Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

markja kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Ei sinne armeijaan oikeasti ole pakko mennä vaikka miten laissa niin lukeekin, ainakin itse sain vapautuksen ihan kiltisti sanomalla miksi en halua mennä sinne, enkä ole edes ainut tapaus kaveripiirissäni. Pitää ehkä vaan oikeasti HALUTA olla menemättä sinne ja sanoa tarpeeksi painokkaasti.
Irrelevanttia. Lisäksi on syytä muistaa, että jos mies koettaa "livahtaa" varusmiespalveluksesta tavalla tai toisella, mies joutuu selittelemään joka paikassa eikä luultavasti saa töitä yhtä hyvin kuin sellainen mies, joka on käynyt intin.

Laki määrää, että jokainen suomalainen MIES on asevelvollinen. Naisia tuo ei koske. Tajuatko? Tuo syrjii sukupuolen perusteella. Tajuatko?
TAJUAN TAJUAN! Tajuatko sinä että en väittänyt missään kohdin että laki ei syrjisi, TAJUATKO? TAJUATKO?

Voitko täsmentää vielä tuota lakia, kun en tiennytkään. Eikun hetkinen, taisin jo mainita viestissäni, että "vaikka laissa niin lukeekin..", Tajuatko? Tajuatko?

Livahtamisesta, en itse kyllä kokenut millään tavalla "livahtaneeni", Tajuatko? Tajuatko?

En tiedä selittelemisestä, minä oon sanonut, että sain vapautuksen, ongelmia ei ole koskaan ollut. Tajuatko Tajuatko? En ole joutunut selittelemään "jokapaikassa", en oikeastaan missään paikassa, väittämäsi oli väärin, tajuatko? Tajuatko?

PS. Olen samaa mieltä, että laki saisi myös armeija-asiassa olla tasavertainen naisilla ja miehillä, tajuatko?

EDIT: Unohtui tämä järkevän aikuisten keskustelun peruspilari, HÄÄÄÄÄÄH????
Gear777
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

markja, blogiasi luettuani tulin siihen tulokseen, että sinulla on ihan hyviäkin mielipiteitä. Mutta nyt tulee se mutta, oletko ikinä ajatellut mistä johtuu se, että ajaudut riitoihin lähes jokaisessa ketjussa jossa kirjoitat?

En ole kylläkään mikään paraskaan puhuja, mutta sinulla on melkoisen paljon provosoivia kirjoituksia ja vastailet ihmisille töykeästi. Kuten sanoin minulla on samaa vikaa silloin tällöin, mutta en jaksaisi riidellä jatkuvasti. Jäitä hattuun :)

Joka tapauksessa hyvää kesää!
"When diplomacy ends, war begins"
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Gear777 kirjoitti:markja ... oletko ikinä ajatellut mistä johtuu se, että ajaudut riitoihin lähes jokaisessa ketjussa jossa kirjoitat?
Joillakin vaan on narsistinen mielenlaatu.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Gear777 kirjoitti:markja, blogiasi luettuani tulin siihen tulokseen, että sinulla on ihan hyviäkin mielipiteitä. Mutta nyt tulee se mutta, oletko ikinä ajatellut mistä johtuu se, että ajaudut riitoihin lähes jokaisessa ketjussa jossa kirjoitat?

En ole kylläkään mikään paraskaan puhuja, mutta sinulla on melkoisen paljon provosoivia kirjoituksia ja vastailet ihmisille töykeästi. Kuten sanoin minulla on samaa vikaa silloin tällöin, mutta en jaksaisi riidellä jatkuvasti. Jäitä hattuun :)

Joka tapauksessa hyvää kesää!
Niin se ei auta että on hyviäKIN mielipiteitä jos ei osaa niistä keskustella tai ei ole pienintäkään kunnioituksen hiventä toisten mielipiteitä kohtaan. Ei auta että julistaa omat aatteensa ilmoille ja sitten tappelee henkeen ja vereen jokaista vastaan joka omia ajatuksiaa julki tuo. Joskus se vaan on hankalaa kun ei ole elämässä sijaa muille kun itselleen.
Toisaalta, tuskin itse edes huomaa että riitelee tai käyttäytyy halpamaisesti kun näkee vaan itsensä ja oman navan.
Kyllä minäkin vittuilen sillontällön(joskus paljon) ja olen hankala mutta en jaksaisi tehdä sitä 24/7 ellen olisi varma että minulla on siihen oikeus. Miksipä olisikaan...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Mike Manner kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:markja ... oletko ikinä ajatellut mistä johtuu se, että ajaudut riitoihin lähes jokaisessa ketjussa jossa kirjoitat?
Joillakin vaan on narsistinen mielenlaatu.
OOhhhh...meidän nojatuolipsykiatrimme vauhdissa. Olet joskus kuullut moisen termin kun olet telkkua katsonut ja heti riennät tänne minua sillä leimaamaan.

Haista vittu sinä kusipää, joka et osaa perustella mitään etkä anna keskustelulle mitään.

Ja kuten arvata saattaa, moderaattorit tietysti sensuroivat sen kun MINÄ HAUKUN SINUA KUSIPÄÄKSI, mutta eivät tietenkään sensuroi sitä kun SINÄ HAUKUT MINUA NARSISTIKSI. Luultavasti saan jopa bänniä siitä hyvästä, mutta sinä et. Näin toimii Murha.info moderointi. Just. Miettikääpä sitä. Miettikää kunnolla.

*Lautamiehissä kuittailua sallitaan jos ei aivan mauttomuuksiin saakka mennä. Muualla ylilyönnit johtavat tuomioistuimen käsittelyyn*tm
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Mike Manner
Jessica Fletcher

markja kirjoitti:Haista vittu sinä kusipää, joka et osaa perustella mitään etkä anna keskustelulle mitään.

Ja kuten arvata saattaa, moderaattorit tietysti sensuroivat sen kun MINÄ HAUKUN SINUA KUSIPÄÄKSI, mutta eivät tietenkään sensuroi sitä kun SINÄ HAUKUT MINUA NARSISTIKSI.
LÄÄKKEET!!! :lol: :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Ei taida sellasia lääkkeitä olla millä markjan syndroomasta selviää.
One,two,fuck you!
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kusipäisyys ja narsismi ei ole verrattavissa toisiinsa. Kusipää pystyy olemaan myös normaalitilassa toisinaan, olla ehkä mukavakin ja asiallinen.
Narsisti taas ei kykene siihen koska eihän se itse edes tajua olevansa narsisti. Paranemaan pystyy vaan sellaisesta sairaudesta/heikkoudesta jonka pystyy itse myöntämään ja näkemään.
Kusipäänä olo on ihan mukavaakin joskus, samaa ei voi sanoa(tai en ainakaan voi uskoa) narsismista.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mike Manner kirjoitti: LÄÄKKEET!!! :lol: :D
:lol: :lol:

:lol: :lol:
Bombay
Adrian Monk

Mike Manner on tainnu katsoa Pasila-sarjaa :D Mukava palata lomalta ja revetä mukavasti.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Bombay kirjoitti:Mike Manner on tainnu katsoa Pasila-sarjaa :D
Pasila on paras :D
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mike Manner kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Mike Manner on tainnu katsoa Pasila-sarjaa :D
Pasila on paras :D
-Ota lääkkees!
-En ota, elämä on jatkumo.

-Oho, olenko lääkkeet muistanut ottaa. Olen. Oho, tämähän on kalojen ruokaa. Jumalautaaa! Kalojen ruokaa söin! Lääkkeet annoin kaloille.

-Rauno, ota ne lääkkeet!

-En ota, en syö kalojen lääkkeitä. Lääkkeet, tyhjä. Kaiken kalalle annoin, koko lääkityksen sai kala. Ratkaisu, syo kala!

:D :D :D
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hei hei...ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Loka kirjoitti: Lääkkeet, tyhjä. Kaiken kalalle annoin, koko lääkityksen sai kala. Ratkaisu, syo kala!
:D:D:D!!!

Mikäs toi sarja oikein on? Mistä se tulee?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Bombay
Adrian Monk

Mariella kirjoitti:
Loka kirjoitti: Lääkkeet, tyhjä. Kaiken kalalle annoin, koko lääkityksen sai kala. Ratkaisu, syo kala!
:D:D:D!!!

Mikäs toi sarja oikein on? Mistä se tulee?
Suosittelen, ihan mahtava. Tuskin paljoa yli kymppiä maksaa eka kausi DVD:nä.

http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pasila_(televisiosarja)

EDIT: http://mirror.servut.us/video/pasila/player.html tuolta näköjään löytyy laollo jaksotkin..
Viimeksi muokannut Bombay, Ma Kesä 16, 2008 11:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lukittu