TAJUAN TAJUAN! Tajuatko sinä että en väittänyt missään kohdin että laki ei syrjisi, TAJUATKO? TAJUATKO?markja kirjoitti:Irrelevanttia. Lisäksi on syytä muistaa, että jos mies koettaa "livahtaa" varusmiespalveluksesta tavalla tai toisella, mies joutuu selittelemään joka paikassa eikä luultavasti saa töitä yhtä hyvin kuin sellainen mies, joka on käynyt intin.Bombay kirjoitti:Ei sinne armeijaan oikeasti ole pakko mennä vaikka miten laissa niin lukeekin, ainakin itse sain vapautuksen ihan kiltisti sanomalla miksi en halua mennä sinne, enkä ole edes ainut tapaus kaveripiirissäni. Pitää ehkä vaan oikeasti HALUTA olla menemättä sinne ja sanoa tarpeeksi painokkaasti.
Laki määrää, että jokainen suomalainen MIES on asevelvollinen. Naisia tuo ei koske. Tajuatko? Tuo syrjii sukupuolen perusteella. Tajuatko?
Voitko täsmentää vielä tuota lakia, kun en tiennytkään. Eikun hetkinen, taisin jo mainita viestissäni, että "vaikka laissa niin lukeekin..", Tajuatko? Tajuatko?
Livahtamisesta, en itse kyllä kokenut millään tavalla "livahtaneeni", Tajuatko? Tajuatko?
En tiedä selittelemisestä, minä oon sanonut, että sain vapautuksen, ongelmia ei ole koskaan ollut. Tajuatko Tajuatko? En ole joutunut selittelemään "jokapaikassa", en oikeastaan missään paikassa, väittämäsi oli väärin, tajuatko? Tajuatko?
PS. Olen samaa mieltä, että laki saisi myös armeija-asiassa olla tasavertainen naisilla ja miehillä, tajuatko?
EDIT: Unohtui tämä järkevän aikuisten keskustelun peruspilari, HÄÄÄÄÄÄH????