpa ne mitä tahansa. Toisin sanoen en myönnä enkä kiellä mitään.
Jaaha, kai se on sitten kirjoitettava.antwerpen kirjoitti:Ehkä se on vaan niin, että ne keillä jotain on eivät halua kirjoittaa tähän ketjuun.
Virallisia diagnooseja ei ole, noin vuoden mittainen masennusjakso oli, mutta lähinnä työuupumuksesta johtuen ja meni ohi nukkumalla.
Tosin en usko oikein psykiatrian parantavaan voimaan enkä terapioihin, enkä siis halua tutkituttaa päätäni kummemmin. Kaikenlainen lokerointi ja vallankäyttö kavahduttaa minua ja pidän psykiatriaakin pitkälle sellaisena. Vainoharhaisuus olisi varmaan ensimmäinen diagnoosi minkä saisin.
-
loneliness
- Jessica Fletcher