Paras kesäherkkusi ?
-
villivadelma
- Jane Marple
Paras kesäherkkusi ?
Paras kesäherkku ?]
Itsellä muurinpohjaletut savukalatäytteellä, nam !
Itsellä muurinpohjaletut savukalatäytteellä, nam !
-
villivadelma
- Jane Marple
-
villivadelma
- Jane Marple
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Uudet perunat, suoraan maasta nostetut, joissa ei ole kuorta. Voita. Salaattia. Jotakin lihaa tai kalaa grillattuna. Makkarakin käy.
Ja niinkuin Loka sanoi, "jotain ulkona tehtyä" -mulle sellaista jälkiruuaksi, kiitos...!
Eiks muut halua sitä samaa kans...
Ja niinkuin Loka sanoi, "jotain ulkona tehtyä" -mulle sellaista jälkiruuaksi, kiitos...!
Eiks muut halua sitä samaa kans...
Viimeksi muokannut Tampereen Tyttö, Pe Heinä 13, 2007 11:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Kalessin
- Adrian Monk
pestosalaatti: kanaa, pestoa, fetaa, gnocchi-pastaa, sipulia ja kirsikkatomaattia. sipulia vähän kuullottaa ja kaiken sitten laittaa kippoon sikinsokin ja syödään kylmänä. kylkeen hitunen vaaleaa sangriaa: valkoviini, sour apple-likööri, sprite. ihanaa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Ymmärrän hyvin, itse vihaan kalaa, mutta kalapuikosta tykkäänKalessin kirjoitti:ei pahalla hessu, mut kalapuikot....hyi...ne jos mitkä on kyllä kamalia....*vilunväristeliö* mutta mulla on niistä lapsuudentraumoja, joten inhokkius johtuu ihan siitä.
What you do... Makes you who you are.
-
Kalessin
- Adrian Monk
toisaalta mä varmaan saisin syötyä kalapuikkoja, jos en tietäisi mitä ne on. sillai silmät ja nenä kiinni ja kauhealla nielaisulla:) ei mullekaan kala kauheasti maistu, sushia en ole koskaan maistanut ja kirjolohi on ainoa kala jota syön ja sitäkin yleensä vaan jouluna....ja pakko lisätä siis tietty tonnikalaa kyllä syön, mut sehän ei oo kalaa, sillai niin kuin jauhelihakaan ei ole lihaa 
Viimeksi muokannut Kalessin, La Heinä 14, 2007 6:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Hoo joo, ite kanssa kirjolohi maistuu, meinasin unohtaaKalessin kirjoitti:toisaalta mä varmaan saisin syötyä kalapuikkoja, jos en tietäisi mitä ne on. sillai silmät ja nenä kiinni ja kauhealla nielaisulla:) ei mullekaan kala kauheasti maistu, shushia en ole koskaan maistanut ja kirjolohi on ainoa kala jota syön ja sitäkin yleensä vaan jouluna....ja pakko lisätä siis tietty tonnikalaa kyllä syön, mut sehän ei oo kalaa, sillai niin kuin jauhelihakaan ei ole lihaa
What you do... Makes you who you are.