Oikein silmiäavaava tuo sijoittajan haastattelu ja menee täysin yksiin kaiken sen kanssa, mitä matriisin ulkopuolelta katsellen olen nähnyt. Tuokin liittyy siis Davosin WEF-klikin Great Resetiin, mistä postasin tänne taloustieteen dosentti Malisen youtube-kanavan alustusvideon joku pvä sitten.
Sestoelemento kirjoitti: Ma Joulu 27, 2021 5:59 pm
... Tietysti jos ei duuneja tarvitse tehdä ja lasten/perheen/ystävien kanssa aikaa viettää, niin kaippa se aika kuluu niinkin
Verrattain isoja miekkarit ovat maahan, jossa sellaisia harvemmin säännöllisesti on minkään asian puolesta tai vastaan nähty, mutta suurempia saisivat olla! Surullista luettavaa siitä, kuinka väsyneitä ja yksinkertaisia ihmiset ajattelevat, kun propaganda uskotaan sen kummemmin selvittämättä ja nähdään vastatoimet vain "rokotevastaisina", jaksamatta lainkaan perehtyä mistä on kyse, vaikka tietoa operaatiosta koronan ja valerokotteiden* takana yritetään parhaamme mukaan jakaa.
Itse en haluaisi nähdä perhettäni ja läheisiäni sen kontrollin ja vallan alla, mihin meitä ollaan ajamassa ja on melko kova väite pitää kaikkia tunnettujakin erittäin teräviä mieliä "tinahattuina", kun samaan aikaan itse tunnustaa viettävänsä kaiken ajan työn ja perheen parissa, eikä selvästi olla kuin virallisen media control (delta omicron

) savuverhon varassa.
No, onhan se varmaan huoletonta elämää viettää pää pensaaseen painettuna, kun antaa muiden tehdä sekä tiedonhaku, että taistelu totalitaristista muutosta vastaan, mutta sitten ei tartte ulista, kun pikku Richard ja Barbara ovat kuin koe-eläimet labrassa ja kaikki heidän datansa on valtaapitävien ja bisneksen käytössä (sama asia globalistisessa kommunismissa/sosialismissa, mitä nyt pakataan nopeasti, kun 2030 on määrä olla valmista. Agenda 2030 ja great reset, maapallon pelastaminen ovat ne, mitkä muutosta ajavat.
Pitää olla melkoinen pässi, jos ei ymmärrä mitä jo valmiiksi velkaantuneille ja talouskriisiherkille talouksille tapahtuu, kun niitä johdetaan maksimivelanoton mallilla pian jo 2 vuoden ajan ja kaikki tämä sen takia, että joitakin vanhuksia tai valmiiksi sairaita ihmisiä voisi menehtyä? (Tiedämme toki, että tämäkin uhraus on turha, sillä jo sadat miljoonat ihmiset elävät koronavapaasti, hoidot tarvittaessa saatavilla.)
Täällä yhä pakotetaan ja ihmiset jonottavat innoissaan nykyisiä alle vuodessa täysin kelvottomaksi muuttuneita viruspohjaisia geeniterapioita, mitkä laittavat lapset ja muut terveet turhaan kuolemanvaaraan, vaikka itse tauti sitä ei tekisi.
Itävalta on surullinen esimerkki, mikä on muuttunut nopsaan totalitaristiseksi dystopiaksi pakollise lääketieteellisine kokeineen, missä ollaan palkattu Kiinan mallin mukaan ilmiantajia vasikoimaan totalitarismin vastustajat. Ymmärtäkää hyvänen aika, kun jopa
WHO:n pomo kertoo joulun alla, että boosterit vain pitkittävät pandemiaa:
https://www.theguardian.com/world/video ... lity-video
Vaikka turhaapa näitä postailee, kun on selvää, että osalle mRNA/LNP-geeniterapiat ovat kuin uskonto, jotka alkavat toimia kuin oikeat rokotteet, kunhan tarpeeksi uskoo ja haukkuu "rokotevastaisia", joilla tosin usein on enemmän rokotteita otettuna kuin tavan pulliaisella, joka imenyt tissi', peukkua ja pullaa Euroopassa valtaosan elämästään.
Muistakaa piikittää lapsenne boosterein, kerran rokote on mielestänne niin helvetin toimiva, että vasta toinen virusmuunnos puskee siitä heittämällä läpi reilu puoli vuotta kampanjasta! Onhan se niin että he eivät vaan usko tarpeeksi, jos se ei toimi.
Ovat muuten vitun antivaxxereita nuo, jotka kertovat sairastumisryöpyistä rokotteiden läpi jopa hoitoon asti ja heidät tulee ilmeisesti vaientaa tai vähintään piikata vielä moneen kertaan lähiaikoina, vaikka tällaista suunnitelmaa ei alunperin kerrotukaan, eikä perustu tieteeseen, jos himogeeniterapiaihmisen mielenlaatua lainkaan olen ymmärtänyt?