Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Rattus kirjoitti:En ylipäätänsä ymmärrä, miksi tatuoinnilla itsellään on oltava jokin tärkeä sanoma.
Omasta mielestäni kun tatuoinnit ovat TAIDEtta, eikä mikään keino kertoa muille jotain itsestään.
Joo, minun ainakin on mahdottoman vaikeaa keksiä sellaista lausetta tai muuta, joka olisi mulle niin tärkeä ja ehdottoman totta että haluaisin tatuoittaa sen ihooni. Joskus mietin, että ottaisin pelkkää lorem ipsumia jollain coolilla ja tyylikkäällä kirjasimella. Se olisi ollut musta hauska, mutta joku aika sitten näin jollakulla sellaisen, ja koko ideasta meni vähän maku. Vaikka en tiedä, mikä siinä sitten on, ettei voi ottaa tatskaa muka siksi että jollain ihan tuntemattomalla on samanlainen. Tuskin sitä niin yksilöllisiä ideoita saa, ettei koskaan kenelläkään muulla olisi tullut mieleen.

Tuosta sudesta, vaikkei asia minulle kuulukaan, minusta sellaiset realistiset tatuoinnit, joissa on eläimiä tai vaikka jonkun muotokuva ei oikeasti ole kauhean hienoja. Vähän tyylitelty on parempi eikä näytä tyhmältä vaikka nahka vähän venyisikin tai muuten muuttuisi.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Ihan pakko lätkiä pari susitatuointia, joita voisin itselleni harkita. Ja vaikkei asia ehkä kuulukaan kellekään, niin saahan sitä kommentoida!

Hukka1
Hukka2
Juuri tuollaista tyyliä meinasin, missä on vähän tuota tribaalimaisuutta.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Tuo Hukka kakkonen on musta tosihieno! Melko yksinkertainen ja selkeä. Ykkösessä tuo tribali näyttää vähän jotenkin ylimääräiseltä.

Mulla on ollut suunnitelmissa laittaa myös itsepiirtämäni lintu, yksinkertaistettu, musta, pitkäjalkainen kurki. Sitä tuli joskus piirrettyä joka paikkaan, joten miksi se ei sopisi ihoonkin. Vaikka mulla ei olekaan mitään sen läheisempää suhdetta kurkiin, kuin että pelkään kaikkia lintuja :D

Mustalla tehty kuva ei kai edes maksaisi paljoa. Pelkkää saamattomuutta vain.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

PaulaDrew kirjoitti:
Rattus kirjoitti:En ylipäätänsä ymmärrä, miksi tatuoinnilla itsellään on oltava jokin tärkeä sanoma.
Omasta mielestäni kun tatuoinnit ovat TAIDEtta, eikä mikään keino kertoa muille jotain itsestään.
Joo, minun ainakin on mahdottoman vaikeaa keksiä sellaista lausetta tai muuta, joka olisi mulle niin tärkeä ja ehdottoman totta että haluaisin tatuoittaa sen ihooni. Joskus mietin, että ottaisin pelkkää lorem ipsumia jollain coolilla ja tyylikkäällä kirjasimella. Se olisi ollut musta hauska, mutta joku aika sitten näin jollakulla sellaisen, ja koko ideasta meni vähän maku. Vaikka en tiedä, mikä siinä sitten on, ettei voi ottaa tatskaa muka siksi että jollain ihan tuntemattomalla on samanlainen. Tuskin sitä niin yksilöllisiä ideoita saa, ettei koskaan kenelläkään muulla olisi tullut mieleen.

Tuosta sudesta, vaikkei asia minulle kuulukaan, minusta sellaiset realistiset tatuoinnit, joissa on eläimiä tai vaikka jonkun muotokuva ei oikeasti ole kauhean hienoja. Vähän tyylitelty on parempi eikä näytä tyhmältä vaikka nahka vähän venyisikin tai muuten muuttuisi.
Jos et keksi aihetta tai lausetta niin älä ota tatuointia, niin simppeliä se on. Tribaali voi olla ns. hienon näköinen, mutta ihmiselle itselleen, vaikka sitten voisi olla vähän venynyt, niin susi voi olla paljon tärkeämpi.

Tyylitelty tribaali on aina yhtä tylsä ja kun joku kysyy, mitä se merkitsee, niin sinua alkaa harmittamaan tuo merkityksetön tribaali, jonka tarkoituksena oli, että näytät vähän jengiläiseltä, tai nykyään, muotitietoiselta. 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher

PaulaDrew kirjoitti:Tuo Hukka kakkonen on musta tosihieno! Melko yksinkertainen ja selkeä. Ykkösessä tuo tribali näyttää vähän jotenkin ylimääräiseltä.

Mulla on ollut suunnitelmissa laittaa myös itsepiirtämäni lintu, yksinkertaistettu, musta, pitkäjalkainen kurki. Sitä tuli joskus piirrettyä joka paikkaan, joten miksi se ei sopisi ihoonkin. Vaikka mulla ei olekaan mitään sen läheisempää suhdetta kurkiin, kuin että pelkään kaikkia lintuja :D

Mustalla tehty kuva ei kai edes maksaisi paljoa. Pelkkää saamattomuutta
vain.
Ei muuta ku ihoon vaan, vähän huumoria ja jos olet sitä riipustanut elämäsi varrella niin ei kuin aikaa varaamaan. :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Howler
Axel Foley

loneliness kirjoitti:Tyylitelty tribaali on aina yhtä tylsä ja kun joku kysyy, mitä se merkitsee, niin sinua alkaa harmittamaan tuo merkityksetön tribaali, jonka tarkoituksena oli, että näytät vähän jengiläiseltä, tai nykyään, muotitietoiselta. 8)
Tai sitten tribaalin muoto saattaa kuvastaa ihmiselle jotain tiettyä asiaa, vähän välittämättä jostain helvetin jengijutuista tai muotitietoisuudesta 8)

Mutta hei, minä en ole koskaan ymmärtänyt esim. niskaan tatuoituja viivakoodeja. Vaikka tietenkin sellaisen tatuoinnin ottanut siitä pitää, itse en ymmärrä niitä, ne eivät näytä silmiini edes kauniilta tai mitään o.O
loneliness
Jessica Fletcher

Joo joillekin ryhmille tyylitelty tribaali voi tosiaan merkitä jotain 8) . Ja jotta olemme sovussa täällä niin en minäkään ymmärrä viivakoodeja niskassa 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
Howler
Axel Foley

loneliness, minusta vähän tuntuu, mitä nyt olen itsekseni pohtinut, että oli tatuointi mikä tahansa, joku siitä tykkää ja joku ei sekä se voi meinata jollekin eri asiaa kuin toiselle. Otetaan "neutraaliesimerkki", vaikka sellainen pääkallotatuointi. Toinen näkee sen siistinä ja hienona asiana, toinen taas kammoaa sitä kun tulee mieleen kuolema ja kolmannelle se voi meinata vaikka jotain tiettyä järjestöä/muuta sellaista. Eli ketään ei voi loppujen lopuksi miellyttää ottamalla tietynlaisen tatuoinnin. :lol: Tärkeintä on, että itse pitää tatuoinnistaan, sehän on ihossa koko loppuelämän. (Jos siis ei maksa helvetisti poistosta)
loneliness
Jessica Fletcher

Howler kirjoitti:loneliness, minusta vähän tuntuu, mitä nyt olen itsekseni pohtinut, että oli tatuointi mikä tahansa, joku siitä tykkää ja joku ei sekä se voi meinata jollekin eri asiaa kuin toiselle. Otetaan "neutraaliesimerkki", vaikka sellainen pääkallotatuointi. Toinen näkee sen siistinä ja hienona asiana, toinen taas kammoaa sitä kun tulee mieleen kuolema ja kolmannelle se voi meinata vaikka jotain tiettyä järjestöä/muuta sellaista. Eli ketään ei voi loppujen lopuksi miellyttää ottamalla tietynlaisen tatuoinnin. :lol: Tärkeintä on, että itse pitää tatuoinnistaan, sehän on ihossa koko loppuelämän. (Jos siis ei maksa helvetisti poistosta)
Joo makunsa kullakin. Tribaali nyt yleensä on melko neutraali ja ei niin aiheuta oikein minkäänlaista mielikuvaa. Ei ainakaan provosoi ketään kadulla käsivarressa joku koukero.

Nimenomaan tärkeintä on, että itse pitää. Itse olen saanut kuulla paljon ihmettelyä omista tatuoinneista, että miksi tollainen, tuohan on täysin typerä, mutta ei hirveitä morkkiksia kyllä itsellä ole mistään. Itse diggaan niistä, kaikki merkkaa jotain, mutta kaikilla kuvilla ei itselleni ole niin syvällistä merkitystä.

Minkälaista logoa itse seuraavaksi aiot, en jaksa lukea ylöspäin? Olitko sä niiden susien perään?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Eddiez
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Eddiez »

Mä oon ajatellu jotain suomen (vaakuna) leijonaa tai skorppionia hihaan, ne kun nyt on ja pysyy...
Siis suomi ja horoskooppi :wink:
Mä oon syytön...
loneliness
Jessica Fletcher

Noita nyt on joka toisella ihmisellä Eddiez, mutta jos ne on sulle tärkeitä niin siitä vaan 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!
tenuseta
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja tenuseta »

löytyy. rakennettiin ite kone 10-13 vuotiaina ja johonkin piti opetella :lol: aina vaan rakennettiin uusia koneita kun tajuttiin joku vika, nyt löytyy kaapista aika kätevä kapistus (kyllä sillä kuvan hakkaaa) :D
Eddiez
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Eddiez »

loneliness kirjoitti:Noita nyt on joka toisella ihmisellä Eddiez, mutta jos ne on sulle tärkeitä niin siitä vaan 8)
Jees, tiedän.
Täytyy katella jotain sopivaa ja tuo leijona olis hyvä (sen verran isänmaallisuutta löytyy) ja siitä vois suunnitella vähän tyylitellyn version, lisäis alle vaikka 1939-1945 tai jotain...
No täytyy kattoo nyt koska saa aikaseks.
Yks tuttu varmaan hakkais asevelihintaan, mutta aina on tullu jotain ja täytyy varmaan muutenkin ottaa se roiske joskus kesän jälkeen kun aurinko ei oo muistaakseni hyväks sille vähään aikaan...
Mä oon syytön...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

on muuten ihan helvetin hieno tatska toi spiderman :D
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Vastaa Viestiin