Joo, minun ainakin on mahdottoman vaikeaa keksiä sellaista lausetta tai muuta, joka olisi mulle niin tärkeä ja ehdottoman totta että haluaisin tatuoittaa sen ihooni. Joskus mietin, että ottaisin pelkkää lorem ipsumia jollain coolilla ja tyylikkäällä kirjasimella. Se olisi ollut musta hauska, mutta joku aika sitten näin jollakulla sellaisen, ja koko ideasta meni vähän maku. Vaikka en tiedä, mikä siinä sitten on, ettei voi ottaa tatskaa muka siksi että jollain ihan tuntemattomalla on samanlainen. Tuskin sitä niin yksilöllisiä ideoita saa, ettei koskaan kenelläkään muulla olisi tullut mieleen.Rattus kirjoitti:En ylipäätänsä ymmärrä, miksi tatuoinnilla itsellään on oltava jokin tärkeä sanoma.
Omasta mielestäni kun tatuoinnit ovat TAIDEtta, eikä mikään keino kertoa muille jotain itsestään.
Tuosta sudesta, vaikkei asia minulle kuulukaan, minusta sellaiset realistiset tatuoinnit, joissa on eläimiä tai vaikka jonkun muotokuva ei oikeasti ole kauhean hienoja. Vähän tyylitelty on parempi eikä näytä tyhmältä vaikka nahka vähän venyisikin tai muuten muuttuisi.